36102784
Knižnica Józsefa Szinnyeiho v Komárne, Szinnyei József Könyvtár Komárom
Ul. Eötvösa 35, Komárno, 94533, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Nákup stravných lístkov
stravné lístky, stravovanie zamestnancov
Tovar, Služba
1. stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanoveniami § 152 ods. 2 zákona č.311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 4,50 | ||
množstvo stravných poukážok | ks | 4769 | 5000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | čiarový alebo číselný kód a poučenie pre spotrebiteľa |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov. Zmluva je účinná od 1.5.2022 do 30.4.2023 alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť kedykoľvek na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu k dohodnutému termínu. |
V prípade zmeny legislatívy je Objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
Zmluvné strany sú taktiež oprávnené odstúpiť od tejto dohody v prípade, že dôjde k porušeniu niektorých povinností vyplývajúcich z Obchodných podmienok EKS alebo Osobitných požiadaviek na plnenie druhou zmluvnou stranou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Objednávateľ neodobral predpokladané množstvo t.j. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný finančný objem. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť tlač stravných poukážok, ich balenie, dopravu a doručenie objednaného a množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutie celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
Plnenie sa uskutoční mesačne na základe čiastkových objednávok, ktoré Objednávateľ doručí e-mailom na adresu dodávateľa spravidla prvý pracovný deň v mesiaci. V prípade potreby má Objednávateľ právo objednať stravovacie poukážky aj viac ako jeden krát mesačne. |
Dodávateľ je povinný doručiť stravné poukážky v objednanom množstve, nominálnej hodnote na základe písomnej objednávky, do sídla objednávateľa do 2 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky. |
Dodávateľ je povinný doručiť predmet dodávky len zamestnancom oprávneným v mene objednávateľa dodávku prevziať. Objednávateľ určí oprávnených zamestnancov po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhodnotené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť poškodené stravné poukážky resp. zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Objednávateľ požaduje zaslať do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy Dodávateľom potvrdený rozpis celkovej ceny stravnej poukážky: konečnú cenu za 1 ks stravnej poukážky v nominálnej hodnote 4,50 Eur vrátane provízie a vrátene DPH. |
Nominálna hodnota stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v platnom znení. Nominálnu hodnotu dodávaných stravovacích poukážok je možné v prípade potreby Objednávateľa meniť, v súlade so zákonom č.283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a to na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky, ostatné poplatky ostatné poplatky ostanú nezmenené. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Neakceptovanie zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka Dodávateľom je dôvod na odstúpenie Objednávateľa od zmluvy. |
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. Pre stravné poukážky na 12. mesiac sa požaduje doba splatnosti nasledujúceho roku. |
Dodávateľ vystaví a doručí Objednávateľovi daňový doklad-faktúru za dodanie stravných poukážok s objednaným množstvom stravných poukážok. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Fakturovanú sumu Objednávateľ uhradí v prospech bankového účtu Dodávateľa služby v lehote splatnosti. |
Cena za stravnú poukážku je tvorené súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky c eurách a výšky poplatku za poskytnutie služby v eurách vrátene DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlene na 2 desatinné miesta. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby, z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Poplatok za poskytnuté služby dodávateľovi pokrýva obstarávacie náklady, náklady na tlač, náklady na doručenie stravných poukážok, balné, DPH, poistné, manipulačný poplatok za vystavenie faktúry, za spracovanie objednvky, náklady na výmenu stravných poukážok, prípadne akékoľvek ďalšieho finančného plnenia spojeného s dodaním predmetu. |
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude. V cene sprostredkovateľského poplatku sú zahrnuté náklady Dodávateľa (vrátane opravných nákladov, balného a poistného a iných nákladov súvisiacich s poskytnutím služby). |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenia objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v provízii dodávateľa. Výška dohodnutej provízie vyjadrenej percentom sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby na ktorú bola uzavretá aj keby objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Názov | Upresnenie |
Dodanie stravných poukážok | do 2 dní doručenia objednávky |
splatnosť faktúry | do 30 dní |
doba platnosti poukážok | minimálne do konca kalendárneho roka v ktorom boli vydané |
vrátenie nepoužitých stravných poukážok | do 30 dní od ukončenia platnosti |
interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne |
Eötvösa 35, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súhrn funkčnej a technickej špecifikácie predmetu
22 500,00
22 500,00
súhrn funkčnej a technickej špecifikácie predmetu
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2022 11:42
30.03.2022 09:28
30.03.2022 09:43
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2022 11:54 - Vstupná ponuka | 22 499,99 | € | Cena bez DPH |
23.03.2022 08:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 499,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: