• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2022 11:35
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2022 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2022 12:45

Detail zákazky Z20222185

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2022 11:35
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2022 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2022 12:45

Základné údaje

Z20222185

OF-251213

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6308374

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

44021763

POPRADSKÁ TLAČIAREŇ, VYDAVATEĽSTVO s. r. o.

Popradskej brigády 749/13, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač publikácie

tlač, väzba

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač publikácie a jej knihárske spracovanie
Funkcia
Tlač publikácie a jej knihárske spracovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát mm 176x250
Počet strán strán 652
z toho počet farebných strán farebných strán 276
Lepenka mm 2,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Väzba V8 šitá, rovný chrbát
Papier - vnútro 80 g ofset
Papier - obálka 130 – 135 g natieraný papier
Tlač - obálka 4 + 0
Lamino 1+0, matné
Predsádka 2 x 4 strany, papier – 190 g ofset, 0+0
Kapitálky biele
Balenie do fólie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy
Objednávateľ poskytne podklady v elektronickej podobe mailom iba úspešnému dodávateľovi.
Realizácia zákazky max. do 20 pracovných dní od prevzatia podkladov, resp. zaslania tlačových podkladov
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu (číslo telefónu/mobilu a mailovú adresu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Tovar musí byť originálny, I. akosti. V prípade akéhokoľvek porušenia tovaru, obalu sa považuje porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ nebude musieť uhradiť faktúru.
Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v 1. akostnej triede a zodpovedá nielen kvalitatívne, ale aj požadovaným farebným požiadavkám objednávateľa.
Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Pri tlači publikácie sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%
Objednávateľ požaduje, aby podkladom pre vystavenie faktúry bol dodací list podpísaný Objednávateľom.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
V prípade reklamácie oprava zákazky do max. 5 pracovných dní od doručenia reklamácie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

EDIS Vydavateľstvo UNIZA – Budova HB, Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026 , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

05.04.2022 08:00 — 04.05.2022 14:00

1 000,00 ks

7 469,00

7 469,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.03.2022 11:33

01.04.2022 11:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2022 11:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 205
 29
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2022 11:39 - Vstupná ponuka 7 469,00 € Cena bez DPH
29.03.2022 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka 7 380,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS