• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2022 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2022 10:50

Detail zákazky Z20222259

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2022 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2022 10:50

Základné údaje

Z20222259

OF-251309

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6308370

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

35704977

PREFIS a.s.

Vajnorská 100/A, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie a používateľské licencie systému Wallstreet Suite

aktualizácia, podpora

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie a používateľské licencie systému Wallstreet Suite
Funkcia
Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie a používateľské licencie systému Wallstreet Suite v užívaní verejného obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie produkčné prostredie systému Wallstreet Suite od 25.04.2022 do 31.12.2023 ks 1
2. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie záložné backup prostredie systému Wallstreet Suite od 25.04.2022 do 31.12.2023 ks 1
3. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie vývojových/testovacích prostredí systému Wallstreet Suite od 25.04.2022 do 31.12.2023 ks 5
4. Predĺženie služieb aktualizácie pre používateľské licencie systému Wallstreet Suite od 25.04.2022 do 31.12.2023 ks 49
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi štatutárnym zástupcom podpísaný vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, v ktorom uvedie lehotu poskytovania služby s uvedením výšky ním navrhovaných jednotkových cien.
3. Dodávateľ vyhlasuje, že je Certifikovaným partnerom spoločnosti Wallstreet Systems pre Slovenskú republiku. Dodávateľ predloží platný doklad vystavený spoločnosťou Wallstreet Systems na vyžiadanie objednávateľom, do piatich dní odo dňa doručenia žiadosti objednávateľa.
4. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy.
5. Objednávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy.
6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, internetových adresách, o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu a o adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle zmluvy.
7. Objednávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení zmluvy.
8. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 6. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy.
9. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom.
10. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi.
11. Objednávateľ a dodávateľ sa v súlade s 2. časťou čl. XI bodom 11.1 Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7 účinná odo dňa 02.08.2021) dohodli na fakturácii služieb aktualizácie pre rok 2022 nasledovne: Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru najskôr k dátumu 25.04.2022 s lehotou splatnosti 14 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
12. Objednávateľ a dodávateľ sa v súlade s 2. časťou čl. XI bodom 11.1 Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7 účinná odo dňa 02.08.2021) dohodli na fakturácii služieb aktualizácie pre rok 2023 nasledovne: Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru najneskôr do 7.-ho kalendárneho dňa v roku, ktorého sa platba týka s lehotou splatnosti 14 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
13. Porušenie akejkoľvek z povinností dodávateľa uvedených v bodoch č.: 1, 2, 3, 4, 6, 11 alebo 12 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

25.04.2022 00:00 — 31.12.2023 23:59

1,00 predmet zákazky ako celok

76 634,00

76 634,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.03.2022 09:53

01.04.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 395
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2022 10:48 - Vstupná ponuka 76 634,00 € Cena bez DPH
21.03.2022 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka 76 634,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS