• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2022 11:45
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2022 10:05

Detail zákazky Z20222101

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2022 11:45
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2022 10:05

Základné údaje

Z20222101

OF-251091

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6297518

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31711464

MINERÁLNE VODY a.s.

Slovenská 9, Prešov, 08186, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potraviny na zabezpečenie pitného režimu

balená pitná voda, minerálna voda, jemné sýtená, neochutená voda

  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 41110000-3 - Pitná voda
  • 15981200-0 - Sýtené minerálne vody
  • 41100000-0 - Prírodná voda

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Balená minerálna voda neochutená
Funkcia
Balená pitná voda (Ľubovnianka magnéziová alebo ekvivalent) v 2 litrovom balení, jemne perlivá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo fliaš ks 1
Objem vody vo fľaši liter 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Perlivosť jemne perlivá
Príchuť bez príchute
v cene je zahrnutá záloha pet fľaše áno
Minimálna doba trvanlivosti minimálne 9 mesiacov od dátumu dodania tovaru
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných alebo telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb.
Množstvá tovarov sú orientačné a môžu sa meniť v závislosti od potrieb objednávateľa
Miesto dodania - v rámci SR, bude vždy upresnené v čiastkovej objednávke objednávateľa
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 48 hodín po akceptovaní objednávky a to v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia v opakovaných dodávkach
Miesto plnenia bude spresňované v jednotlivých objednávkach na základe potrieb objednávateľa na území SR, aj s kontaktnou osobou na prevzatie tovaru.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby tovaru je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na tovare a zároveň aj v dodacom liste
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy.
Všetky dokumenty požaduje objednávateľ v slovenskom jazyku.
Presné počty tovaru a miesto dodania bude spresnené v čiastkových objednávkach.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa. Cena už je vrátane zálohy 0,15 Eur za 1 ks PET fľaše, ktorú stanovuje zákon. Záloha za PET fľaše bude účtovaná na jednej faktúre spolu s vysúťaženou cenou
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a faktúrovaný mesačne.
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako predpokladané množstvo .Množstvo tovaru bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa na základe čiastkových objednávok.
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa uzatvorenia zmluvy do 31.12.2022
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať  celkový finančný limit

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10

189 393,00 ks

99 999,50

83 332,92

Žiadam o predloženie podrobného popisu tovaru podľa technickej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.03.2022 11:45

29.03.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 161
 55
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2022 10:24 - Vstupná ponuka 99 999,50 € Cena s DPH
28.03.2022 16:24 - Najvýhodnejšia ponuka 99 999,49 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS