• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2022 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2022 08:27
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2022 09:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2022 09:35

Detail zákazky Z20222134

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2022 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2022 08:27
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2022 09:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2022 09:35

Základné údaje

Z20222134

OF-251204

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6269633

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny nábytok

Stoličky, nábytok

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 39100000-3 - Nábytok

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. čalúnená otočná stolička
Funkcia
stoličky, určené na sedenie v rôznych priestoroch.
otočná stolička na kolieskach
typ stoličky Alba Lara, alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička - počet ks 11
Nosnosť kg 130
výška stoličky - celkom s operadlom cm 106 115
výška (priemer) kolieska mm 50
šírka sedáka cm 51 56
hĺbka sedáka cm 46 51
max. výška sedáka cm 54 57
min. výška sedáka cm 40 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základňa stabilný päťramenný hliníkový leštený kríž
Chrbtová opierka nastavenie uhla operadla 90-110 stupňov
Chrbtová opierka nastavenie odporu naklápania operadla v závislosti na váhe užívateľa
Chrbtová opierka antišokový systém zaisťuje zabránenie samovoľného navrátenia operadla pri odistení funkcie naklápania
nastavenie uhla sedadla áno, 1-10 stupňov
sedák výškovo nastaviteľný (44 - 55 cm), anatomicky tvarovaný
Nastavenie výšky plynulé, plynovým piestom zabraňujúci postupnému klesaniu
Podpierky rúk (podrúčka) áno, výškovo nastaviteľné
čalúnenie 100% vysokopevnostný polyester, samonosná látka ,odolnosť voči predraniu 200.000 cyklov
čalúnenie gramáž 400 g/m2
čalúnenie - stálosť svetla 4  (EN ISO 105-B02)
čalúnenie - stálosť pri trení 4  (EN ISO 105-X12)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

24.03.2022 08:29 — 07.04.2022 08:29

1,00 zákazka

2 321,41

1 934,51

Zaslať mailom špecifikáciu tovaru s cenovou ponukou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.03.2022 08:30

17.03.2022 08:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2022 08:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 19
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.03.2022 13:20 - Vstupná ponuka 2 320,80 € Cena s DPH
16.03.2022 17:09 - Najvýhodnejšia ponuka 1 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS