• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2022 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2022 08:50

Detail zákazky Z20222281

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2022 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2022 08:50

Základné údaje

Z20222281

OF-251000

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6279386

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45262543

GRAFITEC SLOVAKIA GROUP s. r. o.

Račianska 190, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba polygrafických strojov, vrátane dodávky náhradných dielov

Servis, oprava, údržba, polygrafické stroje a zariadenia, náhradné diely

  • 50313000-2 - Údržba a opravy reprografických strojov
  • 45259000-7 - Opravy a údržba zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava, údržba a servis polygrafických strojov a zariadení
Funkcia
Pozáručná oprava, údržba a servis polygrafických strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov
Objednávateľ požaduje vykonávať pozáručnú opravu, údržbu a servis nasledovných polygrafických strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Agregát šicí a skladací HORIZON SPF 20, r.v. 2005 ks 1
Dierovačka elektrická CITOBARMA 111, r.v. 2005 ks 1
Lis hladiaci MLL 3/35, r.v. 1984 ks 1
Odsávač výparov k lepičke chrbátov BQ 260, r.v. 2004 ks 1
Plotrová rezačka KEENCUT EVOLUTION - E2 ks 1
Rezačka elektrická MAXIMA MS 80 2 VP, r.v 1995 ks 1
Rezačka elektrická MAXIMA MS 115 MAXIMATIC, r.v. 1986 ks 1
Rezačka ručná CZN 125CM páková, r.v. 1971 ks 1
Spektrodenzitometer XRITE 504, r.v. 2005 ks 1
Stroj baliaci FLEXIPACK FP 560, r.v. 2001 ks 1
Stroj drážkovací R 40, r.v. 1988 ks 1
Stroj drôtošicí ZD 1 64 elektrický, r.v.1978 ks 1
Stroj drôtošicí s dvoma hlavami JW 44, r.v. 2002 ks 1
Stroj knihársky zlatiaci elektrický STEHLIK R-3500, r.v. 2005 ks 1
Stroj knihársky poloautomat ROBY JUNIOR, r.v. 2008 ks 1
Stroj laminovací SEAL 54, r.v. 2007 ks 1
Stroj laminovací rolový EXCELAM 355 Q, r.v.1998 ks 1
Stroj ofsetový DOMINANT 715 C 1 farebný, r.v. 2005 ks 1
Stroj ofsetový DOMINANT 715 B 1 farebný, r.v. 1995 ks 1
Stroj ofsetový tlačový POLLY 266 AP H, r.v.2001 ks 1
Stroj počítací na papier VACUMATIC VICOUNT 100, r.v. 1990 ks 1
Stroj polygrafický CYKLOS GPM 450, r.v. 2017 ks 1
Stroj príklopový výsekový ML 720, r.v. 2005 ks 1
Stroj skladací SHOEI SPT 52 4.4K, r.v. 1995 ks 1
Šička elektrická KM 15, r.v. 1998 ks 1
Umývačka valcov NIAGARA 900, r.v. 1996 ks 1
Zariadenie čelný orez HORIZON FC 20, r.v. 2006 ks 1
Zariadenie lepiace knižný chrbát HORIZON BQ 260, r.v. 1995 ks 1
Zariadenie osvitové CTP KODAK CREO COMPLETE, r.v. 2008, 2018 ks 1
Zariadenie osvitové CTP ACHIEVE 400 II, r.v 2018 ks 1
Zariadenie zlatiace DIG FOIL XPRESS AP, r.v. 2019 ks 1
Zariadenie znášacie HORIZON MC 80, r.v. 1995 ks 1
Zariadenie znášacie HORIZON MC 80, r.v. 2001 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH)  za normohodinu práce.
Maximálny finančný limit na pozáručné opravy, údržbu a servis polygrafických strojov a zariadení je 20.000,- EUR s DPH.
Cena hodinovej sadzby (normohodina)  musí zahŕňat všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci servisom, údržbou a opravou strojov a zariadení.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy/dohody ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledovné ukazovatele:
- kvalitné a rýchle vykonanie opravy,  údržby, servisu a služieb s tým spojených
- operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb
- účtovanie ceny výkonov a služieb za opravu, údržbu a servis podľa podrobného rozpočtu, ktorý je dodávateľ povinný preložiť objednávateľovi najneskôr do 5 dní od uzavretia zmluvy, rozpočet vykoná na celkovú cenu predmetu zmluvy položkovite
- účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu, ktoré je dodávateľ povinný objednávateľovi pri fakturácii zdokladovať
- prítomnosť zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy, a to aj v dielenských priestoroch dodávateľa
- zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa
Predmet tejto zmluvy/dohody sa bude realizovať na základe objednávok. V objednávkach sa objednávateľ odvolá na uzavretú zmluvu/dohodu a uvedie špecifikáciu požadovanej služby, typové označenie stroja alebo zariadenia, ktorého sa požadovaná služba týka, požadovaný termín plnenia, miesto poskytnutia služby.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy alebo údržby do 5 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 15,00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t.j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy resp. údržby v nasledovných termínoch, ktorých dĺžka je určená od okamihu prevzatia stroja alebo zariadení: malé a stredné opravy do 2 dní, v prípade dostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, max. do 4 dní v prípade nedostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, veľké, tzv. generálne dopravy maximálne do 10  dní.
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia.
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby, vrátane likvidácie odpadu.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, v hodinách a použitých náhradných dieloch.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodínpotrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely.
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ montážny list, v ktorom bude uvedený minimálne rozpis prác a materiálových nákladov, skutočnú dobu vykonania opráv a údržby.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby  a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu  alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou /firmou/ oprávnenou /autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis polygrafických strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody.
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj  a/ ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami  dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b/ ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c/ ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3; Kutuzovova 8;, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

25.03.2022 08:00 — 30.12.2022 12:00

1,00 normohodina

43,50

43,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.03.2022 09:40

21.03.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.03.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1062
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.03.2022 10:08 - Vstupná ponuka 41,00 € Cena bez DPH
15.03.2022 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka 41,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS