• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2022 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2022 08:35

Detail zákazky Z20222370

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2022 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2022 08:35

Základné údaje

Z20222370

OF-251446

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6283684

Objednávateľ

30793629

Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky

Hlavné námestie 8, Bratislava, 81422, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby nevyhnutné na prácu v administratíve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samolepiaci bloček, minimálne 100 listov, cca: 75 x 75 mm. ks 60
Guličkové pero modré, tenký hrot, napr. Solidly alebo ekvivalent. ks 40
Pero gumovacie červené, napr. Pilot - roller, 0,35 mm, "Frixion Ball" alebo ekvivalent. ks 30
Pero gumovacie modré, napr. Pilot - roller, 0,35 mm, "Frixion Ball" alebo ekvivalent. ks 60
Pero gumovacie zelené, napr. Pilot - roller, 0,35 mm, "Frixion Ball" alebo ekvivalent. ks 30
Guľôčkové pero klikacie, hrubšia tuha, modré. ks 50
Guľôčkové pero modré jednorázové. ks 50
Kancelárske nožnice, veľkosť 21 cm. ks 5
Klasická grafitová ceruzka v dreve s gumou. ks 48
Euroobal formátu A4 bez chlopne, otvor zhora, hrúbka 170 mikrónov, spodný a bočný klin v šírke minimálne 22mm, materiál polypropylén, 1 balenie/10 kusov. bal 20
Euroobal formátu A4 bez chlopne, otvor zhora, hrúbka 90 mikrónov, vnútorné rozmery obalu minimálne 220 x 304 mm, 1 balenie/50 kusov. bal 5
Kancelársky pákový zakladač (šanón), Chrbát 75 mm, Farba: červená. ks 30
Kancelársky pákový zakladač (šanón), Chrbát 75 mm, Farba: zelená. ks 20
Kancelársky pákový zakladač (šanón), Chrbát 75 mm, Farba: žltá. ks 10
Kancelársky pákový zakladač (šanón), Chrbát 75 mm, Farba: modrá. ks 10
Plastové strúhadlo so zásobníkom. ks 10
Lepiaca páska transparentná/priehľadná, 48mm x 60m. ks 10
Lepiaca páska transparentná/priehľadná, 19mm x 33 m. ks 30
Blok poznámkový linajkový A5 minimálne 50 listov. ks 5
Blok poznámkový linajkový A4 minimálne 50 listov. ks 10
Blok poznámkový linajkový A5, bočná špirála, minimálne 70 listov, mix vzorov. ks 10
Sada zvýrazňovačov, 4 rôzne farby v balení, 1balenie/4 ks zvýrazňovačov. bal. 30
Náplň do zošívačky - Ron, 484/08, 1000 ks/bal, alebo ekvivalent. krab. 1
Papierové tenké farebné lepiace štítky/indexy, zmes 5 neónových farieb PET,12 x 45 mm. ks 100
Linajkový zošit A4. ks 7
Permanentný popisovač čierny, okrúhly hrot, šírka stopy minimálne 2,5 mm, napr. Centropen 8566 PERMANENT alebo ekvivalent. ks 5
Poštové obálky s doručenkou „Doporučene“ pre formát papiera A4, biela, samolepiace, s odtrhávacou páskou. ks 100
Poštové obálky s doručenkou „Doporučene“ pre formát papiera A5, biela, samolepiace, s odtrhávacou páskou, 162 x229 mm. ks 500
Poštové obálky obyčajné, pre formát papiera A5, biela, samolepiace, s odtrhávacou páskou, 162 x229 mm. ks 250
Poštové obálky s doručenkou „Do vlastných rúk bez opakovaného doručenia“ pre formát papiera A6, biela, samolepiace, s odtrhávacou páskou. ks 1000
Poštové obálky B4 samolepiace, s odtrhávacou páskou, biele, otváranie chlopne je na kratšej strane obálky, vyrobené z bieleho papiera s plošnou hmotnosťou minimálne 90 g/m2, 1balenie/250 ks. ks 1000
Poštové obálky B4 s X-dnom, s odtrhávacou páskou, 130g, vyrobené z hnedého sulfátového papiera so širokým 40mm X-dnom, 1balenie/250 ks. ks 250
Guma na gumovanie, malá. ks 20
Zošiť A5 linajkový, klasická mäkká väzba. ks 10
Trhací poznámkový blok (kocka), biely, lepený 9x9x5 cm. ks 15
Samolepiaci poznámkový blok (kocka), 76x76 mm, minimálne 400 lístkov, mix 4-neónových farieb, alebo ekvivalent ks 20
Kancelárska stolová dierovačka s formátovým/posuvným pravítkom, čierna, kapacita dierovania: minimálne 30 listov. ks 2
Klipy na dokumenty, šírka: 15mm, čierne, 1balenie/12 kusov. bal. 10
Klipy na dokumenty, šírka: 19mm, čierne, 1balenie/10 kusov. bal. 10
Klipy na dokumenty, šírka: 24mm, čierne, 1balenie/10 kusov. bal. 10
Klipy na dokumenty, šírka: 34mm, čierne, 1balenie/10 kusov. bal. 8
Klipy na dokumenty, šírka: 42mm, čierne, 1balenie/10 kusov. bal. 7
Klipy na dokumenty, šírka: 51mm, čierne, 1balenie/10 kusov. bal. 4
Napichovacie špendlíky s plastovými hlavičkami, mix farieb, balenie minimálne o 60 ks. bal 10
Veľkokapacitná bloková kancelárska zošívačka s kapacitou zošitia/zošívania minimálne 70 listov. Spolu so zošívačkou sa požaduje aj dodanie 1 balenia vhodných spiniek. ks 1
Korková nástenka, drevený rám, 90 x 60cm. ks 2
Transparentné/priehľadné pravítko, rovné, 30 cm. ks 10
Transparentné pravítko, rovné, 40cm. ks 2
Kartónový rozraďovač úzky, mix farieb, 105x235mm, 1 balenie/100 ks. bal. 3
Lepiaca tyčinka/tuhé tyčinkové lepidlo, hmotnosť: minimálne 10g. ks 20
Stohovateľný plastový odkladač formátu A4. ks 10
Archivačný stohovateľný kontajner na zoraďovače/šanóny, bočné otvory pre uchopenie, otváranie spredu, stabilita pri stohovaní zabezpečená vzájomným pripevnením pomocou špeciálnych otvorov a úchytiek, na veku a bočných stranách je potlač na popis obsahu, kapacita kontajnera je 6 zoraďovačov so šírkou chrbta 80 mm alebo 10 zoraďovačov so šírkou chrbta 50 mm. ks 10
Archivačný box na archivovanie so šírkou chrbta 50 mm, farba: natur. ks 10
Archivačná krabica na prepravu a archiváciu šanónov, dokumentov uložených v archivačných boxoch; vyrobená z 3 vrstvovej lepenky; silná konštrukcia; bočné otvory pre uchopenie; potlač na popis obsahu; trojité bočné steny a dvojité dno; kapacita 4 x A4 100mm, 5 x A4 80mm, 5 x šanón 80mm, 8 x šanón 50mm. Rozmery (š x v x d): minimálne 333 x 294 x 431 mm. ks 10
Kniha administratívnych pomôcok, formát: A4, vyhotovenie: zošit, papier bezdrevný ofsetový. ks 1
Výpožičková kniha, formát : A4, vyhotovenie: zošit, rozsah: 30 listov, papier bezdrevný ofsetový, vzor tlačiva je v súlade s vyhláškou č. 48/2019 Z. z. ks 2
Prešpánový obal A4 s tromi chlopňami a čiernou gumičkou. Prelisy na chlopniach a chrbte pre zvýšenie kapacity obalu. Farba: červená. ks 10
Kartónový lesklý hladký obal A4 s tromi chlopňami a gumičkou, materiál pevný kartón gramáže minimálne 390 g., zelená, modrá, červená, čierna farba (z každej farby 3 ks). ks 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu, najneskôr v deň dodania tovaru,  v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Staré mesto Bratislava, pešia zóna.
Dodanie predmetu obstarávania sa požaduje počas pracovných dní od 9:00 hod. do 14:00 hod.
Nesplnenie požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad, musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 8, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

28.03.2022 09:00 — 28.03.2022 14:00

1,00 Množstvo podľa funkčnej a technickej špecifikácie.

2 748,06

2 290,05

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Úspešný dodávateľ (predávajúci) je povinný predložiť vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky, ktorý musí zodpovedať požadovanej funkčnej, množstevnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky (predmetu kúpnej zmluvy). Kontaktnou osobou za účelom predloženia vlastného návrhu plnenia podľa položiek predmetu zákazky je Ing. Zuzana Martišovičová; Tel. č.: +421 918 488 657; E-mail: zuzana.martisovicova@sudnarada.gov.sk

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.03.2022 08:36

21.03.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2022 09:28 - Vstupná ponuka 2 748,06 € Cena s DPH
21.03.2022 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka 2 748,05 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS