00151491
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK
53103092
Mário Drahoš
Titváň 39/14, Veľké Zálužie, 95135, SVK
Jednorazový spotrebný EKO materiál
Jednorazový spotrebný EKO materiál
Tovar, Služba
1. Jednorazový spotrebný EKO materiál
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
alobal 45cm x 150m, min. 11 µm | 20 ks |
alobal 60cm x 100m, extra silný, min. 17 µm | 10 ks |
EKO vanička hranatá priehľadná cca 250ml, cca 108 x 80 x 50 mm | 5000 ks |
EKO vanička hranatá priehľadná cca 125 ml, cca 108 x 80 x 25 mm | 5000 ks |
EKO viečko priehľadné pre vaničku hranatú 125/250 ml, cca 108 x 80 mm | 10000 ks |
EKO jednorázový pohár na horúci nápoj, 200 ml | 10000 ks |
EKO viečko na jednorázový pohár na horúci nápoj 200 ml | 5000 ks |
miešadlo na kávu drevené, min. dlžka 14 cm, balenie 1000 ks | 5 bal |
vrecká do mrazničky 6 litrové, 28x45cm, balenie min. 20 ks | 10 bal |
rukavice jednorazové vinylové, nepudrované, gastro, 100 ks v bal. , veľkosť M až XL | 150 bal |
taška mikroténová 3 kg na pečivo, transparentná, balenie 250 ks, v rolke | 50 rol |
taška mikroténová 10 kg 30+18x55 pevná, balenie 100 ks | 100 bal |
sáčky potravinové, min. rozmer 55 x 70 cm, pevné, transparentné | 50 ks |
vákuové sáčky 20 x 30 cm, gastro, balenie 100 ks | 5 bal |
vákuové sáčky 25 x 40 cm, gastro, balenie 100 ks | 5 bal |
EKO miska hranatá s integrovaným viečkom cca 125 ml, priehľadná, balenie 50 ks | 7500 ks |
EKO miska hranatá s integrovaným viečkom cca 250 ml, priehľadná, balenie 50 ks | 5000 ks |
EKO miska hranatá s integrovaným viečkom cca 375 ml, priehľadná, balenie 50 ks | 5000 ks |
EKO miska hranatá s integrovaným viečkom cca 500 ml, priehľadná, balenie 50 ks | 2500 ks |
EKO miska hranatá s integrovaným viečkom cca 1000 ml, priehľadná, balenie 50 ks | 2500 ks |
podnos oválny ALU 54,5 x 36 cm | 60 ks |
podnos oválny ALU 44,5x 29,5 cm | 100 ks |
EKO menu box dvojdielny, cca 241 x 207 x 69 mm | 20000 ks |
EKO termo miska na polievku 340 ml | 500 ks |
EKO termo miska na polievku 500 - 550 ml | 20000 ks |
EKO viečko k termo miskám 340/550 ml na polievku, dobre tesniace | 20500 ks |
špáradlá drevené gulaté, hygienicky balené každé samostatne, dvojhrotové, 65 mm, bal. 1000 ks | 30 bal |
petriho miska, nedelené dno, Ø90 x 15 mm | 1750 ks |
fólia fixačná potravinová 29 cm x 30 m, transparentná | 30 ks |
fólia fixačná potravinová 45 cm x 300 m, transparentná | 30 ks |
EKO jednorazový tanier alebo miska na polievku, 500 ml, odolnosť do 100°C | 500 ks |
papierová tácka 13 x 20 cm, biela, balenie 100 ks | 5 bal |
papier na pečenie v rolke, 57 cm x 200 m, biely | 6 ks |
EKO jednorazová lyžica polievková, balenie 100 ks | 5 bal |
EKO jednorazová vidlička, balenie 100 ks | 5 bal |
EKO jednorazový nožík, balenie 100 ks | 5 bal |
horáková pasta 200 g pre chafing | 24 ks |
práškový čistič kávových usadenín z hlavy pákových kávovarov, Coffe clean 900 g | 10 ks |
EKO dressingová miska priehľadná 30 ml | 1000 ks |
EKO dressingová miska priehľadná 50 ml | 1000 ks |
EKO viečko k dressingovým miskám 30/50 ml, balenie 50 ks | 2000 ks |
bambusové špajdle ostré Ø3mm, dĺžka 30cm, balenie 200ks | 20 bal |
papierové vrecká biele nepremastiteľné 10,5 + 5,5 x 24cm | 3 bal |
Názov |
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia |
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek a vlastný návrh plnenia s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru vrátane veľkosti balenia (veľkosť balenia musí byť v požadovanom rozsahu) s jednotkovými cenami za balenie bez DPH a s DPH. Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. Nepredloženie ocenenia jednotlivých položiek v stanovenom termíne bude považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie, prípadne neodobratie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vyžiadanie bezplatných vzoriek sporných výrobkov na posúdenie ich kvality a funkčnosti. V prípade, ak objednávateľ preukáže že predložený výrobok nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom). |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do 5 prac. dní od obdržania objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru, splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 8,00 - 13,30 hod., mimo tohto času nie je objednávateľ povinný tovar prebrať a všetky náklady na opätovné doručenie znáša v plnej výške dodávateľ. Dodávateľ je povinný oznámiť a dohodnúť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred. |
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list alebo faktúru ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný a nepoškodený. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar minimálnu záruku 24 mesiacov ak výrobca neuvádza inak. |
V prípade zistenia vád tovaru priamo pri dodaní je objednávateľ oprávnený neprevziať celú čiastkovú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 48 hod. |
V prípade neskoršieho zistenia vád tovaru bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať odstránenie vád alebo náhradné plnenie do 5 prac. dní, dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstránením vád alebo náhradného plnenia. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. Prekročenie 10 tovarových položiek reklamovaného tovaru alebo nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne bude považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa, objednávateľ neakceptuje doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.) ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní, takto doručený tovar nebude prevzatý. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz, predaj a používanie v Slovenskej republike v súlade s platnou novelou zákona o jednorazových obaloch a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN/EN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ má právo žiadať certifikáty, technické listy, KBU, prípadne inú zákonnú dokumentáciu tovaru na vybrané položky za účelom preukázania že použité materiály spĺňajú požiadavky na bezpečnosť, ekológiu, zdravotnú nezávadnosť, kontroly jeho technickej špecifikácie alebo pre prípad riešenia sporov: Dodávateľ je povinný túto dokumentáciu doručiť do 2 prac. dní od vyžiadania. |
Úspešný uchádzač bezodkladne po uzavretí zmluvy predloží zoznam vozidiel a zamestnancov/pracovníkov s požadovanými osobnými údajmi, ktorí budú zabezpečovať dovoz a vykládku tovaru a to z dôvodu ich preverenia Úradom pre ochranu ústavných činiteľov a diplomatických misií. Nakoľko miestom plnenia je objekt so špeciálnymi režimovými opatreniami, v prípade potreby sú zamestnanci/pracovníci povinný strpieť bezpečnostnú prehliadku osôb, tovaru a vozidla. Na predloženie požadovaných údajov bude úspešnému uchádzačovi zaslané e-mailom tlačivo. |
Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
125 488,00 Predpokl. množstvo na rok podľa technickej špec.
24 173,00
20 144,17
Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky tak, aby verejný obstarávateľ vedel posúdiť splnenie technických parametrov. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2022 08:01
31.03.2022 10:00
31.03.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.03.2022 06:10 - Vstupná ponuka | 24 144,00 | € | Cena s DPH |
31.03.2022 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 143,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: