• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2022 11:20

Detail zákazky Z20222397

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2022 11:20

Základné údaje

Z20222397

OF-251557

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6297538

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vonkajšia IP bezpečnostná kamera

bezpečnostné kamery

  • 35125300-2 - Bezpečnostné kamery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitorovanie objektu za účelom ochrany majetku
Funkcia
Kamerový systém pre zvýšenie kvality dohľadu na monitorovaných miestach jednotlivých objektov, ochrana majetku a zvýšenie bezpečnosti osôb pohybujúcich sa v objektoch verejného obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vonkajšia IP bezpečnostná kamera ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vonkajšia IP bezpečnostná kamera VIVOTEK IB9369, alebo ekvivalent - vodeodoiné a prachotesné puzdro IP66, kryt IK10, rozlíšenie FulS HD 1920 x 1080 pixelov pri 30 snímkach za sekundu, pevný objektív so 118° zorným poľom, automatické prepínanie medzi denným a nočným režimom vrátane IR filtra, IR osvetlenie do 30 metrov pre nočné videnie v úplnej tme s technológiou Smart IR, nahrávanie na pamäťovú kartu MicroSD/SDHC/SDXC (nahrávanie videa, ukladanie obrázkov atrf.), nastaviteľná detekcia pohybu z 5 detekčných zón pre presné monitorovanie monitorovanej polohy, otáčanie obrazu o 90°, 180°, 270°,
pokračovanie: 3D redukcia šumu, Smart Stream III, káblové pripojenie s RJ-45 pre prenos dát a napájanie PoE, tri kodeky H.265, H.264 a MJPEG pre jednoduché pripojenie k rôznym systémom a znížené bitovej rýchlosti, bezplatný profesionálny softvér VIVOTEK VAST 2 na nahrávanie z 32 kamier úplne v českom jazyku, bezplatná mobilná aplikácia VIVOTEK iViewer pre prístup z mobilných alebo tabietov so systémom Android a IOS, min. prevádzková teplota -30°C, max. prevádzková teplota 50°C, IP kamera neobsahuje žiadne čínske čipy, napájači adaptér
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť typové označenie, výrobca a značka jednotlivých tovarov predmetu zmluvy do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Dodanie plnenia s vadami sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Pre odstránenie vady v záručnej  lehote sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní.
Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie /tovar  rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie.
Záručná doba/lehota sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie/tovar v oprave.
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v predmete zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky/predmet zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tajovského 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

11.04.2022 10:32

1,00 ks

174,00

145,00

Podľa osobitných požiadaviek na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.03.2022 11:16

29.03.2022 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2022 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.03.2022 10:09 - Vstupná ponuka 174,00 € Cena s DPH
29.03.2022 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka 174,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS