00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
48257591
IXPERTA s. r. o., organizačná zložka
Dúbravská cesta 4, Bratislava, 84104, SVK
Zabezpečenie servisnej podpory výrobcu a servisu na bezpečnostnú infraštruktúru CheckPoint
servisná podpora, segmentačné firewally, bezpečnostná infraštruktúra
Služba
1. Zabezpečenie servisnej podpory výrobcu a servisu na bezpečnostnú infraštruktúru CheckPoint
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie servisnej podpory výrobcu a servisu na bezpečnostnú infraštruktúru CheckPoint |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. (CheckPoint support renewal):CPEBP-NGTX (Enterprise Based Protection - Next Generation Threat Extraction Package kage Including IPS, APCL, URLF, AV, ABOT, ASPM, TX and TE) | rok | 1 | ||
2. (CheckPoint support renewal): CPSB-EVS-COMP-5-1Y (SmartEvent, SmartReporter and Compliance blades for 5 gateways (Smart-1 and open server)) | rok | 1 | ||
3. (CheckPoint support renewal): CPCES-CO-STANDARDPRO (Collaborative Standard Pro Support for Software Gateways) | rok | 1 | ||
4. (CheckPoint support renewal): CPCES-CO-STANDARDPRO-ADD (Collaborative Standard Pro Support for Appliance Gateways) | rok | 1 | ||
5. Služby podpory a údržby SLA - Standard | mesiac | 10 | ||
6. Služby podpory a údržby SLA - High | mesiac | 1 | ||
7. Služby podpory a údržby SLA - Voľby | mesiac | 1 | ||
8. Kontrola bezpečnostnej infraštruktúry, podpora prostredia, konfiguračné zmeny | hodina | 96 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zabezpečenie servisnej podpory (CheckPoint support renewal) | Prístup k novým verziám softvéru, automatický prístup k fixom a kritickým záplatám softvéru, online podpora 24x7, technická podpora riešenia problémov, oprava alebo výmena zariadenia u zákazníka. |
V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby) poskytovateľ garantuje štandardne zabezpečovať služby údržby a podpory prostredníctvom vlastných poverených pracovníkov, ktorí sú odborne spôsobilí zabezpečovať plnenie servisných požiadaviek zákazníka tak, aby boli dodržané všetky podmienky servisných služieb ako dostupnosť, kvalita a požadovaná rýchlosť odozvy a riešenia problému. Pracovníci poskytovateľa sú certifikovanými špecialistami na technológiu pre CheckPoint Software Technologies Firewally a management. | áno |
V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby) poskytovateľ zabezpečí údržbu existujúcich platforiem bezpečnostnej infraštruktúry, Návrh riešení technologických požiadaviek, Riešenia servisných požiadaviek remote/onsite podľa charakteru poruchy, Komunikáciu servisných požiadaviek na výrobcu hardware a software (CheckPoint software Technologies), Poskytovanie nepretržitej služby Help Desk. | áno |
V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby): Služba poskytovaná formou evidovaných Požiadaviek (tiketov):- E-mailom - prostredníctvom Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka.- Telefonicky - prostredníctvom Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka.- Elektronicky - pomocou webového formuláre Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka. | áno |
Služby podpory a údržby SLA - Standard: Helpdesk (8 hodín x 5 dní v týždni), doba odozvy riešenia problému 4 hodiny, doba vyriešenia pre kritickú poruchu P1 – ďalší pracovný deň (NBD), doba vyriešenia pre prevádzkovú poruchu P2 - NBD + 3, kvartálna profylaxia systému onsite, kvartálne vyhodnotenie sledovaného systému, návrh na vylepšenie. | áno |
Služby podpory a údržby SLA - High: Helpdesk (24 hodín x 7 dní v týždni), Doba odozvy riešenia problému 1 hodina, doba vyriešenia pre kritickú poruchu P1 - 8 hodín, doba vyriešenia pre prevádzkovú poruchu P2 – NBD, mesačná profylaxia systému onsite na začiatku sledovaného obdobia, mesačné vyhodnotenie sledovaného obdobia. | áno - realizovaná bude na základe nahlásenia objednávateľa v lehote 15 dní pred začatím poskytovania služby |
Služby podpory a údržby SLA - Voľby: Helpdesk (24 hodín x 7 dní v týždni), doba odozvy/vyriešenia problému vzdialene, 30 minút/2 hodiny, doba odozvy/vyriešenia problému počas zvýšenej pohotovosti, technik onsite – okamžite/1 hodina – P1, doba vyriešenia pre prevádzkovú poruchu P2 – NBD,príprava špeciálnych udalostí v rozsahu 6 človekodní počas sledovaného obdobia, mesačná profylaxia systému onsite na začiatku a konci sledovaného obdobia, detailná dokumentácia sledovaného obdobia, vyhodnotenie bezpečnostných udalostí, manažérske zhrnutie, odporúčania pre budúcnosť, prezentácia dokumentácie | áno - realizovaná bude na základe nahlásenia objednávateľa v lehote 15 dní pred začatím poskytovania služby |
V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby): P1 - Kritická priorita požiadavka, ktorej nesplnenie by zásadne ovplyvnilo fungovanie bezpečnostnej infraštruktúry ako celku alebo služby, ktorá je pre prevádzkovanie bezpečnostnej infraštruktúry nevyhnutná. Kritická priorita má absolútnu prednosť pred riešením akýchkoľvek iných požiadaviek zákazníka. Poskytovateľ sa zaväzuje vyvinúť maximálne úsilie k obnoveniu služieb bezpečnostnej infraštruktúry. Táto priorita neslúži k rozvojovým aktivitám či rekonfigurácii, ktorá sa dá riešiť v rámci požiadaviek s prevádzkovou prioritou. | áno |
V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby): P2 - Prevádzková priorita požiadavka, ktorou zákazník poskytovateľovi zadáva úlohy k naplneniu prevádzkových a rozvojových potrieb | áno |
Kontrola bezpečnostnej infraštruktúry, podpora prostredia, konfiguračné zmeny | áno |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný pred uzavretím zmluvy predložiť doklad, že je autorizovaným partnerom spoločnosti CheckPoint (Check Point Partner) a je hodnotený minimálne tromi hviezdami (Program Level). Túto skutočnosť dodávateľ preukáže písomne objednávateľovi do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail. |
3. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky 1. až 8. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
4. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady priamo či nepriamo súvisiace s plnením. |
5. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
6. Položka č. 8 v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky bude realizovaná formou čiastkových objednávok. V jednotlivých čiastkových objednávkach bude uvedená špecifikácia tovaru/služieb, požadované množstvo, termín dodania/plnenia a miesto plnenia/dodania. Objednávateľ tiež v každej objednávke uvedie kontaktné údaje zodpovedného zástupcu objednávateľa určeného na kontakt s dodávateľom. |
7. Dodávateľ do troch pracovných dní odo dňa doručenia objednávky zašle e-mailovou správou objednávateľovi cenovú ponuku na zrealizovanie objednávky, vypracovanú v súlade s cenovou kalkuláciou predloženou v súlade s bodom 3 osobitných požiadaviek na plnenie tejto zmluvy. |
8. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
9. Úhrada za plnenie uvedené v bodoch 1. až. 4. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, bude vykonaná na základe predloženej faktúry do 30 dní od jej doručenia. |
10. Úhrada za plnenie uvedené v bodoch 5. až. 7. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, bude vykonaná na základe predložených faktúr na štvrťročnej báze, ktoré budú dodávateľom vyhotovené po skončení štvrťroka a objednávateľom uhradené do 30 dní od ich doručenia. Pričom za štvrťrok sa považujú tri za sebou idúce mesiace. |
11. Úhrada za plnenie uvedené v bode 8. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky bude vykonaná na základe predloženej faktúry po ukončení zmluvy a na základe výkazu plnenia podľa jednotlivých čiastkových objednávok uvedených v bode 6 osobitných požiadaviek na plnenie. |
12. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
13. V prípade omeškania dodávateľa s realizáciou objednávky vrátane poskytnutia súvisiacich služieb objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100,- EUR za každý deň omeškania |
14. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
15. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
02.04.2023 00:00
1,00 zákazka
101 518,92
84 599,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2022 12:48
01.04.2022 14:00
01.04.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.03.2022 16:28 - Vstupná ponuka | 101 518,92 | € | Cena s DPH |
01.04.2022 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 101 517,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: