00894915
Stredná odborná škola polygrafická
Račianska 190, Bratislava, 83526, SVK
54354773
Graphic Arts s.r.o.
Budatínska 16, Bratislava, 85106, SVK
COMPUTER TO PLATE (CTP) / MODERNIZÁCIA PRACOVISKA DIGITÁLNEJ PRÍPRAVY DÁT
zariadenie pre tlač, tlač
Tovar, Služba
1. COMPUTER TO PLATE (CTP) / MODERNIZÁCIA PRACOVISKA DIGITÁLNEJ PRÍPRAVY DÁT
|
|
---|---|
Funkcia |
PREDMET ZÁKAZKY: |
Nákup tlačiarenského zariadenia Computer to plate (CTP) za účelom modernizácie pracoviska digitálnej prípravy dát Strednej odbornej školy polygrafickej v Bratislave, a to v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou a osobitnými požiadavkami na plnenie stanovenými objednávateľom. |
OPIS ČINNOSTI STROJA: |
Stroj musí mať stabilný mechanický základ. Pohyblivá časť je skonštruovaná na princípe rotujúceho valca s dierovacím systémom a mechanickým upevnením ofsetových tlačových platní. Platne sú osvietené pomocou hlavy osadenej IČ laserovými diódami v tesnej blízkosti rotujúceho bubna. Zariadenie musí pracovať pri dennom osvetlení a použité termálne platne umožňuje spracovávať manuálnym presunom do vyvolávacieho automatu. Požiadavka na ovládanie činnosti stroja je prostredníctvom dotykovej obrazovky s intuitívnym prostredím, s možnosťou ukladania zákaziek do pamäte. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Computer to Plate zariadenie vrátane upgrade XMF Workflow | ks | 1 | ||
Vykládka a inštalácia na mieste plnenia vrátane kalibrácie systému a jeho uvedenia do prevádzky | súbor | 1 | ||
Zaškolenie obsluhy (min. 3 osoby) | súbor | 1 | ||
Profylaktická servisná prehliadka (raz za 6 mesiacov) | úkon | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát osvitu platní | B2 |
• Minimálny formát: | 400 x 350 a menej |
• Maximálny formát: | 800 x 610 a viac |
Ofsetové platne | hliníkové |
Hrúbka platní | 0,15 mm – 0,3 mm |
Spôsob osvitu platní | termálny osvit |
Zdroj osvitu | infračervené laserové diódy |
Počet diod | min 16 a viac |
Rýchlosť osvitu | min 20 a viac platní za hodinu |
Maximálne rozlíšenie | 2 400 dpi |
Transport platní | manuálny |
Dierovací systém | KBA, Heidelberg alebo "ekvivalent" |
Zdroj | 240 V |
Príkon | max 4 kW |
Softvér - workflow | existujúci upgrade XMF |
Názov |
DOPRAVA |
Dopravu technológie na miesto inštalácie (k objednávateľovi) zabezpečuje dodávateľ. Miestom inštalácie je zvýšené prízemie budovy SOŠ, Račianska 190, 835 26 Bratislava. Miestom vykládky je nákladná rampa. |
PRÍPRAVA MIESTA PLNENIA |
Objednávateľ zabezpečí prípravu miesta inštalácie (stavebné úpravy, predpríprava pre možnosti inštalácie, ak je potrebné, na mieste umiestnenia zariadenia (inštalácie) nebudú žiadne prekážky, ktoré by komplikovali prístup a samotnú inštaláciu. |
Objednávateľ zabezpečí elektrickú energiu (privedenie požadovaných parametrov na dodávku elektrickej energie pre technológiu minimálne 3 metre od miesta jej inštalácie. |
Objednávateľ zabezpečí likvidáciu obalových materiálov a odpadov vzniknutých z inštalácie. |
POVINNOSTI DODÁVATEĽA: |
Dodávateľ zabezpečí poistenie technológie až po dobu jej inštalácie a skúšobnej prevádzky a prevzatia technológie potvrdením preberacieho protokolu objednávateľom. |
Dodávateľ zabezpečí vyloženie technológie na mieste inštalácie (vo výrobnom závode objednávateľa). |
Dodávateľ zabezpečí naväzenie všetkých častí technológie na miesto inštalácie. |
Dodávateľ zabezpečí zdvíhacie mechanizmy pre účely inštalácie. |
Dodávateľ zabezpečí pravidelnú profylaktickú servisnú prehliadku zariadenia (2 x ročne) počas záručnej doby 24 mesiacov |
Dodávateľ zabezpečí uvedenie zariadenia do prevádzky na základe pripojenia ku zdroju a spustenia zariadenia do prevádzky, podľa postupov dodávateľa prevedie skúšobnú prevádzku po inštalovaní všetkých potrebných súčastí dodávky. |
Dodávateľ zabezpečí vyškolenie vybraných zamestnancov (min. 3 osoby) objednávateľa – správne spúšťanie a štartovanie dodanej technológie, oboznámi s funkciami dodávaného zariadenia, s jeho komponentmi, programom a softwarovým vybavením, zaučenie programovania, oboznámi s manipuláciou so vstupnými materiálmi, rozoznávanie systémových hlásení a chybových hlásení zariadenia až po správne vypínanie a odstávku celej technológie. |
EKVIVALENTNÉ PLNENIE |
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent. |
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014). |
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky v rámci predkladania vlastného návrhu na plnenie zákazky. (viď rozsudok SD EÚ vo veci C 14/17 z 12. júla 2018). |
Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa. |
OSTATNÉ: |
Celková cena za predmet zmluvy je stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v platnom znení a vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Celková cena je maximálna, zahŕňajúca všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailovú adresu. |
Tovar bude dodaný obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Predmet zmluvy prevezme zodpovedný pracovník Objednávateľa v dohodnutom termíne, na dohodnutom mieste a v bezchybnom stave. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Záručná doba na tovar je minimálne 24 mesiacov. Počas tejto doby má Objednávateľ právo od Dodávateľa na odstránenie vád. Dodávateľ na vlastné náklady odstráni vady zistené v záručnej dobe. Ak Dodávateľ neodstráni vady a poruchy, ktoré sa vyskytli na predmete zmluvy v záručnej dobe, môže Objednávateľ požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny vadného plnenia predmetu zmluvy za každý aj začatý deň omeškania. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy okamžite, bez výpovednej lehoty, v prípade, ak Dodávateľ neposkytne predmet zákazky podľa jednotlivých parametrov technickej špecifikácie predmetu zákazky definovanej v zadávanom opisnom formulári EKS. Odstúpením od zmluvy zostávajú zachované ustanovenia upravujúce zmluvnú pokutu, ako aj nárok na náhradu škody. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do 6 kalendárnych mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
Dodávateľ nemá nárok na uhradenie preddavku. Objednávateľ uhradí dohodnutú kúpnu cenu Dodávateľovi po prevzatí predmetu zmluvy na základe faktúry vystavenej Dodávateľom. Prílohou faktúry bude dodací list podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán. |
Faktúra za dodanie tovaru predmetu, ktorý je predmetom zmluvy bude uhradená za preukázateľne riadne dodaný tovar na základe predloženej faktúry do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi alebo odo dňa poskytnutia riadneho plnenia, podľa toho, ktorý z týchto dní nastal neskôr. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru v lehote splatnosti, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu. Dôvod vrátenia je Objednávateľ povinný vyznačiť na faktúre. Od okamihu doručenia faktúry, ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu, začína plynúť nová 30-dňová lehota splatnosti. |
Dodávateľ zodpovedá a ručí za to, že predmet zmluvy má v čase prevzatia Objednávateľom zmluvne dohodnuté vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby alebo vady, ktoré by negatívne ovplyvnili parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely a znižovali by jeho hodnotu alebo schopnosť jeho využitia. Dodávateľ zodpovedá a ručí za to, že predmet tejto zmluvy nie je zdraviu škodlivý. |
Za vady, ktoré vznikli, resp. vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá Dodávateľ iba vtedy, ak boli spôsobené používaním predmetu zmluvy v rozpore s návodom na obsluhu dodaným výrobcom, resp. nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré nezapríčinil Dodávateľ. |
V prípade, ak Dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny plnenia podľa kúpnej zmluvy, t.j. v prípade zmeny postavenia Dodávateľa na platcu DPH je ním predložená cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Podmienky neupravené v tejto kúpnej zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto kúpnej zmluvy riadne oboznámil s funkčnou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Račianska 190, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
15.04.2022 09:00 — 09.10.2022 14:00
1,00 celok
104 720,40
87 267,00
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia alebo technický list preukazujúci splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) ponúkaného (oceneného) tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.03.2022 08:45
08.04.2022 09:00
08.04.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.04.2022 14:18 - Vstupná ponuka | 104 712,00 | € | Cena s DPH |
07.04.2022 22:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 104 496,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: