• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2022 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2022 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2022 11:05

Detail zákazky Z20222314

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2022 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2022 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2022 11:05

Základné údaje

Z20222314

OF-250290

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6336205

Objednávateľ

00397687

Slovenská technická univerzita v Bratislave

Vazovova 5, Bratislava, 81243, SVK

Dodávateľ

31398294

KVANT spol. s r.o.

Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, Mlynská Dolina , Bratislava, 84248, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Magnetrón

špecializované meracie zariadenie, magnetrón

  • 38300000-8 - Meracie prístroje
  • 51210000-7 - Inštalácia meracích zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 31711421-0 - Magnetróny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Magnetrón 0.H1.P11
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Magnetrón 0.H1.P11 ks 2
- priemer: " 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadovaná technická špecifikácia: magnetrón vhodný pre DC/RF/HiPIMS, flexibilná hlava s tieniacím kompletom, s prírubou DN 100 CF, vodou chladený
Súčasťou dodávky je: dodávka položky a všetkých jej súčastí do priestorov stanovených objednávateľom, jej inštalácia a konfigurácia spolu so zaškolením pracovníkov a akceptačnými testami.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Cena musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie a školenia na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky, a to v rozsahu: špecifikácia predmetu zmluvy – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu príp. typového označenia ponúkaného tovaru ako aj odlišné, príp. doplňujúce parametre z opisu položky alebo ďalšie doplňujúce informácie a skutočnosti (napr. predložením katalógového listu, technického opisu a pod.).
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr. skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu.
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska v nadväznosti na podmienky definované v Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ až po schválení procesu verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa NFP, a teda vydaním schvaľujúceho stanoviska SO v správe z kontroly dotknutého verejného obstarávania.
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z nenávratných finančných prostriedkov NFP 313010W085 - Vedeckovýskumné centrum excelentnosti SlovakION pre materiálový a interdisciplinárny výskum, prostredníctvom OPII cez výzvu s kódom č. OPVAI-VA/DP/2018/1.2.1-06.
Objednávateľ má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že kupujúci zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať predávajúceho o ich odstránenie. Predávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť.
V súlade s bodom 15.1.1 - 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska Oprávnení zamestnanci poskytovateľa NFP, orgánov Európskej únie a ďalšie oprávnené osoby v súlade s právnymi predpismi SR a EÚ môžu vykonávať voči dodávateľovi kontrolu/audit obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou zákazky a dodávateľ je povinný strpieť túto kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám súčinnosť v plnej miere.
V prípade, že kontrola procesu predmetného verejného obstarávania nebude zo strany poskytovateľa ukončená ani pred stanoveným začiatkom lehoty plnenia predmetu zmluvy, tento začiatok lehoty plnenia predmetu zmluvy sa posunie o čas výkonu kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa, teda začne plynúť až od nasledujúceho dňa po doručení Správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľovi, a to pri zachovaní doby trvania stanovenej lehoty plnenia predmetu Zmluvy.
Ak poskytovateľ neschváli predmetnú zákazku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet zmluvy alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru.
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru dodávateľom má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar.
Faktúra musí mať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov s uvedením názvu a označenia projektu, a v súlade s ust. § 3a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa prevzatia a odsúhlasenia faktúry objednávateľom. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude aj originál dodacieho listu.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.
V súlade s bodom 15.1.2 - 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska „Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť .“

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jána Bottu 2781/25, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

04.07.2022 00:00 — 04.05.2023 00:00

1,00 komplet

15 128,00

15 128,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, a to v rozsahu: špecifikácia predmetu zmluvy – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu príp. typového označenia ponúkaného tovaru ako aj odlišné, príp. doplňujúce parametre z opisu položky alebo ďalšie doplňujúce informácie a skutočnosti (napr. predložením katalógového listu, technického opisu a pod.).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.03.2022 10:44

12.04.2022 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.04.2022 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 760
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.04.2022 13:00 - Vstupná ponuka 15 128,00 € Cena bez DPH
11.04.2022 13:00 - Najvýhodnejšia ponuka 15 128,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS