17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
00602175
TIMED, s.r.o.
Trnavská cesta 112, Bratislava, 82101, SVK
Holiace strojčeky, nabíjačky, náhradné nože do strojčeka
Holiace strojčeky
Tovar, Služba
1. Holiace strojčeky, nabíjačky, náhradné nože do strojčeka
|
|
---|---|
Funkcia |
Holiace strojčeky |
Strojček holiaci elektrický - fixná hlava pre jednorázové nože |
Nabíjačka kompatibilná so strojčekom |
Náhradné nože, jednorázové k strojčeku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Strojček holiaci elektrický - fixná hlava pre jednorázové nože | ks | 20 | ||
Nabíjačka kompatibilná so strojčekom | ks | 20 | ||
Náhradné nože - jednorázové k strojčeku | ks | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Strojček holiaci elektrický - fixná hlava pre jednorázové nože: | holí tlačením aj ťahom |
Strojček holiaci elektrický - fixná hlava pre jednorázové nože: | strihá chĺpky tesne nad pokožkou, čím minimalizuje riziko porezania mikroskopického poranenia, |
Strojček holiaci elektrický - fixná hlava pre jednorázové nože: | strihacia hlavica zabraňuje vtiahnutiu pokožky do strihacieho ostria |
Strojček holiaci elektrický - fixná hlava pre jednorázové nože: | umožňuje strihanie všetkých typov vlasov a chĺpkov na celom tele, |
Strojček holiaci elektrický - fixná hlava pre jednorázové nože: | jednoduchá údržba - po použití odstrániť hlavicu a opláchnuť pod tečúcou vodou |
Strojček holiaci elektrický - fixná hlava pre jednorázové nože: | strojček je možné ponoriť aj do dezinfekčného roztoku na 15 min., |
Strojček holiaci elektrický - fixná hlava pre jednorázové nože: | 3 - hodinové nabíjanie vystačí na 160 minút nepretržitého holenia |
Strojček holiaci elektrický - fixná hlava pre jednorázové nože: | indikátor stavu nabitia batérie |
Názov |
SPLNENIE PODMIENOK: |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa. |
Objednávateľ posúdi a mailom dodávateľovi potvrdí predložený Vlastný návrh plnenia (splnenie požiadaviek na predmet zákazky) , najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy . |
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu e-mailom do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Požaduje sa predložiť prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením a popisom technických parametrov |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatných funkčných vzoriek plnenia: po 1 ks strojček, nabíjačka a jedno balenie náhradných nožov. |
Ak sa vyžaduje podľa platnej legislatívy predloženia dokladu o registrácií ŠUKL, verejný obstarávateľ žiada o predloženie e-mailom do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Ak sa vyžaduje podľa platnej legislatívy predloženie povolenia MZ SR na veľkodistribúciu zdravotníckych pomôcok podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iného ekvivalentného dokladu, ktorý nahrádza požadované povolenie, verejný obstarávateľ žiada o predloženie e-mailom do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe prijatých čiastkových objednávok objednávateľovi ( odoslané e-mailom alebo telefonický) v plnom rozsahu, kde bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena. ) |
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky . Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa v závislosti od počtu a diagnóz pacientov. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa zabezpečenie odstránenia závad do 5 pracovných dní. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Tovar bude dodaný nový , nerepasovaný a nepoužívaný. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
Termín dodania vzoriek a prospektovej dokumentácie je do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7,00 hod. do 15:00 hod. |
Termín dodania tovaru je do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky od objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvne strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č 179/2011 Z. z. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do vyčerpania finančného objemu predpokladanej hodnoty zákazky, najviac však na dobu 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi. |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru do určených priestorov vrátane nákladov na dopravu |
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar ako aj skutočne dodané množstvo tovaru na základe objednávok objednávateľa. |
Dodávateľ vystaví faktúru v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Preberacieho protokolu. Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie tretej strany v zmysle § 303 a nasl. Obchodného zákonníka ako ručiteľa záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy, a teda sa v zmysle § 306 Obchodného zákonníka nebude domáhať splnenia záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy od ručiteľa. Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí, že v prípade porušenia takéhoto zákazu je objednávateľ oprávnený uložiť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 % z celkovej hodnoty predmetu zmluvy (pohľadávky dodávateľa podľa tejto zmluvy). |
V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Sankcie: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny predmetu zmluvy za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v §436 OZ ods. 1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Dodávateľ môže požadovať: |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z.z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade,ak je predmet zmluvy kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ fin. prostriedkov (orgán Š S–ministerstvo),ktorý má realizovať jej financovanie, neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi fin. prostriedky na realizáciu plnenia predmetu zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z vyššie uvedeného dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na náhradu vzniknutej škody a zmluvné strany si vyúčtujú iba práce realizované ku dňu odstúpenia od zmluvy podľa zmluvných cien v preukázateľnom rozsahu. |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania predmetu dohodnutého v zmysle, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenie zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka a ustanovenia aktuálnych Obchodných podmienok trhoviska |
d) podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska |
V prípade nedodržania akejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
-ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len "register") ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. |
Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom |
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody |
Zodpovednosť za vady v rozsahu, ktorý je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka |
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od dohody. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
6. Dodávateľ ako poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že sa oboznámil so zásadami ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR" |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Názov | Upresnenie |
Záruka | min. 2 roky |
V. Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
05.04.2022 08:19 — 05.04.2024 08:19
1,00 Súhrn položiek definovaných v technickom opise
11 856,66
11 856,66
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2022 08:32
28.03.2022 10:00
28.03.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.03.2022 08:44 - Vstupná ponuka | 11 760,00 | € | Cena bez DPH |
23.03.2022 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 720,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: