• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2022 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2022 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2022 12:05

Detail zákazky Z20222404

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2022 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2022 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2022 12:05

Základné údaje

Z20222404

OF-251320

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6294148

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

45597481

Vostok Tehno Med Slovakia s. r. o.

Karadžičova 8A, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

PCR termocykler s príslušenstvom

PCR termocykler, set pipiet, universal tip, universal grad tip, ...

  • 38950000-9 - Zariadenie na polymerázovú reťazovú reakciu (PCR)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PCR termocykler s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.PCR termocykler ProFlex 3x32w + 2 yr REX ext warranty systém 1
2. Set pipiet 4ks - Discovery Comfort (DV), HTL+stojan+štart.špičky bal. 2
3.10 μl Universal tip, Sterile, Low retention, Filter 10x96 6
4. 200 μl Universal Grad tip, Sterile, Low retention, Filter 10x96 6
5. 1000 μl Universal Grad tip, Sterile, Low retention, Filter 6x96 6
6. UVC/T-AR, DNA/RNA UV-Cleaner Box ks 1
7. TS-100, Thermo-Shaker for microtubes and PCR plates ks 1
8.SC-24N, Block for 24x1,5 ml microtubes ks 1
9. PCR Master MIx kit 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 15:00 hod.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorá je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami (prípadne prospektom). Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením cien za každú položku do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Materiál musí byť originálny, nepoužitý v originálnom balení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T.G.Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.04.2022 08:00 — 22.04.2022 14:00

1,00 súbor v zmysle technickej špecifikácie

20 546,82

17 122,35

Dodávateľ vo vlastnom návrhu plnenia uvedie funkčnú a technickú špecifikáciu, príp. obchodný názov (značku/typ) ponúkaného výrobku pre všetky požadované položky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.03.2022 08:40

28.03.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.03.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 82
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.03.2022 11:14 - Vstupná ponuka 20 546,82 € Cena s DPH
26.03.2022 15:45 - Najvýhodnejšia ponuka 20 546,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS