• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2022 09:59
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2022 10:10

Detail zákazky Z20222364

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2022 09:59
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2022 10:10

Základné údaje

Z20222364

OF-251539

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6294060

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53872258

EKORECYKLING Group

J. Kollára 272/59, Mošovce, 03821, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Likvidácia ostatných odpadov

kuchynský odpad, zber, odvoz, likvidácia, biologicky rozložiteľný, zmesi tukov a olejov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov s nasledovnými odpadmi:
19 08 09 - Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky
20 01 08 - Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
19 08 09 - Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky - objem/do kg 4000
20 01 08 - Biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - objem/do kg 2200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1) Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky kat. číslo 19 08 09
počet, frekvencia 4-krát za zmluvné obdobie, termín bude upresnený Objednávateľom
zber zber u Objednávateľa použitím vozidla Dodávateľa s čerpadlom
nakládka vyčerpanie odpadu z podzemnej nádrže objem 2000 l , vyčistenie nádrže - zabezpečí Dodávateľ vlastnými prostriedkami
2) Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad kat. číslo 20 01 08
počet, frekvencia 1-krát / týždeň,
zber zber u Objednávateľa je vykonávaný do určených nádob na zber (kontajnerov) poskytnutých Dodávateľom bezodplatne Objednávateľovi
nakládka nakládku odpadu do vozidla Dodávateľa zabezpečí Dodávateľ
nádoby na zber (kontajnery) typizované obaly alebo plastové uzatvárateľné nádoby vo veľkosti cca 40l, 60l
počet nádob počet poskytnutých kontajnerov upresní Objednávateľ s Dodávateľom na základe potrieb
označenie nádob kontajnery musia byť určené na skladovanie odpadu v súlade s platnou legislatívou
vyčistenie nádob ak sa kontajnery používajú opakovane, ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady
obmena kontajnerov pri odvoze plného kontajnera bude Objednávateľovi okamžite poskytnutý prázdny kontajner
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach v závislosti od svojich potrieb do výšky prideleného limitu.
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom.
Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi kópie týchto dokladov: 1. Doklad o oprávnení poskytovať požadovanú službu alebo kópiu o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie. 2. Osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu. 3. Doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odvozu predmetných odpadov.
Nepredloženie požadovaných dokladov bude považované za podstatné porušenie Zmluvy.
Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe písomných objednávok od Objednávateľa v množstvách, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Čiastkové objednávky budú doručované mailom. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe Objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky emailom na adresu, z ktorej bola doručená.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe Objednávateľa najmenej 2 pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov.
Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami vo vlastnej réžii na vlastné náklady.
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z
Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 13.00 h v pracovných dňoch.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude doklad o množstve odpadu, katalógovom čísle odpadu, dátum, pečiatky, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom. Faktúra za mesiac december bude vystavená a zaslaná Objednávateľovi do 23. decembra. Pri fakturácii množstva použiť prepočet 1 kg = 1 liter. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Požadujeme o zasielanie faktúr priamo na adresu objednávateľa (odberné miesto).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

01.04.2022 10:00 — 30.12.2022 21:36

1,00 zákazka

1 724,00

1 724,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.03.2022 08:00

28.03.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.03.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 31
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2022 19:57 - Vstupná ponuka 1 724,00 € Cena s DPH
28.03.2022 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka 1 721,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS