30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie, chemické čistenie, žehlenie, bielizeň,
Služba
1. Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa |
1.1 pranie |
1.2 chemické čistenie |
1.3 žehlenie vyčistenej bielizne a ostatného sortimentu určeného na žehlenie |
1.4 odvoz znečistenej bielizne a dovoz čistej bielizne a ostatného sortimentu na miesto plnenia |
1.5 triedenie, skladanie, viazanie a balenie bielizne a ostatného sortimentu |
1.6 preberanie a odovzdávanie bielizne a ostatného textilného sortimentu |
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi. |
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie. |
Poskytovateľteľ zabezpečí dovoz vypraného a vyčisteného materiálu objednávateľovi. |
Dodávateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Uterák | ks | 700 | ||
Utierka | ks | 700 | ||
Zástera pracovná biela (kuchárska a pod.) | ks | 20 | ||
Povlak na vankúš | ks | 30 | ||
Povlak na prikrývku (paplón) | ks | 30 | ||
Plachta | ks | 30 | ||
Obrus biely | ks | 200 | ||
Obrus farebný | ks | 100 | ||
Kabát pracovný | ks | 55 | ||
Vesta pracovná s vnútornou kožušinou | ks | 50 | ||
Vesta pracovná | ks | 50 | ||
Blúza pracovná farebná | ks | 70 | ||
Nohavice pracovné farebné | ks | 30 | ||
Kabát prešívaný | ks | 50 | ||
Vankúš s umelou výplňou | ks | 20 | ||
Prikrývka prešívaná (paplón) | ks | 20 | ||
Blúza pre kuchára biela | ks | 20 | ||
Nohavice pre kuchára biele | ks | 10 | ||
Tričko | ks | 50 |
Názov |
Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy bude používať len také zariadenia, pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ a normám SR a EÚ. |
Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis jednotkových položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Ceny budú platné ako maximálne, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa na poskytnutie služby v požadovanom rozsahu, kvalite I. triedy, vrátane dopravy, balenia a pod. |
Dodanie služby bude prebiehať na základe čiastkových výziev na plnenie, t.j. objednávok po dobu trvania zmluvy, ktoré budú doručené elektronicky a následne poštou. Termíny na poskytnutie služby budú uvedené v jednotlivých objednávkach. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 3 pracovných dní od doručenia objednávky prevezme od objednávateľa špinavé prádlo na vyčistenie |
Dodávateľ musí bez meškania písomne informovať objednávateľa a vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu zmluvy. |
Čiastkové plnenia budú prebiehať na základe prevzatia špinavého prádla, ku ktorému objednávateľ priloží súpis odovzdávaného prádla a následného doručenia čistého prádla spolu s dodacím listom dodávateľa, na ktorom budú uvedené počty jednotlivých druhov prádla s jednotkovými cenami a celková cena s DPH. Dodací list bude po prebraní prádla podpísaný určeným zamestnancom objednávateľa a bude tvoriť prílohu faktúry. |
Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 06:30 do 13:30 |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 31.12.2022, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Reklamácia: Predmetom reklamácie bude zle vypraná, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), neožehlená, znehodnotená (zafarbená) a chýbajúca bielizeň a textil, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne a textilu.. Objednávateľ si bude uplatňovať reklamáciu bezodkladne po zistení nedostatkov, maximálne do 7 dní od čiastkového plnenia, ktorého sa reklamácia týka. Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť nasledovne: zle vyprané a zamenené prádlo do 2 prac. dní, poškodené, znehodnotené a chýbajúce prádlo bude zo strany uchádzača nahradené prádlom z rovnakého materiálu, rozmerov a obdobnej farebnosti ako reklamované prádlo do 5 dní. Nevybavenie reklamácie v stanovenom termíne alebo prekročenie 100 ks celkového počtu reklamovaného prádla, je považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
V prípade, že objednávateľ počas platnosti zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 5 reklamácií, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a táto skutočnosť bude mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy |
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, rozvozu čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu. |
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC alebo iným vhodným spôsobom. |
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
16.03.2022 08:00 — 31.12.2022 12:00
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
1 999,48
1 666,23
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.03.2022 13:14
14.03.2022 13:15
15.03.2022 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.03.2022 08:39 - Vstupná ponuka | 1 998,70 | € | Cena s DPH |
14.03.2022 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 998,70 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: