• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2022 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2022 08:50

Detail zákazky Z20222123

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2022 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2022 08:50

Základné údaje

Z20222123

OF-251190

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6279336

Objednávateľ

36022047 02

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie dolného Váhu, odštepný závod

Nábrežie Ivana Krasku 3/834, Piešťany, 92180, SVK

Dodávateľ

52013260

LINDAX, s.r.o.

Hviezdoslavova 927/25, Nové Zámky, 94002, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trávne osivá

trávnik, trávna zmes, výsadba zelene, osivo

  • 03111000-2 - Osivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trávne osivá
Funkcia
Tovar vrátane dopravy bude dodávaný na 6 rôznych miest určenia podľa čiastkových objednávok na základe rámcovej dohody uzatvorenej na 12 kalendárnych mesiacov.
Trávna zmes, svahová a parková zmes je určená pre zatrávnenie svahov vodných tokov a nádrží.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trávne semeno - trávna zmes podľa rozpisu (balenie 20-25 kg) kg 3470
Parková zmes (balenie 20- 25 kg) kg 575
Trávna zmes svahová (balenie 20-25kg) kg 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zloženie trávnej zmesi pre zatrávnenie  vodných tokov a nádrží podľa rozpisu :
Mätonoh trváci (Tarpan, Mustang, Algol, Kimber) 22 %
Kostrava lúčna (Levočská, Otava, Kolombos, Felina) 18 %
Kostrava červená (Táborská, Gondolín) 23 %
Timotejka lúčna (Větrovská, Levočská, Lema) 10 %
Ďatelina lúčna Levočská, Start, Dolina) 11 %
Mätonoh mnohokvetý (Lolita, Turtetra) 8 %
Psinček tenký (Golf) 8 %
ZLOŽENIE trávnej zmesi PARKOVEJ:
Mätonoh trváci Bokser, Helada, Handicap  30 %
Mätonoh trváci Nusprint, Mustang 10 %
Kostrava červená Reverent, Ferota 20 %
Lipnica lúčna Brooklawn, Bohemia, Harmonie 40 %
ZLOŽENIE trávnej zmesi SVAHOVEJ
Kostrava trsteníkovitá 60%
Kostrava červená 15%
Mätonoh trváci 10%
Mätonoh jednoročný 10%
Lipnica lúčna 5%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia podľa čiastkových objednávok. Dopravu zabezpečuje dodávateľ na svoje náklady a je zahrnutá v cene tovaru, vrátane nakládky a vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Na zostavenie trávnych miešaniek požadujeme uprednostniť druhy a odrody Slovenskej a Českej proveniencie s platnými certifikátmi kvality. Odrody tráv požadujeme na základe našich klimatických podmienok.
Požadované druhy – nemenné, odrody je možné upraviť s obdobnými vlastnosťami ako sú nami požadované ( dodať ich popis ), požadujeme zachovať %-tuálne  zastúpenie. Pri odrode je potrebné uviesť, aká je v ponukovej cene ponúknutá odroda a jej charakteristiku. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť technické listy /miešacie protokoly jednotlivých zložiek  trávnej, svahovej a parkovej zmesi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody.
Dodanie tovaru – balenie vo vreciach po 20-25 kg.
Miestom dodania tovaru je 6 miest: Ružomberok, Púchov-Nimnica, Piešťany, Šaľa, Topoľčany, Nitra
Tovar bude dodávaný v takom balení, aby bol chránený pred poškodením alebo zničením.
Požaduje sa nahlásiť objednávateľovi/kontaktnej osobe deň dodávky aspoň jeden deň vopred.
Lehota dodania je do 12 dní od obdržania písomnej objednávky objednávateľa, podľa jeho požiadaviek uvedených v čiastkových objednávkach.
Dodanie tovaru medzi 8.00 hod. - 14.00 hod. na miesto podľa čiastkovej objednávky.
Nákupy budú realizované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností objednávateľa na základe čiastkových objednávok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo a typ tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní celkovej ceny predmetu zákazky.
Pri dodaní nesprávneho tovaru je možnosť obratom ho vrátiť predávajúcemu a zameniť ho za požadovaný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH.
Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je tridsať (30) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný vyhotoviť faktúru a dodací list podľa samostatnej objednávky a tiež dodať tovar na rôzne miesta určenia (podľa konkrétnej objednávky).
Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne, kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záruku 2 roky, ktorá začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom.
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom/objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dáva objednávateľovi právo odstúpiť od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3  pracovných dní od uzavretia zmluvy podľa prílohy v exceli, ktorá je súčasťou tohto formulára
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

6 miest určenia: Púchov-Nimnica, Ružomberok, Šaľa, Nitra, Piešťany, Topoľčany, Slovenská republika

12

6 045,00 kg

29 390,50

29 390,50

Príloha excel s údajmi o jednotkovej cene a množstve za príslušný druh osiva/zmesi v ponuke je súčasťou tohto objednávkového formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.03.2022 08:24

21.03.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.03.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2022 13:42 - Vstupná ponuka 29 390,50 € Cena bez DPH
17.03.2022 20:32 - Najvýhodnejšia ponuka 29 380,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS