• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2022 09:28
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2022 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2022 10:20

Detail zákazky Z20222381

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2022 09:28
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2022 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2022 10:20

Základné údaje

Z20222381

OF-251517

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6301479

Objednávateľ

36102784

Knižnica Józsefa Szinnyeiho v Komárne, Szinnyei József Könyvtár Komárom

Ul. Eötvösa 35, Komárno, 94533, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup stravných lístkov

stravné lístky, stravovanie zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanoveniami § 152 ods. 2 zákona č.311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota stravnej poukážky € 4,50
množstvo stravných poukážok ks 4769 5000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje čiarový alebo číselný kód a poučenie pre spotrebiteľa
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov. Zmluva je účinná od 1.5.2022 do 30.4.2023  alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť kedykoľvek na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu k dohodnutému termínu.
V prípade zmeny legislatívy je Objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
Zmluvné strany sú taktiež oprávnené odstúpiť od tejto dohody v prípade, že dôjde k porušeniu niektorých povinností vyplývajúcich z Obchodných podmienok EKS alebo Osobitných požiadaviek na plnenie druhou zmluvnou stranou.
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Objednávateľ neodobral predpokladané množstvo t.j. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný finančný objem.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť tlač stravných poukážok, ich balenie, dopravu a doručenie objednaného a množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutie celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve.
Plnenie sa uskutoční mesačne na základe čiastkových objednávok, ktoré Objednávateľ doručí e-mailom na adresu dodávateľa spravidla prvý pracovný deň v mesiaci. V prípade potreby má Objednávateľ právo objednať stravovacie poukážky aj viac ako jeden krát mesačne.
Dodávateľ je povinný doručiť stravné poukážky v objednanom množstve, nominálnej hodnote na základe písomnej objednávky, do sídla objednávateľa do 2 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.
Dodávateľ je povinný doručiť predmet dodávky len zamestnancom oprávneným v mene objednávateľa dodávku prevziať. Objednávateľ určí oprávnených zamestnancov po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhodnotené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť poškodené stravné poukážky resp. zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Objednávateľ požaduje zaslať do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy Dodávateľom potvrdený rozpis celkovej ceny stravnej poukážky: konečnú cenu za 1 ks stravnej poukážky v nominálnej hodnote 4,50 Eur vrátane provízie a vrátene DPH.
Nominálna hodnota stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v platnom znení. Nominálnu hodnotu dodávaných stravovacích poukážok je možné v prípade potreby Objednávateľa meniť, v súlade so zákonom č.283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a to na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky, ostatné poplatky ostatné poplatky ostanú nezmenené. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Neakceptovanie zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka Dodávateľom je dôvod na odstúpenie Objednávateľa od zmluvy.
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. Pre stravné poukážky na 12. mesiac sa požaduje doba splatnosti nasledujúceho roku.
Dodávateľ vystaví a doručí Objednávateľovi daňový doklad-faktúru za dodanie stravných poukážok s objednaným množstvom stravných poukážok. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Fakturovanú sumu Objednávateľ uhradí v prospech bankového účtu Dodávateľa služby v lehote splatnosti.
Cena za stravnú poukážku je tvorené súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky c eurách a výšky poplatku za poskytnutie služby v eurách vrátene DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlene na 2 desatinné miesta.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby, z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Poplatok za poskytnuté služby dodávateľovi pokrýva obstarávacie náklady, náklady na tlač, náklady na doručenie stravných poukážok, balné, DPH, poistné, manipulačný poplatok za vystavenie faktúry, za spracovanie objednvky, náklady na výmenu stravných poukážok, prípadne akékoľvek ďalšieho finančného plnenia spojeného s dodaním predmetu.
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude. V cene sprostredkovateľského poplatku sú zahrnuté náklady Dodávateľa (vrátane opravných nákladov, balného a poistného a iných nákladov súvisiacich s poskytnutím služby).
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenia objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v  provízii dodávateľa. Výška dohodnutej provízie vyjadrenej percentom sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby na ktorú bola uzavretá aj keby objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Názov Upresnenie
Dodanie stravných poukážok do  2 dní doručenia objednávky
splatnosť faktúry do 30 dní
doba platnosti poukážok minimálne do konca kalendárneho roka v ktorom boli vydané
vrátenie nepoužitých stravných poukážok do 30 dní od ukončenia platnosti
interval objednávania stravných poukážok raz mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Eötvösa 35, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 súhrn funkčnej a technickej špecifikácie predmetu

22 500,00

22 500,00

súhrn funkčnej a technickej špecifikácie predmetu

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.03.2022 11:42

30.03.2022 09:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.03.2022 09:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 9
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2022 11:54 - Vstupná ponuka 22 499,99 € Cena bez DPH
23.03.2022 08:07 - Najvýhodnejšia ponuka 22 499,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS