• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2022 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2022 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2022 14:15

Detail zákazky Z20222237

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2022 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2022 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2022 14:15

Základné údaje

Z20222237

OF-251364

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6297514

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

36383074

TOI TOI & DIXI, s.r.o.

Stará Vajnorská 37, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom mobilných suchých toaliet

mobilné toalety, chemické záchody

  • 90000000-7 - Kanalizačné služby, služby na odstraňovanie odpadu, čistenie a environmentálne služby
  • 90410000-4 - Služby na odvádzanie splaškov
  • 90420000-7 - Služby na čistenie splaškov
  • 90430000-0 - Služby na likvidáciu splaškov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistenie a vyčerpanie chemických WC
Funkcia
Prenájom mobilných suchých toaliet s umývadlom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilná suchá toaleta s umývadlom ks 7
Objem nádrže liter 225
Vnútorná šírka cm 100
Vnútorná výška cm 180
Vnútorná dĺžka cm 100
Vonkajšia výška cm 220
Vonkajšia šírka cm 100
Vonkajšia dĺžka cm 110
Výška sedadla cm 47
Objem umývadla liter 55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Splachovanie a dávkovanie vody do umývadla nožné
Prvotná náplň náplň zabezpečujúca okamžité použitie WC do prvého servisu-vrátane dodania chemikálií
Dávkovač mydla áno
Papierové utierky áno
Dávkovač s antibakteriálnym dezinfekčným roztokom áno
Solárne osvetlenie na fotobunku áno
Zrkadlo pripevnené na dverách áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Prenájom a kompletný servis (minimálne 1x do týždňa) mobilných suchých toaliet s umývadlom (7ks a viac), vrátane dopravy a zloženia v mieste dodania a rozmiestnenie toaliet podľa pokynov objednávateľa. Pravidelný týždenný servis toaliet okrem údržby a čistenia v sebe zahŕňa aj doplnenie mydla, toaletného papiera, papierových utierok, antibakteriálneho dezinfekčného roztoku, chemických náplní a osviežovača vzduchu.
2. Plnenie bude prebiehať na základe objednávky (e-mailom, telefonicky),  v ktorej objednávateľ presne určí miesto a čas umiestnenia mobilnej toalety v mieste sídla objednávateľa – v Košiciach intravilán.
3. V prípade potreby objednávateľ objedná 7 ks a viac mobilných suchých toaliet, pričom finančný limit na predmet zákazky ostáva nemenný.
4. Predpokladaná dĺžka trvania zmluvy na zabezpečenie dodania predmetu zákazky je 48 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho čo nastane skôr.
5. Dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy elektronicky oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie zákazky.
6. Dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy elektronicky predloží katalógy položiek predmetu zákazky s uvedením ich obchodného názvu, ich cenu bez/s DPH a celkovú cenu predmetu zákazky, prospektový materiál alebo technický list k tovaru v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností a parametrov tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek predmetu zákazky.
7. Objednávateľ na základe predložených dokladov posúdi,  či ponúkaný predmet spĺňa všetky uvedené a požadované technické vlastnosti a parametre objednávateľa v zmysle objednávkového formulára.
8. Požaduje sa, aby dodávateľ vystavil objednávateľovi faktúru na mesačnej báze so splatnosťou minimálne 30 dní vrátane dokladov. Pri prvotnom osadení mobilných suchých toaliet vystaví dodávateľ  objednávateľovi preberací protokol.
9. Faktúry budú uhrádzané formou bezhotovostného platobného styku. Zálohy nebudú poskytované.
10. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi, inak je objednávateľ oprávnený faktúru v lehote splatnosti ,vrátiť dodávateľovi na prepracovanie. Lehota splatnosti faktúry začne v takom prípade plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry objednávateľovi.
11. V prípade nedodržania všetkých technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a v požiadavkách objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo vyzvať dodávateľa k odstúpeniu od tejto zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

01.04.2022 00:00 — 31.03.2026 23:59

1,00 Komplet

23 520,00

23 520,00

Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti určené / uvedené objednávateľom v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.03.2022 12:04

29.03.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 79
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.03.2022 11:24 - Vstupná ponuka 23 520,00 € Cena bez DPH
27.03.2022 20:20 - Najvýhodnejšia ponuka 23 480,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS