• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2022 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2022 13:50

Detail zákazky Z20222080

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2022 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2022 13:50

Základné údaje

Z20222080

OF-251145

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6305578

Objednávateľ

00309303

Mesto Štúrovo

Nám. slobody 1, Štúrovo, 94301, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečovanie sprostredkovaného stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacích poukážok 4,80

Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečovanie sprostredkovaného stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacích poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo stravovacích zariadeniachzmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Využitie stravných poukážok vo minimálne 6zariadeniami v Štúrove, v blízkosti adresy Námestie slobody 1 (t.j. najviac 600 m od uvedenej adresy).
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 1 a 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z.Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky eur 4,80
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 10 jednotiek zmluvného plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky - dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam minimálne 6 zariadení v Štúrove, v ktorých možno dodané stravné poukážky využiť, a to v blízkosti adresy Štúrovo, Námestie slobody 1 (t.j. najviac 600 m od uvedenej adresy).
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 6 zariadeniami v Štúrove, v blízkosti adresy Námestie slobody 1 (t.j. najviac 600 m od uvedenej adresy). V prípade, ak dodávateľ nesplní túto podmienku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ má právo na vrátenie nepoužitých stravných poukážok, čo prebehne buď vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo výmenou za stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote ale vydané na nové emisné obdobie.
Cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnutie služby (provízie) v eurách vrátane DPH (ak dodávateľ je platcom DPH). V poplatku za poskytnutie služby sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravovacích poukážok objednávateľovi.
Celková cena objednaných stravovacích poukážok bude vo faktúre zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ uhradí oprávnene vyfakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných minimálne do konca roka v ktorom boli vydané poukážok minimálne do konca roka v ktorom boli vydané
Vrátenie stravných poukážok najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Štúrovo, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

22 000,00 ks

105 600,00

105 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.03.2022 14:39

31.03.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 408
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2022 15:06 - Vstupná ponuka 105 599,99 € Cena s DPH
17.03.2022 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka 105 599,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS