• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2022 14:50

Detail zákazky Z20222227

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2022 14:50

Základné údaje

Z20222227

OF-250789

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6308378

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

48257591

IXPERTA s. r. o., organizačná zložka

Dúbravská cesta 4, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie servisnej podpory výrobcu a servisu na bezpečnostnú infraštruktúru CheckPoint

servisná podpora, segmentačné firewally, bezpečnostná infraštruktúra

  • 72267100-0 - Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 72251000-9 - Odstraňovanie porúch

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie servisnej podpory výrobcu a servisu na bezpečnostnú infraštruktúru CheckPoint
Funkcia
Zabezpečenie servisnej podpory výrobcu a servisu na bezpečnostnú infraštruktúru CheckPoint
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. (CheckPoint support renewal):CPEBP-NGTX (Enterprise Based Protection - Next Generation Threat Extraction Package kage Including IPS, APCL, URLF, AV, ABOT, ASPM, TX and TE) rok 1
2. (CheckPoint support renewal): CPSB-EVS-COMP-5-1Y (SmartEvent, SmartReporter and Compliance blades for 5 gateways (Smart-1 and open server)) rok 1
3. (CheckPoint support renewal): CPCES-CO-STANDARDPRO (Collaborative Standard Pro Support for Software Gateways) rok 1
4. (CheckPoint support renewal): CPCES-CO-STANDARDPRO-ADD (Collaborative Standard Pro Support for Appliance Gateways) rok 1
5. Služby podpory a údržby SLA - Standard mesiac 10
6. Služby podpory a údržby SLA - High mesiac 1
7. Služby podpory a údržby SLA - Voľby mesiac 1
8. Kontrola bezpečnostnej infraštruktúry, podpora prostredia, konfiguračné zmeny hodina 96
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zabezpečenie servisnej podpory (CheckPoint support renewal) Prístup k novým verziám softvéru, automatický prístup k fixom a kritickým záplatám softvéru, online podpora 24x7, technická podpora riešenia problémov, oprava alebo výmena zariadenia u zákazníka.
V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby) poskytovateľ garantuje štandardne zabezpečovať služby údržby a podpory prostredníctvom vlastných poverených pracovníkov, ktorí sú odborne spôsobilí zabezpečovať plnenie servisných požiadaviek zákazníka tak, aby boli dodržané všetky podmienky servisných služieb ako dostupnosť, kvalita a požadovaná rýchlosť odozvy a riešenia problému. Pracovníci poskytovateľa sú certifikovanými špecialistami na technológiu pre CheckPoint Software Technologies Firewally a management. áno
V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby) poskytovateľ zabezpečí údržbu existujúcich platforiem bezpečnostnej infraštruktúry,  Návrh riešení technologických požiadaviek, Riešenia servisných požiadaviek remote/onsite podľa charakteru poruchy, Komunikáciu servisných požiadaviek na výrobcu hardware a software (CheckPoint software Technologies), Poskytovanie nepretržitej služby Help Desk. áno
V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby): Služba poskytovaná formou evidovaných Požiadaviek (tiketov):- E-mailom - prostredníctvom Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka.- Telefonicky - prostredníctvom Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka.- Elektronicky - pomocou webového formuláre Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka. áno
Služby podpory a údržby SLA - Standard: Helpdesk (8 hodín x 5 dní v týždni), doba odozvy riešenia problému 4 hodiny, doba vyriešenia pre kritickú poruchu P1 – ďalší pracovný deň (NBD), doba vyriešenia pre prevádzkovú poruchu P2 - NBD + 3, kvartálna profylaxia systému onsite, kvartálne vyhodnotenie sledovaného systému, návrh na vylepšenie. áno
Služby podpory a údržby SLA - High: Helpdesk (24 hodín x 7 dní v týždni), Doba odozvy riešenia problému 1 hodina, doba vyriešenia pre kritickú poruchu P1 - 8 hodín, doba vyriešenia pre prevádzkovú poruchu P2 – NBD, mesačná profylaxia systému onsite na začiatku sledovaného obdobia, mesačné vyhodnotenie sledovaného obdobia. áno - realizovaná bude na základe nahlásenia objednávateľa v lehote 15 dní pred začatím poskytovania služby
Služby podpory a údržby SLA - Voľby: Helpdesk (24 hodín x 7 dní v týždni), doba odozvy/vyriešenia problému vzdialene, 30 minút/2 hodiny, doba odozvy/vyriešenia problému počas zvýšenej pohotovosti, technik onsite – okamžite/1 hodina – P1, doba vyriešenia pre prevádzkovú poruchu P2 – NBD,príprava špeciálnych udalostí v rozsahu 6 človekodní počas sledovaného obdobia, mesačná profylaxia systému onsite na začiatku a konci sledovaného obdobia, detailná dokumentácia sledovaného obdobia, vyhodnotenie bezpečnostných udalostí, manažérske zhrnutie, odporúčania pre budúcnosť, prezentácia dokumentácie áno - realizovaná bude na základe nahlásenia objednávateľa v lehote 15 dní pred začatím poskytovania služby
V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby): P1 - Kritická priorita požiadavka, ktorej nesplnenie by zásadne ovplyvnilo fungovanie bezpečnostnej infraštruktúry ako celku alebo služby, ktorá je pre prevádzkovanie bezpečnostnej infraštruktúry nevyhnutná. Kritická priorita má absolútnu prednosť pred riešením akýchkoľvek iných požiadaviek zákazníka. Poskytovateľ sa zaväzuje vyvinúť maximálne úsilie k obnoveniu služieb bezpečnostnej infraštruktúry. Táto priorita neslúži k rozvojovým aktivitám či rekonfigurácii, ktorá sa dá riešiť v rámci požiadaviek s prevádzkovou prioritou. áno
V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby):  P2 - Prevádzková priorita požiadavka, ktorou zákazník poskytovateľovi zadáva úlohy k naplneniu prevádzkových a rozvojových potrieb áno
Kontrola bezpečnostnej infraštruktúry, podpora prostredia, konfiguračné zmeny áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný pred uzavretím zmluvy predložiť doklad, že je autorizovaným partnerom spoločnosti CheckPoint (Check Point Partner) a je hodnotený minimálne tromi hviezdami (Program Level). Túto skutočnosť dodávateľ preukáže písomne objednávateľovi do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy.
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail.
3. Dodávateľ  je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky 1. až 8. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena.
4. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady priamo či nepriamo súvisiace s plnením.
5. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
6. Položka č. 8 v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky bude realizovaná formou čiastkových objednávok. V jednotlivých čiastkových objednávkach bude uvedená špecifikácia tovaru/služieb, požadované množstvo, termín dodania/plnenia a miesto plnenia/dodania. Objednávateľ tiež v každej objednávke uvedie kontaktné údaje zodpovedného zástupcu objednávateľa určeného na kontakt s dodávateľom.
7. Dodávateľ do troch pracovných dní odo dňa doručenia objednávky zašle e-mailovou správou objednávateľovi cenovú ponuku na zrealizovanie objednávky, vypracovanú v súlade s cenovou kalkuláciou predloženou v súlade s bodom 3 osobitných požiadaviek na plnenie tejto zmluvy.
8. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry.
9. Úhrada za plnenie uvedené v bodoch 1. až. 4. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, bude vykonaná na základe predloženej faktúry do 30 dní od jej doručenia.
10. Úhrada za plnenie uvedené v bodoch 5. až. 7. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, bude vykonaná na základe predložených faktúr na štvrťročnej báze, ktoré budú dodávateľom vyhotovené po skončení štvrťroka a objednávateľom uhradené do 30 dní od ich doručenia. Pričom za štvrťrok sa považujú tri za sebou idúce mesiace.
11. Úhrada za plnenie uvedené v bode 8. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky bude vykonaná na základe predloženej faktúry po ukončení zmluvy a na základe výkazu plnenia podľa jednotlivých čiastkových objednávok uvedených v bode 6 osobitných požiadaviek na plnenie.
12. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
13. V prípade omeškania dodávateľa s realizáciou objednávky vrátane poskytnutia súvisiacich služieb objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100,- EUR za každý deň omeškania
14. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
15. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

02.04.2023 00:00

1,00 zákazka

101 518,92

84 599,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.03.2022 12:48

01.04.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 447
 8
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.03.2022 16:28 - Vstupná ponuka 101 518,92 € Cena s DPH
01.04.2022 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka 101 517,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS