• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2022 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2022 14:50

Detail zákazky Z20222257

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2022 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2022 14:50

Základné údaje

Z20222257

OF-251286

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6288430

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

36309028

COMPREX, s.r.o.

Ľ. Stárka 2870, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bahenné koše

bahenný kôš

  • 39224340-3 - Koše
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bahenný kôš
Funkcia
Nákup bahenných košov potrebných pre údržbu ciest, slúžiace na zachytávanie hrubých nečistôt v uličných vpustiach a kanáloch s dopravou do miest dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Bahenný kôš (predpokladané množstvo) ks 1 226
2. Priemer koša mm 320
3. Výška koša mm 680
4. Životnosť bahenného koša rok 5 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bahenný kôš:
a) zvarený z oceľového plechu hrúbky min1,5 mm áno
b) jeho steny po obvode majú otvory áno
c) vrchná časť koša spevnená oceľovým pásom hrúbky min. 4 mm. áno
d) pre jednoduchšiu manipuláciu pri vkladaní a vyberaní koša do/z odpadovej šachty/vpuste je potrebné vybaviť kôš horným hákom (rúčkou, držiakom) áno
e) zhotovený v kvalite vyhovujúcej STN, EN a právnym predpisom platným v SR áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody
2. Miesto plnenia - Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4a) podrobný rozpis ocenenej položky v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
4b) opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia a to v rozsahu: fotografia tovaru s viditeľným oceľovým pásom, technický nákres tovaru s jeho popisom, parametrami a údajmi o použitom materiáli ako aj ďalšími požadovanými vlastnosťami (viď technické vlastnosti) a to v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom, potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
4c) čestné vyhlásenie, v ktorom sa dodávateľ zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa - výrobcu ( predkladá v prípade, že nie je výrobcom tovaru),
4d) vzorka: 1 ks bahenný kôš.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Bahenné koše"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
-najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
- vzorku je potrebné doručiť tiež do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom EKS do sídla objednávateľa - osobne alebo poštou alebo doručovateľskou službou. Pri zaslaní vzorky je potrebné uviesť či ide o vzorku poskytnutú zdarma, alebo dodávateľ požaduje jej vrátenie.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy do jednotlivých miest plnenia.
7. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb.
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania.
9. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpis ocenenej položky - Príloha č. 1).
10. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
11. Jednotková cena ocenenej položky musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesta plnenia vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, a balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
12. Lehota dodania tovaru:
12a) lehota dodania tovaru: do 5 pracovných dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky,
12b) v prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň riadneho odoslania emailu. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody,
12c) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Ďalej sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa uvedenej na objednávke telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný čas doručenia minimálne 1 deň vopred.
13. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 5 (piatich) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej (pracovné dni) lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
15. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
15a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
15b) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
15c) nedodržanie zmluvnej jednotkovej ceny,
15d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie.
15e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
15f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia rámcovej dohody.
16. Súčasťou zmluvy sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

16 554,00

16 554,00

Verejný obstarávateľ odporúča predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky v zmysle prílohy č. 2, kde uvedie presný názov (obchodná značka, typ, výrobca). ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.03.2022 13:16

24.03.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 282
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2022 08:34 - Vstupná ponuka 16 543,20 € Cena bez DPH
23.03.2022 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka 12 204,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS