00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
44506031
Elis Textile Care SK s. r. o.
Ľudovíta Stárka 2152/16, Trenčín, 91105, SVK
Koberce, rohože a predložky
Koberce, rohože a predložky
Tovar, Služba
1. Koberce, rohože a predložky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie bezpečného vstupu a absorbovania nečistôt a vody z obuvi pri vstupe do budov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 75 cm x 85 cm: | ks | 1 | ||
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 85 cm x 150 cm: | ks | 14 | ||
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 115 cm x 200 cm: | ks | 47 | ||
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 150 cm x 300 cm: | ks | 26 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 75 cm x 85 cm: | hmotnosť 1,514 kg, 20 mm bezpečnostný okraj |
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 85 cm x 150 cm: | hmotnosť 2,655 kg, 20 mm bezpečnostný okraj |
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 115 cm x 200 cm: | hmotnosť 4,789 kg, 20 mm bezpečnostný okraj |
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 150 cm x 300 cm: | hmotnosť 9,369 kg, 20 mm bezpečnostný okraj |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Výmena rohoží podľa potreby, a to: |
a. letný cyklus – 14-dňový (1x za 14 dní) po dobu 6 mesiacov, 2.5.2022 – 31.10.2022 |
b. zimný cyklus – 7-dňový (1x za 7 dní) po dobu 6 mesiacov, 4.4.2022 – 25.4.2022 a 7.11.2022 – 27.3.2023 (posledná výmena v roku 2022 bude 19.12.2022 a následná prvá výmena v roku 2023 bude 9.1.2023) |
Požadujeme fixáciu rohoží k podlahe proti samovoľnému posunutiu – napr. samolepiaca protišmyková sada na systéme fixačného pásu. Fixácia nesmie poškodiť podlahu a musí byť ľahko odstrániteľná. |
Z dôvodu aktuálneho stavu počasia, zvýšeného/zníženého pohybu osôb alebo iných zmien, môžu byť intervaly výmeny rohoží alebo počet rohoží zo strany objednávateľa kedykoľvek upravené, t.j. môže byť zvýšená alebo znížená frekvencia výmeny v rámci príslušného cyklu, prípadne znížený alebo zvýšený počet vymieňaných rohoží. Táto skutočnosť bude oznámená dodávateľovi prostredníctvom e-mailu. Dodávateľ bude mať nárok na úhradu ceny len za skutočne dodaný predmet plnenia v súlade s požiadavkou objednávateľa, ktorý bol prevzatý objednávateľom. |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy, a to najmä dopravné náklady, náklady na manipuláciu, nakladanie, vykladanie, vynášku na miesto inštalácie, inštaláciu, kontrolu funkčnosti, zaškolenie personálu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu v súvislosti s plnením predmetu zmluvy vyskytnúť. |
Ceny predmetu plnenia platia počas celého zmluvného obdobia. Cena je maximálna, vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním na miesto plnenia a inštaláciou. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo môže byť kedykoľvek znížená. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi špecifikáciu celkovej ceny (rozpis cien všetkých častí predmetu zákazky po jednotlivých položkách, po jednotlivých mesiacoch v letnom a zimnom cykle) predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Ceny uvedie za kus bez DPH. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi telefonický a e-mailový kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Konkrétny zoznam miest, kde bude dodávka predmetu zmluvy realizovaná, objekty a strediská pre fakturáciu, bude dodávateľovi spresnený e-mailom do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.4.2022 do 31.3.2023 alebo do vyčerpania celkovej vysúťaženej ceny, podľa toho ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Výmena rohoží sa bude realizovať v intervaloch uvedených v rozpise pri letnom a zimnom cykle, vždy v prvý pracovný deň týždňa, ak objednávateľ neurčí inak. Zmenu intervalov alebo množstva je objednávateľ povinný vopred oznámiť dodávateľovi formou e-mailu na ním určenú e-mailovú adresu. V zmysle vyššie uvedených podmienok prvá výmena rohoží bude 4.4.2022, posledná výmena rohoží (ak nebude v tomto čase vyčerpaná celková vysúťažená cena) je predpokladaná 27.3.2023. |
Fakturovanie ceny za dodaný predmet zmluvy bude vykonávané oddelene po jednotlivých objektoch a strediskách objednávateľa, vždy do piatich pracovných dní po uplynutí príslušného kalendárneho mesiaca. |
Objednávateľ uhradí cenu za prevzatý predmet zmluvy prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po prevzatí tovaru objednávateľom. Objednávateľ nie je povinný dodaný tovar prevziať, ak nespĺňa ním požadované podmienky, nie je dodaný v súlade s podmienkami zmluvy alebo vykazuje vady. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Ak je predávajúci platiteľ DPH, faktúra bude obsahovať náležitosti uvedené v § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, s odvolávkou na číslo zmluvy v texte faktúry. |
Ak predávajúci nie je platiteľ DPH faktúra bude obsahovať minimálne: a) obchodné meno a sídlo, IČO, DIČ dodávateľa, b) obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH objednávateľa, c) číslo zmluvy, d) poradové číslo faktúry, e) dátum vyhotovenia a dátum splatnosti faktúry, f) označenie finančného ústavu a číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť, g) peňažnú sumu alebo údaj o cene za mernú jednotku a vyjadrenie množstva, h) slovnú informáciu: Neplatca DPH, i) podpis oprávnenej osoby |
V prípade, že dodávateľ nie je platiteľom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Ak sa v objednávkovom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa. |
Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtoch používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť. |
Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Hospodársky blok, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 celok
34 100,00
34 100,00
Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2022 13:38
31.03.2022 08:00
31.03.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.03.2022 22:09 - Vstupná ponuka | 16 754,14 | € | Cena bez DPH |
30.03.2022 22:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 754,14 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: