• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2022 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2022 09:27
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2022 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2022 10:30

Detail zákazky Z20222206

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2022 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2022 09:27
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2022 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2022 10:30

Základné údaje

Z20222206

OF-251321

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6271884

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby, obaly a obalový materiál

Gačovaný papier, šteč fólia, viazacia páska

  • 37823100-4 - Nepremastiteľný papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 37823800-1 - Viacvrstvový papier a lepenka
  • 37823000-3 - Nepremastiteľný papier a iné papierové položky
  • 44174000-0 - Fólia
  • 19521100-5 - Polystyrénová fólia
  • 18933000-8 - Vaky na poštu alebo balíky
  • 18937100-7 - Vaky na balenie tovaru

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Gačovaný baliaci papier obojstranne nasiaknutý voskom (parafínom)
Funkcia
Gačovaný baliaci papier obojstranne nasiaknutý voskom (parafínom), ktorý chráni prepravovaný tovar proti vlhkosti, prachu a chráni aj konzervačné povlaky na kovových súčiastkach. Použiteľný aj pri skladovaní.
Papier, ktorý neprepúšťa vodu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gačovaný papier počet roliek ks 2
Váha 1 rolky kg 50
gramáž g/m2 100
šírka rolky mm 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhotovenie: balenie v rolke, hnedá farba, obojstranný
 2. Fólia stretch ručná
Funkcia
Elastická "stretch" fólia na dobré zaistenie nákladu pri skladovaní a preprave, chrániaca tovar proti mechanickému poškodeniu, vlhkosti, prachu a pod
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fólia stretch ručná počet roliek ks 20
Váha 1 rolky kg 2,4 3
hrúbka µm 23
prieťažnosť % 150 170
šírka rolky mm 500
priemer stredu rolky mm 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Polyetylén (PE) – síla 23 µm
Farba čierna
 3. Viazacie pásky
Funkcia
Polypropylénové pásky sú používané na zosilnenie alebo uzavretie balíka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Viazacie pásky počet ks 3
hrúbka mm 0,6 0,9
šírka pásky mm 15 19
dĺžka jednej pásky m 1900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Polypropylén
Farba čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. Splatnosť faktúry 30 dni odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj dodací list. Tovar bude dodaný jednorazovo
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 14:00 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považova´t za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

24.03.2022 09:28 — 07.04.2022 09:29

1,00 zákazka

1 048,30

873,58

Zaslať mailom špecifikáciu tovaru s cenovou ponukou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.03.2022 09:30

18.03.2022 09:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.03.2022 09:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 578
 33
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2022 10:13 - Vstupná ponuka 1 048,30 € Cena s DPH
18.03.2022 07:50 - Najvýhodnejšia ponuka 1 030,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS