• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2022 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2022 09:50

Detail zákazky Z20222079

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2022 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2022 09:50

Základné údaje

Z20222079

OF-251165

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6286332

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

53597699

EKORECYKLING Services

Ciglianska cesta 737/5, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu - LRS

zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad, odpady

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu
Funkcia
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzneného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinárskeho oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach.
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 20 01 25 - jedlé tuky a oleje
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu - zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zeleniny, škrupiny z vajec a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem 1 nádoby poskytnutej dodávateľom služieb. liter 30 60
Týždenné množstvo vyprodukovaného odpadu - september až jún kg 60 120
Týždenné množstvo vyprodukovaného odpadu - júl, august kg 90 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Postupný odber odpadu v prevádzke objednávateľa v lehote plnenia až do konca platnosti rámcovej dohody. Odber 1-krát týždenne V čase od 7.00 hod do 14.30 hod.
Dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednáteľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere. (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne, čisté a to v dostatočnom množstve). Objem 1 nádoby od 30 do 60 litrov s uzatvárateľným poklopom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ služby (odbereteľ odpadu) je povinný do troch dní od uzatvorenie rámcovej dohody predložiť objednávateľovi: oprávnenie príslušného orgánu na nakladanie s biologicky rozložiteľným odpadom, doklad o spôsobe konečného zneškodnenia odpadu, certifikát systému manažérstva podľa ISO 9001 a ISO 14001.
Dodávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive objednávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum množstvo, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy na konci mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v mesiaci, ktoré sa musí zhodovať so súpisom objednávateľa. Prílohou faktúry musí byť množstvo, spôsob a kto zneškodnil odpad. Splatnosť faktúry v zmysly Obchodných podmienok EKS - 30 dní.
Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii).
Dodávateľ zabezpečí váženie odpadu pri jeho odbere.
Celkové množstvo 6000 kilogramov je predpokladané a bude odobraté po častiach v lehote platnosti rámcovej dohody.
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení rámcovej dohody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Plnenie Rámcová dohoda bude  od 1.4.2022 do 31.3.2023. V prípade, že predpokladané množstvo sa vyčerpá skôr ako uplynie lehota platnosti rámcovej dohody bude služba poskytovaná za rovnakých podmienok až do konca platnosti rámcovej dohody a v cene prepočítanej na 1 kg. Ak sa nevyčerpá predpokladané množstvo kuchynského odpadu do uvedeného termínu, táto rámcová dohoda končí dňom 31.3.2023.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bienska dolina 27, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.04.2022 08:00 — 31.03.2023 14:00

6 000,00 l/kg

900,00

750,00

Doložiť požadované doklady.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.03.2022 11:10

23.03.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 218
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2022 14:23 - Vstupná ponuka 900,00 € Cena s DPH
14.03.2022 21:29 - Najvýhodnejšia ponuka 899,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS