• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2022 17:29
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2022 10:50

Detail zákazky Z20222260

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2022 17:29
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2022 10:50

Základné údaje

Z20222260

OF-247650

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6279383

Objednávateľ

00160741

Gymnázium Považská Bystrica

Školská 234/8, Považská Bystrica, 01701, SVK

Dodávateľ

35716932

LINEA SK spol. s r.o.

Bojnická 10, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čiastočná výmena školských lavíc a stoličiek

Školský nábytok

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl lichobežník
Funkcia
Školský nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stôl lichobežník ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kovová konštrukcia zváraná z oceľového profilu, lakovaná komaxitovou farbou. Nohy stola z rúrky priemeru 40 mm ukončené plastovými koncovkami s aretačnou skrutkou na jemné nastavenie výšky. Pod doskou nohy navzájom pozvárané pomocou oceľového obdĺžnikového profilu 40 x 20 mm. Hladká doska z laminovanej drevotrieky hr. 18 mm, povrch melamín, priskrutkovaná ku konštrukcii 4 metrickými skrutkami; hrany dosky stola chránené 2mm ABS hranou. 120 x 60 x 60 x 76 cm, výška stola 75 cm, farba dosky javor, farba kovovej konštrukcie RAL5021.
 2. Stôl obdĺžnikový
Funkcia
Školský nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stôl obdĺžnikový ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stôl obdĺžnikového tvaru do variabilných zostáv, konštrukcia z plochooválu 38 x 20 mm lakovaná práškovými farbami, nohy ukončené plastovými koncovkami, doska 120 x 60 cm hr. 18 mm, 2 mm ABS. 120 x 60 cm, farba dosky javor, farba kovovej konštrukcie RAL5021, výška 76 cm
 3. Stolička s plastovým celosedákom
Funkcia
Školský nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička s plastovým celosedákom ks 56
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trubková kovová konštrukcia priemeru 22 mm, povrchová úprava vypaľovacími práškovými farbami (komaxit), nohy ukončené plastovými koncovkami na ochranu podlahy. Plastový celosedák chrbtová časť s otvorom pre ľahké uchopenie a manipuláciu. Farba kovovej konštrukcie RAL5021, farba sedáku 01 žltá P102U. Stoličky sú určené pre stredoškolských študentov.
 4. Učiteľská stolička, čalunená
Funkcia
Školský nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Učiteľská stolička, čalunená ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kovová konštrukcia z rúrkového profilu priemer 22 mm lakovaná práškovými farbami,  nohy ukončené plastovými koncovkami na ochranu podlahy. Sedák a opierka z 7-vrstvovej celobunkovej tvarovanej preglejky, čalúnené oteruvzdornou látkou sivej farby. Sedáky a opierka priskrutkovaná ku konštrukcii metrickými skrutkami M6. Farba kovovej konštrukcie RAL5021.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ potvrdzuje, že pred uzavretím Zmluvy sa riadne oboznámil s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní v prípade uzatvorenia zmluvy s Dodávateľom, ktorý nespĺňa podmienky účasti Objednávateľ odstúpi od zmluvy.
Dodávateľ predloží Objednávateľovi najneskôr do dvoch dni od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefónny kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy
Dodaný predmet zmluvy musí spĺňať požadované technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Objednávateľ požaduje dodať predmet zmluvy na miesto plnenia vrátane vyloženia na miesto určenia, ktoré bude upresnené po uzatvorení zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodať predmet zmluvy zmontovaný, doposiaľ nepoužitý bez známok poškodenia.
Dodávateľ Objednávateľovi doručí poštou, prípadne elektronicky do dvoch dní od účinnosti zmluvy dokumenty: fotodokumentáciu predmetu zmluvy s parametrami na preukázanie technickej špecifikácie predmetu zákazky vrátane originálu, resp. notársky overeného certifikátu pre lavice a stoličky. V prípade, že Dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zmluvy je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi dokumenty, v ktorých hodnoty nebudú v súlade s dodaným predmetom zmluvy, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať', Objednávateľ je oprávnený uplatniť' si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť' náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou je dodací list) v deň dodania tovaru.
Splatnosť faktúry je do 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH, prípadne konečnú cenu pre neplatcu DPH. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a certifikovanom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a Objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru má Objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu Dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní predmetu zmluvy, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči Objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo Objednávateľovi odstúpiť od zmluvy.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním predmetu zmluvy k Dodávateľovi, znáša Dodávateľ.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu Objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
V prípade, ak sa Dodávateľ stane počas dodania predmetu zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská 234/8, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

28.03.2022 11:00

1,00 celok

4 500,00

3 700,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Po uzatvorení zmluvy obratom volať na tel. : 0950 642 686.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.03.2022 17:29

21.03.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.03.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2022 15:14 - Vstupná ponuka 4 500,00 € Cena s DPH
21.03.2022 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka 4 494,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS