• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2022 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2022 11:50

Detail zákazky Z20222161

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2022 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2022 11:50

Základné údaje

Z20222161

OF-250338

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6301471

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

36536776

PEKÁREŇ JURAJ OREMUS, spol. s r.o.

Štúrova 17, Bánov, 94101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb a pekárenské výrobky

čerstvý chlieb, rožok, vianočka, makovka, strúhanka,droždie

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a pekárenské výrobky
Funkcia
Predmet obstarávania je určený na zabezpečenie stravovania pacientov a zamestnancov.
Potraviny na priamu spotrebu, varenie a prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
chlieb konzumný biely,balený, krájaný min. 1000 g kg 9250
chlieb konzumný čierny, balený,krájaný min. 1000 g kg 22050
chlieb toustový/krájaný min.500 g ks 75
chlieb grahamový krájaný min. 500 g ks 80
sladký uzol min. 80 g ks 30000
rohlík obyčajný min. 40 g ks 461800
makovka min. 80 g ks 30000
lúpačka lekvárová min. 60 g ks 5000
višňovo tvarohová mriežka min. 100 g ks 5000
vianočka s hrozienkami min. 400 g ks 12550
bábovka min. 400 g ks 500
farebný koláč min. 400 g ks 1000
strúhanka 1 kg kg 3000
droždie 1 kg kg 300
štrúdľa makovo-višňová, tvarohová kg 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá sú určené od počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie množstva je prípustné za dodržania celkovej ceny zákazky.
Vyznačené údaje na obale v prípade baleného tovaru obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby
Výrobky budú spĺňať podmienky stanovené Vyhláškou č. 24/2014 Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách. áno
Dodávka čerstvých výrobkov /nie dopekaných/, bez pridaných konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel , so záručnou dobou pri dodaní nie kratšou ako 2/3 celkovej záručnej doby, s uvedením záručnej doby na výrobkoch, v prípade nebalených výrobkov vyznačenie na dodacom liste áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky,  čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII" Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“). Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami OPET.
3. Podľa Čl. IX ods. 11 platných OPET účinných odo dňa 2.8.2021 Objednávateľ požaduje od Uchádzača pri predložení ponuky aj predloženie Vlastného návrhu plnenia zákazky -  prilož.príloha.
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien po el. aukcii (podľa priloženej prílohy - aktualizovaný dokument po el. aukcii) platných počas celej doby trvania tejto zmluvy  a do 5 kalendárnych dní od vyžiadania Objednávateľa bezodplatne vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie.
5. odľa Čl. VI bod 6.2.3 Všeobecných zmluvných podmienok platných od 2.8.2021 Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača podľa bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Objednávateľ zároveň vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.
Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie z vlastného návrhu na plnenie zákazky a zo zoznamu tovaru s jednotkovými cenami po el. aukcii
6. POZOR!!! Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 24 mesiacov. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
7. POZOR !!!  Dodávky tovaru sa budú realizovať denne v pracovných dňoch vrátane soboty najneskôr do 6,00 hod., v prípade zvýšeného počtu stravníkov aj 2x denne, v sortimente a množstve, ktorý sa objednal. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia. Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi.
8. Dodávky tovaru sa budú realizovať denne v pracovných dňoch v sortimente a množstve, ktorý sa objednal. Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo e-mailovej objednávky.  V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny objednaného tovaru za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za objednaný tovar. V prípade, ak dodávateľ počas zmluvného obdobia dodá min. 2 (dve) po sebe idúce dodávky tovaru v omeškaní,
bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných Podmienok na strane dodávateľa. Nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa
9. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 14:30 hod. v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom.
10. Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať čerstvý tovar. Cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa (doprava, balenie, atď.)
11. Na dodávku pekárenských výrobkov je zriadené v našej organizácii jedno samostatné odberné miesto, ale evidenčne vykazujeme 2 samostatné odberné čísla. Na základe uvedeného požadujeme vyhotovovať objednávky, DL a faktúry zvlášť, pre každé odberné číslo. Podrobnosti budú vysvetlené úspešnému uchádzačovi.
12. Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok mechanického poškodenia a kontaminácie.
13. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
14. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
15. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.Objednávateľ je oprávnený so súhlasom dodávateľa objednať aj príbuzné (v zmluve priamo neurčené) druhy tovaru za predpokladu dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy.
16. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
17. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.
18. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
19. Zmena sadzby DPH sa nebude považovať za zvýšenie ceny. Zmena dohodnutých cien smerom dolu je prípustná aj bez odsúhlasenia objednávateľa. V prípade „akcií“ na predaj niektorého zo sortimentov tovarov u dodávateľa za nižšie ceny, aké sú dohodnuté, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania kúpnej zmluvy, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny.
20. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne ešte v deň dodávky tovaru, alebo do nasledujúceho dňa do 8,00 hod. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do jedného dňa od zaslania reklamácie dodávateľovi a kvantitatívne vady do dvoch hodín od zaslania reklamácie dodávateľovi.
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitný tovar. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. V prípade, ak dodávateľ počas zmluvného obdobia dodá najmenej dvakrát posebe  tovar s vystavením protokolom Objednávateľom podľa druhej vety  tohto bodu, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných Podmienok na strane dodávateľa. Nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý.
22. Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty. Reklamácia sa považuje za doručenú momentom odoslania e-mailu dodávateľovi.
23. Dodávaný tovar nesmie v čase dodávky prekročiť prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby. V prípade, ak dodávateľ počas zmluvného obdobia dodá najmenej dvakrát tovar po uplynutí požadovanej doby spotreby podľa prvej vety tohto bodu, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných Podmienok na strane dodávateľa. Nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
24. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch alebo dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania tovaru.
25. Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
26. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred termínom dodania najneskôr do 8,00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
27. Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa.
28.  „V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako “nižšia cena”) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto kúpnej zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,
pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto kúpnej zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto kúpnej zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto kúpnej zmluvy a nižšou cenou.
29. POZOR !!! Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
30. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
31. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
32. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 4, 8, 21, 23, 28, 29, 30 a 31 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
33. Zaplatením zmluvnej pokuty alebo úrokov z omeškania nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
34. V prípade, ak ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške % , pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
35. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady:
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií;

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská 11A , Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

04.04.2022 00:00 — 03.04.2024 23:59

1,00 skupina produktov

79 645,87

79 645,87

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky. Pre daný predmet zákazky uvedie dodávateľ: jednotkovú cenu bez DPH a celkom cenu v EUR bez DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.03.2022 10:46

30.03.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.03.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 143
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2022 08:06 - Vstupná ponuka 79 644,80 € Cena bez DPH
25.03.2022 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka 79 644,80 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS