• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2022 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2022 09:50

Detail zákazky Z20222331

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2022 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2022 09:50

Základné údaje

Z20222331

OF-251488

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6327105

Objednávateľ

00894915

Stredná odborná škola polygrafická

Račianska 190, Bratislava, 83526, SVK

Dodávateľ

54354773

Graphic Arts s.r.o.

Budatínska 16, Bratislava, 85106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

COMPUTER TO PLATE (CTP) / MODERNIZÁCIA PRACOVISKA DIGITÁLNEJ PRÍPRAVY DÁT

zariadenie pre tlač, tlač

  • 42962000-7 - Tlačiarske/kopírovacie a grafické zariadenia
  • 42962300-0 - Grafické pracovné stanice
  • 42990000-2 - Rôzne špeciálne strojové zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. COMPUTER TO PLATE (CTP) / MODERNIZÁCIA PRACOVISKA DIGITÁLNEJ PRÍPRAVY DÁT
Funkcia
PREDMET ZÁKAZKY:
Nákup tlačiarenského zariadenia Computer to plate (CTP) za účelom modernizácie pracoviska digitálnej prípravy dát Strednej odbornej školy polygrafickej v Bratislave, a to v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou a osobitnými požiadavkami na plnenie stanovenými objednávateľom.
OPIS ČINNOSTI STROJA:
Stroj musí mať stabilný mechanický základ. Pohyblivá časť je skonštruovaná na princípe rotujúceho valca s dierovacím systémom a mechanickým upevnením ofsetových tlačových platní. Platne sú osvietené pomocou hlavy osadenej IČ laserovými diódami v tesnej blízkosti rotujúceho bubna. Zariadenie musí pracovať pri dennom osvetlení a použité termálne platne umožňuje spracovávať manuálnym presunom do vyvolávacieho automatu. Požiadavka na ovládanie činnosti stroja je prostredníctvom dotykovej obrazovky s intuitívnym prostredím, s možnosťou ukladania zákaziek do pamäte.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Computer to Plate zariadenie vrátane upgrade XMF Workflow ks 1
Vykládka a inštalácia na mieste plnenia vrátane kalibrácie systému a jeho uvedenia do prevádzky súbor 1
Zaškolenie obsluhy (min. 3 osoby) súbor 1
Profylaktická servisná prehliadka (raz za 6 mesiacov) úkon 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát osvitu platní B2
• Minimálny formát: 400 x 350 a menej
• Maximálny formát: 800 x 610 a viac
Ofsetové platne hliníkové
Hrúbka platní 0,15 mm – 0,3 mm
Spôsob osvitu platní termálny osvit
Zdroj osvitu infračervené laserové diódy
Počet diod min 16 a viac
Rýchlosť osvitu min 20 a viac platní za hodinu
Maximálne rozlíšenie 2 400 dpi
Transport platní manuálny
Dierovací systém KBA, Heidelberg alebo "ekvivalent"
Zdroj 240 V
Príkon max 4 kW
Softvér - workflow existujúci upgrade XMF
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
DOPRAVA
Dopravu technológie na miesto inštalácie (k objednávateľovi) zabezpečuje dodávateľ. Miestom inštalácie je zvýšené prízemie budovy SOŠ, Račianska 190, 835 26 Bratislava. Miestom vykládky je nákladná rampa.
PRÍPRAVA MIESTA PLNENIA
Objednávateľ zabezpečí prípravu miesta inštalácie (stavebné úpravy, predpríprava pre možnosti inštalácie, ak je potrebné, na mieste umiestnenia zariadenia (inštalácie) nebudú žiadne prekážky, ktoré by komplikovali prístup a samotnú inštaláciu.
Objednávateľ zabezpečí elektrickú energiu (privedenie požadovaných parametrov na dodávku elektrickej energie pre technológiu minimálne 3 metre od miesta jej inštalácie.
Objednávateľ zabezpečí likvidáciu obalových materiálov a odpadov vzniknutých z inštalácie.
POVINNOSTI DODÁVATEĽA:
Dodávateľ zabezpečí poistenie technológie až po dobu jej inštalácie a skúšobnej prevádzky a prevzatia technológie potvrdením preberacieho protokolu objednávateľom.
Dodávateľ zabezpečí vyloženie technológie na mieste inštalácie (vo výrobnom závode objednávateľa).
Dodávateľ zabezpečí naväzenie všetkých častí technológie na miesto inštalácie.
Dodávateľ zabezpečí zdvíhacie mechanizmy pre účely inštalácie.
Dodávateľ zabezpečí pravidelnú profylaktickú servisnú prehliadku zariadenia (2 x ročne) počas záručnej doby 24 mesiacov
Dodávateľ zabezpečí uvedenie zariadenia do prevádzky na základe pripojenia ku zdroju a spustenia zariadenia do prevádzky, podľa postupov dodávateľa prevedie skúšobnú prevádzku po inštalovaní všetkých potrebných súčastí dodávky.
Dodávateľ zabezpečí vyškolenie vybraných zamestnancov (min. 3 osoby) objednávateľa – správne spúšťanie a štartovanie dodanej technológie, oboznámi s funkciami dodávaného zariadenia, s jeho komponentmi, programom a softwarovým vybavením, zaučenie programovania, oboznámi s manipuláciou so vstupnými materiálmi, rozoznávanie systémových hlásení a chybových hlásení zariadenia až po správne vypínanie a odstávku celej technológie.
EKVIVALENTNÉ PLNENIE
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent.
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014).
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky v rámci predkladania vlastného návrhu na plnenie zákazky. (viď rozsudok SD EÚ vo veci C 14/17 z 12. júla 2018).
Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa.
OSTATNÉ:
Celková cena za predmet zmluvy je stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v platnom znení a vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Celková cena je maximálna, zahŕňajúca všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailovú adresu.
Tovar bude dodaný obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Predmet zmluvy prevezme zodpovedný pracovník Objednávateľa v dohodnutom termíne, na dohodnutom mieste a v bezchybnom stave.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Záručná doba na tovar je minimálne 24 mesiacov. Počas tejto doby má Objednávateľ právo od Dodávateľa na odstránenie vád. Dodávateľ na vlastné náklady odstráni vady zistené v záručnej dobe. Ak Dodávateľ neodstráni vady a poruchy, ktoré sa vyskytli na predmete zmluvy v záručnej dobe, môže Objednávateľ požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny vadného plnenia predmetu zmluvy za každý aj začatý deň omeškania.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy okamžite, bez výpovednej lehoty, v prípade, ak Dodávateľ neposkytne predmet zákazky podľa jednotlivých parametrov technickej špecifikácie predmetu zákazky definovanej v zadávanom opisnom formulári EKS. Odstúpením od zmluvy zostávajú zachované ustanovenia upravujúce zmluvnú pokutu, ako aj nárok na náhradu škody.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do 6 kalendárnych mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy.
Dodávateľ nemá nárok na uhradenie preddavku. Objednávateľ uhradí dohodnutú kúpnu cenu Dodávateľovi po prevzatí predmetu zmluvy na základe faktúry vystavenej Dodávateľom. Prílohou faktúry bude dodací list podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán.
Faktúra za dodanie tovaru predmetu, ktorý je predmetom zmluvy bude uhradená za preukázateľne riadne dodaný tovar na základe predloženej faktúry do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi alebo odo dňa poskytnutia riadneho plnenia, podľa toho, ktorý z týchto dní nastal neskôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru v lehote splatnosti, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu. Dôvod vrátenia je Objednávateľ povinný vyznačiť na faktúre. Od okamihu doručenia faktúry, ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu, začína plynúť nová 30-dňová lehota splatnosti.
Dodávateľ zodpovedá a ručí za to, že predmet zmluvy má v čase prevzatia Objednávateľom zmluvne dohodnuté vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby alebo vady, ktoré by negatívne ovplyvnili parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely a znižovali by jeho hodnotu alebo schopnosť jeho využitia. Dodávateľ zodpovedá a ručí za to, že predmet tejto zmluvy nie je zdraviu škodlivý.
Za vady, ktoré vznikli, resp. vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá Dodávateľ iba vtedy, ak boli spôsobené používaním predmetu zmluvy v rozpore s návodom na obsluhu dodaným výrobcom, resp. nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré nezapríčinil Dodávateľ.
V prípade, ak Dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny plnenia podľa kúpnej zmluvy, t.j. v prípade zmeny postavenia Dodávateľa na platcu DPH je ním predložená cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Podmienky neupravené v tejto kúpnej zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto kúpnej zmluvy riadne oboznámil s funkčnou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 190, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

15.04.2022 09:00 — 09.10.2022 14:00

1,00 celok

104 720,40

87 267,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia alebo technický list preukazujúci splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) ponúkaného (oceneného) tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.03.2022 08:45

08.04.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.04.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 211
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2022 14:18 - Vstupná ponuka 104 712,00 € Cena s DPH
07.04.2022 22:09 - Najvýhodnejšia ponuka 104 496,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS