30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35704977
PREFIS a.s.
Vajnorská 100/A, Bratislava, 83104, SVK
Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie a používateľské licencie systému Wallstreet Suite
aktualizácia, podpora
Služba
1. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie a používateľské licencie systému Wallstreet Suite
|
|
---|---|
Funkcia |
Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie a používateľské licencie systému Wallstreet Suite v užívaní verejného obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie produkčné prostredie systému Wallstreet Suite od 25.04.2022 do 31.12.2023 | ks | 1 | ||
2. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie záložné backup prostredie systému Wallstreet Suite od 25.04.2022 do 31.12.2023 | ks | 1 | ||
3. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie vývojových/testovacích prostredí systému Wallstreet Suite od 25.04.2022 do 31.12.2023 | ks | 5 | ||
4. Predĺženie služieb aktualizácie pre používateľské licencie systému Wallstreet Suite od 25.04.2022 do 31.12.2023 | ks | 49 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi štatutárnym zástupcom podpísaný vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, v ktorom uvedie lehotu poskytovania služby s uvedením výšky ním navrhovaných jednotkových cien. |
3. Dodávateľ vyhlasuje, že je Certifikovaným partnerom spoločnosti Wallstreet Systems pre Slovenskú republiku. Dodávateľ predloží platný doklad vystavený spoločnosťou Wallstreet Systems na vyžiadanie objednávateľom, do piatich dní odo dňa doručenia žiadosti objednávateľa. |
4. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy. |
5. Objednávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, internetových adresách, o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu a o adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle zmluvy. |
7. Objednávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení zmluvy. |
8. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 6. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
9. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
10. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. |
11. Objednávateľ a dodávateľ sa v súlade s 2. časťou čl. XI bodom 11.1 Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7 účinná odo dňa 02.08.2021) dohodli na fakturácii služieb aktualizácie pre rok 2022 nasledovne: Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru najskôr k dátumu 25.04.2022 s lehotou splatnosti 14 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
12. Objednávateľ a dodávateľ sa v súlade s 2. časťou čl. XI bodom 11.1 Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7 účinná odo dňa 02.08.2021) dohodli na fakturácii služieb aktualizácie pre rok 2023 nasledovne: Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru najneskôr do 7.-ho kalendárneho dňa v roku, ktorého sa platba týka s lehotou splatnosti 14 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
13. Porušenie akejkoľvek z povinností dodávateľa uvedených v bodoch č.: 1, 2, 3, 4, 6, 11 alebo 12 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
25.04.2022 00:00 — 31.12.2023 23:59
1,00 predmet zákazky ako celok
76 634,00
76 634,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2022 09:53
01.04.2022 10:00
01.04.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2022 10:48 - Vstupná ponuka | 76 634,00 | € | Cena bez DPH |
21.03.2022 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 76 634,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: