• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2022 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2022 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2022 11:40

Detail zákazky Z20222353

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2022 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2022 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2022 11:40

Základné údaje

Z20222353

OF-251305

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6294058

Objednávateľ

35732881

METRO Bratislava a.s.

Primaciálne nám. 1, Bratislava, 81101, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup notebookov s príslušenstvom

prenosný počítač, notebook, monitor, dokovacia stanica, klávesnica, myš

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebooky
Funkcia
Doplnenie výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook Dell Inspiron 14z (5406) Touch Grey (PN: TN-5406-N2-513S_O365) alebo ekvivalent ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej uhlopriečka 14.0"
Procesor minimálne Intel Core i5 alebo ekvivalent/porovnateľný alebo lepší v zmysle benchmarku cpubenchmark.net
Grafická karta NVIDIA, minimálne 2 GB GeForce alebo ekvivalent
Operačná pamäť DDR4, minimálne 8 GB
Operačný systém Windows 10 Pro v zmysle požiadaviek správy siete ver. obstarávateľa
Pevný disk SSD, minimálne 512 GB
Minimálna výbava web kamera
Minimálne požadované porty 1 x HDMI výstup, 1 x USB - C, 2 x USB 3.0, 1 x analógový audio vstup/výstup
Minimálne bezdrôtové pripojenie Bluetooth, WiFi
Klávesnica Jazyk SK, podsvietená
 2. LCD Monitory
Funkcia
Doplnenie výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LCD Monitor ACER CB242Y alebo ekvivalent ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uhlopriečka 23,8"
Typ rozlíšenia min. FULL HD
Povrch matný
Konštrukcia rovná
Pomer strán 16:9
Porty min. 1 x HDMI, 1 x DisplayPort
Výbava kábel HDMI alebo DisplayPort v balení
Nastaviteľná výška monitora áno
Technológia flicker-free áno
 3. Dokovacie stanice
Funkcia
Doplnenie výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dokovacia stanica I-TEC USB-C Dual Display Docking Station + Power Delivery alebo ekvivalent ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podpora viacerých monitorov áno
Možnosť napájania a dobíjania notebookov áno
Hodnota Power Delivery min 65 W
Power delivery áno
Minimálne požadované porty 2x HDMI,  2x DisplayPort, 1x GLAN, 3x USB 3.0, 2x USB - C 3.1, 1 × USB (Power Delivery)
 4. Klávesnice a myši - set
Funkcia
Doplnenie výpočtovej techniky
Set = 1 ks klávesnice a 1 ks myši
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Klávesnica a myš - set set 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pripojenie setu bezdrôtový USB príjmač
Klávesnica SK, kancelárska
Myš optická, 2 tlačítková so scrollovacím tlačidlom ako tretím , symetrická
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto dodania tovarov je v meste Bratislava.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Operačný systém musí byť nainštalovaný.
Dodávateľ dodá tovar zabalený v originálnych obaloch od výrobcu, nový, otvorenie balenia iba na účely inštalácie OS.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky podľa jednotlivých druhov tovarov s podrobnou špecifikáciou ponúkaného tovaru, uvedením presných názvov (obchodné meno, produktové číslo) preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania kompletného predmetu zmluvy objednávateľovi. Kompletnosť objednávateľ potvrdí na dodacom liste.
Lehota splatnosti faktúr je 14 dní odo dňa doručenia faktúry.
Dodávka sa považuje za kompletnú dodaním všetkých tovarov v zmysle opisného formulára, čiastočné plnenie sa nepripúšťa.
Požadujeme dodávku tovaru v pracovných dňoch od 8:00 do 15:00.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu, požadujeme záručnú dobu min. 2 roky od dátumu prebratia tovaru.
Požadujeme, aby boli v dodacom liste - faktúre vypísané celé názvy dodávaných položiek a ich výrobné čísla (serial number, part number,service tag,...) , dĺžka záruky pre kontrolu dodávaného tovaru.
Tovar musí byť doručený bez akýchkoľvek vád. Objednávateľ môže odmietnuť tovar prevziať ak zistí preukázateľné chyby, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve alebo zmenu v použitých komponentoch.
Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave.
Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod.
Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.
V prípade, že v popise je uvedený konkrétny typ tovaru, pripúšťa sa ekvivalentné plnenie, pričom dodávateľ je povinný dodržať rovnaké alebo vyššie technické parametre ako má uvedený referenčný typ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Muchovo nám. 12, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

30.03.2022 08:00 — 13.04.2022 15:00

1,00 Celý set v zmysle opisného formulára

7 848,00

7 848,00

Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky podľa jednotlivých druhov tovarov s podrobnou špecifikáciou ponúkaného tovaru, uvedením presných názvov (obchodné meno, produktové číslo) preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.03.2022 14:41

25.03.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.03.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 61
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2022 07:23 - Vstupná ponuka 7 848,00 € Cena bez DPH
25.03.2022 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 7 847,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS