00397687
Slovenská technická univerzita v Bratislave
Vazovova 5, Bratislava, 81243, SVK
31398294
KVANT spol. s r.o.
Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, Mlynská Dolina , Bratislava, 84248, SVK
Zdroj HiPIMS
špecializované meracie zariadenie, zdroj HiPIMS, pulzný zdroj
Tovar, Služba
1. Zdroj HiPIMS 0.H1.P9
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Zdroj HiPIMS 0.H1.P9 | ks | 3 | ||
- pulzný zdroj s výkonom do | MW | 1 | ||
- pulzný zdroj s dĺžkou pulzu nad | µs | 100 | ||
- pulzný zdroj s výstupným napätím v rozsahu min. | V | 0 | 2000 | |
- pulzný zdroj s prúdom do | kA | 1 | ||
- pulzný zdroj s opakovaním pulzov od | kHz | 0,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Min. požadovaná technická špecifikácia: | pulzný zdroj s komunikačným rozhraním RS 232/485 |
Kompatibilita: | - kompatibilné s riadiacimi systémami Siemens a možnosťou synchrónneho spárovania |
Súčasťou dodávky je: | - dodávka položky a všetkých jej súčastí do priestorov stanovených objednávateľom, jej inštalácia a konfigurácia spolu so zaškolením pracovníkov a akceptačnými testami. |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Cena musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie a školenia na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky, a to v rozsahu: špecifikácia predmetu zmluvy – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu príp. typového označenia ponúkaného tovaru ako aj odlišné, príp. doplňujúce parametre z opisu položky alebo ďalšie doplňujúce informácie a skutočnosti (napr. predložením katalógového listu, technického opisu a pod.). |
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. |
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr. skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu. |
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska v nadväznosti na podmienky definované v Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ až po schválení procesu verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa NFP, a teda vydaním schvaľujúceho stanoviska SO v správe z kontroly dotknutého verejného obstarávania. |
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z nenávratných finančných prostriedkov NFP 313010W085 - Vedeckovýskumné centrum excelentnosti SlovakION pre materiálový a interdisciplinárny výskum, prostredníctvom OPII cez výzvu s kódom č. OPVAI- VA/DP/2018/1.2.1-06. |
Objednávateľ má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že kupujúci zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať predávajúceho o ich odstránenie. Predávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť. |
V súlade s bodom 15.1.1 - 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska Oprávnení zamestnanci poskytovateľa NFP, orgánov Európskej únie a ďalšie oprávnené osoby v súlade s právnymi predpismi SR a EÚ môžu vykonávať voči dodávateľovi kontrolu/audit obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou zákazky a dodávateľ je povinný strpieť túto kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám súčinnosť v plnej miere. |
V prípade, že kontrola procesu predmetného verejného obstarávania nebude zo strany poskytovateľa ukončená ani pred stanoveným začiatkom lehoty plnenia predmetu zmluvy, tento začiatok lehoty plnenia predmetu zmluvy sa posunie o čas výkonu kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa, teda začne plynúť až od nasledujúceho dňa po doručení Správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľovi, a to pri zachovaní doby trvania stanovenej lehoty plnenia predmetu Zmluvy. |
Ak poskytovateľ neschváli predmetnú zákazku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO. |
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet zmluvy alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru. |
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru dodávateľom má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar. |
Faktúra musí mať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov s uvedením názvu a označenia projektu, a v súlade s ust. § 3a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa prevzatia a odsúhlasenia faktúry objednávateľom. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude aj originál dodacieho listu. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
V súlade s bodom 15.1.2 - 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska „Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť .“ |
Jána Bottu 2781/25, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
04.07.2022 00:00 — 04.05.2023 00:00
1,00 komplet
122 476,50
122 476,50
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, a to v rozsahu: špecifikácia predmetu zmluvy – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu príp. typového označenia ponúkaného tovaru ako aj odlišné, príp. doplňujúce parametre z opisu položky alebo ďalšie doplňujúce informácie a skutočnosti (napr. predložením katalógového listu, technického opisu a pod.).
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2022 14:11
12.04.2022 09:30
12.04.2022 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.04.2022 12:56 - Vstupná ponuka | 122 476,00 | € | Cena bez DPH |
11.04.2022 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 122 476,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: