• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2022 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2022 10:50

Detail zákazky Z20222307

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2022 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2022 10:50

Základné údaje

Z20222307

OF-250638

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6311371

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

35768444

BIOTECH s.r.o.

Kresánkova 12, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kit na izoláciu RNA pre centrifúgy určený na extrakty z rastlín alebo húb

chemikálie, diagnostický kit

  • 24000000-4 - Chemické výrobky
  • 24300000-7 - Základné anorganické a organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kit na izoláciu RNA pre centrifúgy určený na extrakty z rastlín alebo húb
Funkcia
Chemikálie určené na vedecký výskum.
Predmet zákazky bude použitý na experimentálnu prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácie experimentov, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo sada 1
počet príprav v sade ks 50
vzorové množstvo mg 500
veľkosť fragmentu nt 200
typický výnos µg 20 70
teoretická väzbová kapacita µg 200
elučný objem µl 50
čas prípravy pre 6 príprav min 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špecifikácia univerzálny kit pre izoláciu z rastlín a húb, má upravené protokoly pre široké spektrum vzoriek, účinná izolácia RNA vysokej kvality, ľahká manipulácia, obsahuje filtre na prečistenie bunkového lyzátu
pokračovanie špecifikácie izolácia RNA z náročného rastlinného materiálu a húb, technológia silikagélovej membrány, profilovanie génovej expresie
manipulácia centrifugácia, vákuum
čírenie lyzátu centrifugácia, NucleoSpin Filter
vzorový materiál huby, rastliny
typická čistota A260/A280 1,9 – 2,1
typická čistota A260/A230 cca 2
typické RIN 7 – 9
referenčná vzorka NucleoSpin RNA Plant and Fungi (50)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s príp. lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
2. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy tak, že dodávateľovi oznámi, či vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa akceptuje. Ostatný postup v tejto súvislosti je upravený ustanoveniami OPETu.
3. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza príp. odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 pracovných hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v originálnom nerozbalenom balení 1. akostnej triedy a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Opakované nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve, v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mánesova 23, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

06.04.2022 11:00 — 11.05.2022 12:00

1,00 ks

288,00

288,00

Uchádzač uvedie ponúkaný tovar predmetu zákazky tým, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v opise predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.03.2022 09:14

04.04.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.04.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 148
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.03.2022 16:34 - Vstupná ponuka 288,00 € Cena bez DPH
23.03.2022 16:34 - Najvýhodnejšia ponuka 288,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS