• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2022 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2022 12:50

Detail zákazky Z20222323

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2022 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2022 12:50

Základné údaje

Z20222323

OF-251350

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6311375

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

31442617

BIOHEM, spol. s r.o.

Zlatovská 2211, Trenčín, 911 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šokový zmrazovač krvnej plazmy

plazma, prístroj, zmrazovanie

  • 42513100-6 - Mraziace zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šokový zmrazovač krvnej plazmy
Funkcia
Šokový zmrazovač krvnej plazmy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 2
Zmrazovacia kapacita plazmových vakov s objemom 1000ml ks 20
Zmrazovacia kapacita plazmových vakov s objemom 350ml ks 60
Spotreba elektrickej energie -1 mraziaci cyklus kWh 3,1
Pripravenosť k prevádzke min 15
Cyklus odmrazovania min 10
Záruka mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zariadenie spĺňajúce nariadenie o ZP MRD (EU) 2017/745 pre triedu ZP IIa Áno
Kontaktné zmrazovanie plazmy na -30°C v jadre do jednej hodiny Áno
Dve chladiace roviny, ktoré umožňujú pracovať nezávisle (iba jedna rovina) ale aj súbežne (obe roviny – spustené každá samostatne) Áno
Sklon chladiacej roviny musí zaistiť úplný kontakt s plazmou a tým minimalizovať negatívny vplyv vzduchovej bubliny vo vaku na poškodenie vaku Áno
Elektronická kontrola tlaku kontaktných platní na zamedzenie poškodenia vakov pri vysokom tlaku alebo ich nezmrazeniu pri nízkom tlaku Áno
Mikroprocesorové ovládanie Áno
Digitálne nastavenie a zobrazenie prevádzkových parametrov Áno
Displej so zobrazením aktuálnej teploty počas mrazenia Áno
Nový, nepoužitý prístroj Áno
Záruka minimálne 2 roky odo dňa dodania zariadenia Áno
Automatické ukončenie procesu mrazenia Áno
Možnosť vkladania ďalšej dávky k zmrazeniu bez nutnosti odmrazenia Áno
Možnosť využitia úsporného režimu zmrazovania Áno
Ukladanie dát počas procesu mrazenia priebežne v internej pamäti prístroja Áno
Čítačka čiarových kódov na snímanie označených vakov s plazmou Áno
Externá sonda s kontrolnými vakmi (500ml a 1000ml) na sledovanie cyklu mrazenia Áno
Chladiace médium – voda / vzduch Áno
Vizuálna a zvuková signalizácia alarmu i v prípade výpadku elektriky Áno
Pamäť na zaznamenávanie alarmov Áno
Obslužné menu v slovenskom alebo českom jazyku
Software na sledovanie, archiváciu procesu zmrazovania podľa požiadaviek SVP/SPPTL, zaznamenávanie všetkých činností a situácií vnútri zariadenia s možnosťou vystavenia protokolu Áno
Pripojenie a prenos údajov do nadriadeného informačného systému Áno
Vrátane dopravy na miesto plnenia v rámci SR Áno
Vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhujúceho personálu Áno
Zabezpečenia záručného servisu, vrátane softwarovej podpory Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet Zmluvy
1.1 Predmetom tejto Zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať Kupujúcemu Šokový zmrazovač krvnej plazmy (ďalej len „tovar") v predpokladanom množstve, druhu a cene v súlade so špecifikáciou podľa Technickej špecifikácie tovaru tejto Zmluvy pre pracoviská Kupujúceho a previesť na Kupujúceho vlastnícke právo k tovaru a záväzok Kupujúceho prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve. Tovar musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Pokračovanie 1.1: Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava tovaru na jednotlivé miesta plnenia, inštalácia na mieste plnenia a zaškolenie odborného personálu.
1.2 Dodávateľ garantuje a zodpovedá za to, že tovar je v jeho výlučnom vlastníctve a nebude zaťažený žiadnymi právami tretích osôb, a že je oprávnený s tovarom nakladať spôsobom a za účelom podľa tejto Zmluvy.
1.3 Kupujúci doručí Dodávateľovi do dvadsaťštyri (24) hodín po uzatvorení Zmluvy v zmysle čl. XIX OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tabuľku na nacenenie tovaru (ďalej len "Cenová tabuľka"). Cena uvedená v Cenovej tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a iné poplatky súvisiace s dodaním tovaru po dobu platnosti Zmluvy. Dodávateľ je povinný vyplnenú Cenovú tabuľku zaslať Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní od jej doručenia.
1.4 Dodávateľ je povinný predložiť konkrétnu funkčnú a technickú špecifikáciu tovaru, ktorá je v súlade s minimálnymi požadovanými technickými a funkčnými parametrami tovaru, s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených položiek do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie Zmluvy.
1.5 Špecifikácia tovaru vrátane jednotkových cien a obchodného názvu tovaru bude po jej doručení zo strany Dodávateľa tvoriť neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.
1.6 Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je v súlade so všetkými aplikovateľnými právnymi predpismi a technickými normami, ktoré sa na tovar vzťahujú.
2. Dodanie tovaru
2.1 Tovar sa považuje za riadne dodaný po jeho inštalácii, zaškolení zamestnancov dodávateľa a jeho uvedení do prevádzky v mieste dodania (ďalej len „dodanie tovaru“). Dodávateľ berie na vedomie, že dodanie tovaru podlieha schváleniu Kupujúcim.
2.2 Miestom dodania tovaru je pracovisko Kupujúceho v meste Bratislava a Banská Bystrica.
2.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar najneskôr do 10 týždňov odo dňa účinnosti Zmluvy. Presný dátum a čas dodania tovaru si zmluvné strany dohodnú najmenej 3 dni vopred. Dodávku tovaru je nutné realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.
2.4 Momentom dodania tovaru v zmysle bodu 2.1 tejto Zmluvy prechádza nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru na Kupujúceho.
2.5 O odovzdaní a prevzatí tovaru, jeho inštalácii, uvedení do prevádzky, výsledkoch skúšobnej prevádzky a zaškolení poverených zamestnancov Kupujúceho spíšu Dodávateľ a Kupujúci alebo ich poverení zástupcovia v mieste dodania preberací protokol a protokol o zaškolení podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
2.6 Spolu s tovarom je Dodávateľ povinný odovzdať Kupujúcemu všetky doklady, ktoré sa k nemu vzťahujú, najmä, nie však výlučne, návody na použitie a obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku, vyhlásenia o zhode, certifikáty pôvodu a iné relevantné dokumenty potrebné na užívanie tovaru a na výkon vlastníckeho práva.
2.7 V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom podľa Čl. 4 bod 2.3 tejto Zmluvy má Kupujúci právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 1 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Kupujúceho na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Kupujúci obstaral tovar u iného Dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa.
3. Kúpna cena a platobné podmienky
3.1 Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za merné jednotky tovaru v eurách, ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke v zmysle bodu 1.3 tejto Zmluvy.
3.2 V kúpnej cene uvedenej v Cenovej tabuľke je zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu na určené pracovisko Kupujúceho, inštalácia zariadení v mieste dodania, zaškolenie odborného personálu, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie použitých obalov, ktoré Dodávateľ dodal Kupujúcemu.
3.3 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Dodávateľ je po dodávke tovaru v zmysle bodu 2.1 tejto Zmluvy povinný vystaviť faktúru v papierovej forme najneskôr do piateho (5.) pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru a doručiť ju Kupujúcemu na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
3.4 Každá faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj tovar, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa Cenovej tabuľky, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k príslušnej dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry.
3.5 Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s dodacím listom pri dodaní tovaru elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú Kupujúcim, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na emailovú adresu. Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Kupujúcemu bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Kupujúci právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie.
pokračovanie 3.5 : V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
3.6 V prípade omeškania Kupujúceho s úhradou faktúry má Dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania.
4. Záruka a zodpovednosť za vady
4.1 Dodávateľ je povinný dodať Kupujúcemu tovar v objednanom množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady.
4.2 Kupujúci nie je povinný prevziať tovar iného druhu ako bol uvedený v objednávke.
4.3 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie či neúplnosť dodávky) je Kupujúci oprávnený písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od prevzatia tovaru.
4.4 Vady v akosti tovaru je Kupujúci oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich Kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby.
4.5 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom.
4.6 Dodávateľ poskytuje na tovar záručnú dobu v trvaní minimálne 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa uvedenia tovaru do prevádzky mieste dodania uvedené v preberacom protokole. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené Kupujúcim neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním.
4.7 Dodávateľ sa zaväzuje, že v záručnej dobe zabezpečí nástup servisného technika na opravu tovaru maximálne do 24 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska.
4.8 V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba podľa bodu 4.6 tohto článku Zmluvy.
4.9 Ak má tovary vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ, Kupujúci si môže uplatniť nárok na odstránenie vady opravou/dodaním náhradného tovaru alebo na vrátenie kúpnej ceny za tovar, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí Kupujúcemu. V prípade, ak kupujúci oznámi Dodávateľovi vady na tovare, Dodávateľ je povinný odstrániť vadu v primeranej lehote podľa povahy vady, najneskôr však do 30 dní odo dňa jej oznámenia.
pokračovanie 4.9: V prípade, ak nebude možné vadu odstrániť do 3 pracovných dní odo dňa jej nahlásenia, Dodávateľ je povinný v tejto lehote poskytnúť Kupujúcemu na čas nevyhnutný na odstránenie vady bezodplatne náhradný tovar s porovnateľnými parametrami určený na použitie na rovnaký účel ako vadný tovar. V prípade, ak bude vada odstránená dodaním nového tovaru za vadný tovar, Dodávateľ je povinný dodať nový tovar najneskôr do 10 týždňov odo dňa oznámenia vady. Na odovzdanie nového tovaru sa použijú ustanovenia tejto Zmluvy.
4.10 V prípade, že Dodávateľ poruší niektorú z povinností podľa bodu 4.9 tohto článku Zmluvy, má Kupujúci voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 1 % z ceny vadného tovaru za každý deň omeškania so splnením povinnosti. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumejú aj náklady na odstránenie vád prostredníctvom iného poskytovateľa služieb z dôvodu omeškania Dodávateľa so splnením uvedených povinností, alebo,
pokračovanie 4.10: v prípade, ak vady nie je možné odstrániť opravou, aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovaru u iného dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa so splnením uvedených povinností.
4.11 Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikne Kupujúcemu alebo tretím osobám v dôsledku toho, že tovar mal vady.
5. Subdodávky
5.1 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu tejto Zmluvy.
5.2 Dodávateľ doručí Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní od účinnosti Zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu účinnosti Zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na poskytovaní predmetu Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu zákazky subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná.
5.3 Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto zmluva týka.
5.4 Porušenie povinností Dodávateľa poskytujúceho uvedených v tomto článku Zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných povinností.
6. Osobitné ustanovenia
6.1 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou tovaru a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu Zmluvy.
6.2 Ak je Dodávateľ registrovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v Slovenskej republike, Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o daní z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH.
pokračovanie 6.2 : Dodávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v Slovenskej republike podľa zákona o DPH.
6.3 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Kupujúceho nie je možné dodatkom k zmluve dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Kupujúcim ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len “ZVO”).
6.4 Dodávateľ je povinný zachovávať dôvernosť všetkých informácií, údajov a dokumentov Kupujúceho, jeho zamestnancoch a/alebo činnosti, ktoré získa v súvislosti s činnosťami vykonávanými alebo poskytovanými pre Kupujúceho alebo v súvislosti s plnením predmetu tejto Zmluvy a zaväzuje sa tieto nezverejniť ani nesprístupniť tretej osobe.
pokračovanie 6.4 : Dodávateľ sa ďalej zaväzuje zaobchádzať s informáciami získanými počas plnenia predmetu tejto Zmluvy a s obsahom všetkých dokumentov poskytnutých alebo sprístupnených podľa tejto Zmluvy ako s dôvernými informáciami a zabezpečiť ich ochranu pred tretími osobami v súlade s § 17 a § 271 Obchodného zákonníka. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať povinnosti vyplývajúce mu z tohto bodu Zmluvy aj po skončení tejto Zmluvy bez časového obmedzenia.
6.5 Kupujúci upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia Zmluvy nemá Dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov má takúto povinnosť, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu konečných užívateľov výhod Dodávateľa do tohto registra.
pokračovanie 6.5 : Ak zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, Kupujúci je oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť.
6.6 Kupujúci po uzavretí Zmluvy:
6.6.1 Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Zoznam oprávnených osôb Kupujúceho ohľadne prevzatia tovaru a komunikácie.
6.6.2 Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Cenovú tabuľku v zmysle bodu 1.3 tejto Zmluvy.
6.6.3 Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín určené odberné miesto Kupujúceho s presnou adresou.
6.7 Dodávateľ po uzatvorení Zmluvy:
6.7.1 Oznámi Kupujúcemu informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
6.7.2 Oznámi Kupujúcemu rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v mene Dodávateľa s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí Kupujúcemu najneskôr v lehote podľa bodu 6.7.1 tejto Zmluvy.
6.7.3 Oznámi Kupujúcemu informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby.
6.7.4 Doručí vyplnenú Cenovú tabuľku zaslať Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní od jej doručenia.
6.7.5 Predloží Kupujúcemu vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, pripadne aj certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia a to najneskôr do siedmich (7) dní od účinnosti Zmluvy.
6.7.6 Doručí Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní od účinnosti Zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu účinnosti Zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu Zmluvy subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná.
6.7.7 Doručí konkrétnu funkčnú a technickú špecifikáciu tovaru, ktorá je v súlade s minimálnymi požadovanými technickými a funkčnými parametrami tovaru, s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených položiek do 7 dní od účinnosti Zmluvy.
6.7.8 Ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Kupujúceho, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
7. Záverečné ustanovenia
7.1 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „ nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto Zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Kupujúcemu pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou
pokračovanie 7.1: podľa tejto Zmluvy a nižšou cenou.
7.2 Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Kupujúcemu na tretiu osobu. Písomný súhlas Kupujúceho s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa. Zmluvné strany sa tiež dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa voči Kupujúcemu v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miestami plnenia sú pracoviská objednávateľa podľa Zoznamu určených odberných miest - miesta plnenia., Slovenská republika

11.04.2022 00:00 — 17.06.2022 00:00

1,00 súbor

124 000,00

124 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Kupujúci požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa vyžaduje uviesť minimálne ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.03.2022 13:16

04.04.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.04.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 277
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.03.2022 14:22 - Vstupná ponuka 124 000,00 € Cena bez DPH
25.03.2022 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka 121 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS