30844185
Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky
Bajkalská 1467/27, Bratislava- mestská časť Ružinov, 82007, SVK
35849428
eDevelopment s.r.o.
Dlhá 2, Stupava, 90031, SVK
Poskytovanie služieb spojených s údržbou a zabezpečením ACSIS komunikačného systému (Administratívneho a analyticko-podporného komunikačného systému).
hot-line, servisné zásahy, aktualizácie softvérových licencií, servis, podpora systému, údržba systému, poskytovanie podpory, rozvoj systému
Služba
1. Poskytovanie služieb spojených s údržbou, zabezpečením a rozvojom ACSIS komunikačného systému (Administratívneho a analyticko-podporného komunikačného systému).
|
|
---|---|
Funkcia |
Administratívny a analyticko-podporný komunikačný systém (ACSIS) pozostáva z riadiacich, ekonomických, vedomostných, administratívnych, dozorných a kvalifikačných aplikačných modulov, ktoré sú integrované do enterprise collaboration systému na báze technológií HCL Domino/Notes, HCL Sametime a ACSIS Framework s účelovým Java plugins na obdobie 9. mesiacov od účinnosti zmluvy. |
Jednotlivé poskytované služby majú charakter údržby, zabezpečenia a rozvoja aplikačných modulov informačného systému v rozsahu "hot-line", držanie pohotovosti, poskytovanie servisných zásahov, manažment incidentov, profylaktiku a bezpečnostné audity aplikačnej a systémovej vrstvy na obdobie 9. mesiacov od účinnosti zmluvy. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Maintenance (údržba) existujúcich systémov na obdobie 9. mesiacov od účinnosti zmluvy: | 1.1 Aplikačné moduly ACSIS: Registratúrny systém, Inšpekčná činnosť, Zamestnanci, Evidencia kompetenčného vzdelávania, Riadiace akty, Záznamy z porady predsedu, Uznesenia, Adresár, |
- | Hlásenia jadrových zariadení, Knowledge manažment portál, Havarijný štáb, HŠ nominácie, Evidencia kvalifikácie, Služobné cesty, Centrálna databáza dokumentov, Zmluvy, Objednávky a Faktúry, |
- | Organizačná štruktúra, Databáza rozhodnutí, Pripomienkové konanie, Hodnotiace posudky, Autodoprava, Novinári, ÚJD Rezervácie, DB eGovernment, Úlohy eGovernment, Knižnica, Databáza databáz, |
- | Terminologický slovník, Správne konania, Pracovné ponuky, Mail Retriever, ACL Analyzer, ACL Retriever, Security Monitor. |
- | 1.2 Integračný modul ACSIS-MPIIÚ ku RPO (Register právnických osôb) |
- | 1.3 Integračný modul ACSIS ku Portálu MS SR |
Názov |
1. Maintenance existujúcich modulov IS |
1.1. Dodávateľ v rámci Hotline: |
• držanie pohotovosti a projektová podpora, servisný zásah a manažment incidentov, profylaktika aplikačnej vrstvy |
• zabezpečí tím prvo-úrovňovej podpory Hotline a projektovú podporu pre koncových používateľov počas pracovných dní okrem štátnych sviatkov v časoch od 08:00 do 16:00 hod. |
• príjem všetkých dotazov, požiadaviek a chýb objednávateľa resp. jeho oprávnených osôb, |
• evidenciu prijatých dotazov, požiadaviek a chýb, |
• identifikáciu a riešenie prijatých dotazov, požiadaviek a chýb |
1.2. Hotline, držanie pohotovosti a projektová podpora: |
• riadenie a poskytovanie servisných služieb a činností Help Desku, |
• vedenie evidencie nahlásených incidentov, |
• reportovanie zamerané na spracovávanie požadovaných reportov a operatívnych informácii o ich riešení, |
• prevádzka hotline strediska, |
• zber a evidencia incidentov, |
• identifikácia problému, ktorý vznikol nekorektným zásahom objednávateľa, jeho analýza a samotné riešenie, |
• poskytovanie konzultácií o incidentoch, |
•poskytovanie mailového hotlinu vybraným zamestnancom, |
• riadenie servisných činností, |
• poskytovanie reportovania a štatistických hlásení, |
• realizácia servisných zásahov, |
• riešenie všetkých typov incidentov a servisných zásahov objednávateľom, |
• bezodkladné reportovanie o výsledku zásahu. |
1.3. Profylaktika aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS: |
• pravidelná kontrola funkčnosti celej aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS |
• pravidelná kontrola nastavenia systému podľa naposledy odsúhlaseného stavu IS, kontrola cluster služieb, |
• pravidelná kontrola parametrov systému definovaných v akceptačných a výkonnostných testoch, |
• logovanie činností za účelom optimálnej prevádzky a vyhodnocovania incidentov, |
• kontrola a vyhodnocovanie záznamov zo systémových logov, aplikačných logov, |
• realizácia prevádzkových zásahov (správa systému), |
• monitorovanie aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS. |
1.4. Profylaktika a údržba integračného modulu ku ACSIS-MPIIÚ k RPO: |
• pravidelná profylaktická kontrola funkčnosti modulu |
• údržba dátového rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane dodávateľa |
• údržba grafického rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane dodávateľa |
• dokumentovanie úprav |
• kooperácia pri prepojení integračného modulu na iné systémy objednávateľa |
1.5. Profylaktika a údržba integračného modulu ku Portálu MS SR: |
• pravidelná profylaktická kontrola funkčnosti modulu |
• údržba dátového rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane dodávateľa |
• údržba grafického rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane dodávateľa |
• údržba vyhľadávacích a notifikačných funkcií modulu |
• dokumentovanie úprav |
• kooperácia pri prepojení integračného modulu na iné systémy objednávateľa |
Osobitné požiadavky na plnenie: |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát „IBM Software Practice Accreditation pre Domino/Notes“ alebo ekvivalent. |
Porušenie povinnosti predložiť vyššie uvedené certifikáty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, ktorého následkom je odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy povinný zaslať Objednávateľovi rozpis ceny do položiek (1.1.-1.4.). Rozpis musí obsahovať sadzby DPH a ceny s DPH. |
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy dohodu o mlčanlivosti štatutára dodávateľa a prehlásenie o dodržiavaní mlčanlivosti všetkých zamestnancov dodávateľa alebo tretej strany, ak bude objednávateľ súhlasiť s použitím tretej strany pri plnení predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy zoznam zamestnancov dodávateľa poverených plnením predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je oprávnený zabezpečiť vytvorenie časti IS treťou osobou/subdodávateľom len po predchádzajúcom písomnom informovaní objednávateľa a po jeho odsúhlasení. |
Dodávateľ je povinný : |
- - dodržiavať mlčanlivosť o dodávanom IS aj po ukončení dodania a zaviazať rovnakou povinnosťou všetky osoby, ktoré sa na dodaní podieľali, |
- - dodržiavať vhodné bezpečnostné mechanizmy a preukázať, že ich rozsah a úroveň zodpovedajú bezpečnostným požiadavkám, |
- - identifikovať bezpečnostné požiadavky na IS, ktoré nie sú pokryté týmto systémom a predložiť gestorovi zmluvy návrh bezpečnostných opatrení na naplnenie týchto bezpečnostných požiadaviek pre prostredie, v ktorom bude IS prevádzkovaný, |
- - upozorniť gestora zmluvy na kritické časti alebo na rizikové časti IS, ktoré odhalí pri jeho dodaní, a navrhnúť opatrenia na ich riešenie, |
- - preukázateľne odstrániť alebo znemožniť používanie funkcie IS, ktoré by jemu alebo tretej strane umožňovali získať neoprávnený prístup do tohto systému a k údajom, ktoré obsahuje, |
Dodávateľ zabezpečí, že služby budú poskytnuté bez akýchkoľvek právnych vád vyplývajúcich z autorských práva v zmysle autorského zákona. Objednávateľ je oprávnený vytvoriť kópie aplikácií na archívne účely v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane autorských práv. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť budúcemu dodávateľovi a úradu úplnú súčinnosť pri prechode na nového dodávateľa. |
Maintenance existujúcich modulov IS bude dodávaný a realizovaný priebežne počas celého zmluvného obdobia bez zaslania samostatnej objednávky. Cenu za poskytnutie mesačných paušálnych služieb je objednávateľ povinný uhrádzať ako štvrťročný paušálny poplatok na základe faktúry vystavenej dodávateľom po uplynutí štvrťroka. Súčasťou faktúry bude odovzdávací a preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry budú splatné do 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ zabezpečí zálohovanie a obnovu produkčnej infraštruktúry IS. |
Dodávateľ bude riadne, včas a v dohodnutej kvalite poskytovať služby. |
Dodávateľ zabezpečí, že služby budú poskytnuté bez akýchkoľvek právnych vád vyplývajúcich z autorských práva v zmysle autorského zákona. Objednávateľ je oprávnený vytvoriť kópie aplikácií na archívne účely v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane autorských práv. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť zachovávanie povinnosti mlčanlivosti o dôverných informáciách. Dodávateľ zachová mlčanlivosť o všetkých informáciách, ktoré sa dozvedel počas doby trvania zmluvy, pokiaľ ho objednávateľ tejto povinnosti písomne nezbaví alebo pokiaľ predmetné informácie nie sú verejne známe. |
Dodávateľ je povinný na základe žiadosti objednávateľa zabezpečiť prítomnosť kvalifikovaných špecialistov, ktorá je nevyhnutná pre poskytovanie služieb v dohodnutom mieste plnenia. Objednávateľ je povinný zabezpečiť vstup zamestnancov dodávateľa do všetkých potrebných priestorov objednávateľa v rámci obvyklej pracovnej doby v prítomnosti zodpovedného zamestnanca objednávateľa. |
Všetky pripomienky, sťažnosti, výhrady, doplnky a pod. týkajúce sa poskytovaných služieb odovzdávať dodávateľovi písomnou, prípadne e-mailovou formou. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží termíny plnenia zmluvy, zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 € bez DPH/deň za každý jednotlivý prípad. |
Pri omeškaní objednávateľa s úhradou faktúry je objednávateľ povinný zaplatiť poskytovateľovi úroky z omeškania podľa § 369a Obchodného zákonníka, a to v sadzbe ustanovenej podľa § 1 ods. 2 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia Obchodného zákonníka v znení nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 303/2014 Z. z. |
Zmluvná pokuta alebo úrok z omeškania sú splatné do 30 dní od vyčíslenia a doručenia druhej strane na základe faktúry vystavenej dotknutou zmluvnou stranou, ak sa nedohodnú zmluvné strany písomne inak. Žiadna zmluvná strana nebude v omeškaní a úrok z omeškania jej neprináleží, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť. |
Objednávateľ aj dodávateľ sú oprávnení odstúpiť od zmluvy ak druhá zmluvná strana nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy ani v primeranej lehote na to určenej druhou zmluvnou stranou. Objednávateľ má právo na jednostranné odstúpenie od zmluvy aj v prípade, že poskytovateľ je v insolvenčnom konaní, stratil oprávnenie na podnikateľskú činnosť podľa platných predpisov, alebo vstup poskytovateľa do likvidácie, vyhlásenie konkurzu na poskytovateľa, zamietnutie návrhu na vyhlásenie konkurzu na poskytovateľa pre nedostatok majetku. |
Objednávateľ má právo na jednostranné odstúpenie od zmluvy aj v prípade, že objednávateľ bude mať existujúci systém ACSIS nahradený novým systémom. |
O tejto skutočnosti je povinný bezodkladne písomne informovať objednávateľa. |
Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Dodávateľ musí splniť všetky bezpečnostné požiadavky objednávateľa v súlade s jeho bezpečnostnou politikou, bezpečnostnou stratégiou a internými smernicami upravujúcimi oblasť dodávateľských vzťahov a informačnej a kybernetickej bezpečnosti. |
Dodávateľovi budú prístupné informačné aktíva úradu a preto musí splniť tieto bezpečnostné požiadavky: |
- - berie na vedomie, že poskytovanie prístupov v rámci siete úradu, je riadené, monitorované a auditované v súlade s platnou internou dokumentáciou, |
- - dodávateľ je povinný preukázateľne oboznámiť svojich zamestnancov s požiadavkami IKB objednávateľa |
- - dodávateľ a objednávateľ sú povinní informovať sa vzájomne, najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy, o kontaktných údajoch zamestnancov zodpovedných za nahlásenie incidentov informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prípade ich výskytu, |
- - v prípade, že bude predmetom zmluvy inštalácia IS, ktorý bude komunikovať s inými IS v rámci siete úradu, musí dodávateľ vyhotoviť popis technického riešenia pripojenia/komunikácie predmetu zmluvy vo vzťahu k sieti úradu, |
- - súčasťou preberacieho a odovzdávacieho protokolu sú okomentované zdrojové kódy súvisiace s predmetom plnenia a zdrojová dokumentácia (administratívne a používateľské príručky)v prípade, že bude predmetom zmluvy prenos informácií prostredníctvom siete úradu dohodnú si zmluvné strany spôsob a formu prenosu informácií, |
- - ak dodávateľ zistí, že nemôže plniť predmet Zmluvy alebo ak je plnenie zmluvy v dohodnutých termínoch ohrozené, je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať objednávateľa, |
- - dodávateľ je povinný realizovať predmet zmluvy tak, aby nedošlo k prerušeniu alebo obmedzeniu prevádzky objednávateľa, |
- - súčasťou preberacieho a odovzdávacieho protokolu je vrátenie všetkých fyzických a elektronických aktív objednávateľa, ktoré boli dodávateľovi v súvislosti s plnením predmetu zmluvy poskytnuté, alebo ktoré v čase plnenia predmetu zmluvy vznikli alebo s predmetom zmluvy súviseli, |
- - súčasťou preberacieho a odovzdávacieho protokolu je prehlásenie dodávateľa o tom, že zabezpečil bezpečné odstránenie elektronických aktív a spôsob odstránenia týchto aktív v prípade, ak sú elektronické aktíva patriace objednávateľovi, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, umiestnené na zariadení dodávateľa alebo prehlásenie objednávateľa, že mu boli tieto aktíva vrátené dodávateľom, |
- - dodávateľ a objednávateľ sú povinní, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy, navzájom si vymeniť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadenie zmien súvisiacich s predmetom plnenia zmluvy, |
- - pri zistení porušenia niektorých z bezpečnostných požiadaviek je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2022 08:00 — 31.12.2022 14:00
1,00 cena za kompletnú dodávku
21 600,00
18 000,00
Dodávateľ je do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy povinný zaslať Objednávateľovi rozpis ceny do položiek (1.1.-1.4.). Rozpis musí obsahovať sadzby DPH a ceny s DPH.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.03.2022 08:03
25.03.2022 10:00
25.03.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.03.2022 08:11 - Vstupná ponuka | 21 552,00 | € | Cena s DPH |
22.03.2022 08:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 552,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: