• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 13:04
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2022 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2022 11:15

Detail zákazky Z20222078

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 13:04
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2022 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2022 11:15

Základné údaje

Z20222078

OF-250670

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6301481

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

27831345

XEVOS Solutions s.r.o.

28. října 1584/281, Ostrava, 70900, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencií platformy Microsoft 365

softvér, licencia, Microsoft, Office 365, licencia,

  • 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48510000-6 - Softvérový balík na komunikáciu
  • 48710000-8 - Softvérový balík na zálohovanie a obnovu
  • 48780000-9 - Softvérový balík na riadenie systémov, archivácie a obsahu
  • 48811000-6 - Systémy elektronickej pošty
  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Microsoft 365
Funkcia
Licencie produktov Microsoft 365
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Licencie Microsoft 365 Business Standard ks 170
2. Licencie Microsoft 365 Visio Plan 2 ks 10
3. Licencie Microsoft 365 Project plan 3 ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licencie Microsoft 365 Business Standard aktuálne aktivovaných 140 ks
Licencie Microsoft 365 Visio Plan 2 aktuálne aktivovaných 8 ks
Licencie Microsoft 365 Project Plan 5 aktuálne aktivovaných 6 ks
1. Licencie budú aktivované k už existujúcemu a používanému tenantu.
2. Prideľovanie licencií jednotlivým používateľom bude vo vlastnej réžii správcu IT objednávateľa.
3. Dynamická aktivácia platných licencií (zvýšenie/zníženie) do dvadsaťštyri (24) hodín od objednania.
4. Poskytovanie licencií od 01.06.2022.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto rámcovej dohody uzatvorenej v zmysle č. XVI Obchodných podmienok elektronického trhoviska verzie 3.7 účinnej odo dňa 02.08.2021 (ďalej len "OPET") je záväzok Dodávateľa zabezpečiť dodávky licencií Microsoft 365 (ďalej len "Tovar") pre Objednávateľa počas celého obdobia trvania tejto rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva").
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi Tovar v trvaní dvanásť (12) mesiacov od 01.06.2022.
3. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi na Tovar záručnú dobu v trvaní minimálne dvanásť (12) mesiacov.
4. Objednávateľ môže uvedené množstvo Tovaru v zmysle tejto Zmluvy v priebehu zmluvného vzťahu meniť (navýšiť, alebo znížiť) podľa skutočných potrieb Objednávateľa.
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar do dvadsaťštyri (24) hodín od odoslania čiastkovej objednávky Objednávateľom formou elektronickej komunikácie. Dodávateľ môže dodať Tovar Objednávateľovi aj po častiach, pričom je povinný dodržať lehotu dodania Tovaru Objednávateľovi v zmysle tohto bodu Zmluvy.
6. Celková cena predmetu Zmluvy zahŕňa všetky náklady Tovaru vrátane dopravy, balného, vykládku Tovaru na miesto určenia t.j. cenu konečnú, ktorú uhradí Objednávateľ Dodávateľovi za dodanie predpokladaného množstva Tovaru (ďalej len "Cena"). Dodávateľ sa zaväzuje dodať Tovar Objednávateľovi bez fakturácie nákladov Dodávateľa za cenu dopravy Tovaru.
7. Faktúry budú vystavované Dodávateľom mesačne podľa skutočne aktivovaných licencií a doručené do miesta sídla Objednávateľa v písomnej forme. Úhrada Objednávateľa za dodaný Tovar sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku.
8. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ aj Objednávateľ sú oprávnení odstúpiť od Zmluvy, ak druhá Zmluvná strana podstatným spôsobom poruší ustanovenia tejto Zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy je takýto prejav vôle voči druhej Zmluvnej strane účinný dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy. Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti Zmluvných strán vyplývajúce z tejto Zmluvy, okrem nárokov na náhradu škody a nárokov na zmluvné alebo zákonné sankcie.
9. V prípade odstúpenia od Zmluvy dôsledkom podstatného porušenia ustanovení tejto Zmluvy, Dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením Zmluvy voči Objednávateľovi žiadne sankcie.
10. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy:
- rozpis jednotkových cien Tovaru bez DPH a s DPH zaokrúhlených na dve (2) desatinné miesta a cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH a s DPH (ďalej len "Návrh na plnenie") (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
- presné názvy (obchodné značky) a produktové čísla ponúkaného Tovaru, pre overenie splnenia minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy.
- kontaktnú osobu, ktorá bude komunikovať v rámci tejto Zmluvy.
- kontaktnú osobu pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 16:00 hod.
11. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené Dodávateľom v Návrhu na plnenie do troch (3) pracovných dní oznámi Dodávateľovi elektronicky, či predložené dokumenty:
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve
- v prípade, že ponúkaný Tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent Tovaru vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, alebo
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na doručenie Tovaru.
12. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov a/alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
13. Ak sa v opise Tovaru v zmysle tejto Zmluvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky aj s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent môže Dodávateľ dodať v rovnakej, alebo vyššej kvalite. Obchodný názov, patent, alebo typ v tomto prípade udáva minimálne požadované parametre výrobku.
14. Dodávateľ je povinný dodať Tovar nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý a odsúhlasený Objednávateľom v Návrhu na plnenie. Súčasťou dodávky musí byť aj návod na použitie dodávaného Tovaru v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média.
15. Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
16. Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať Zmluvu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi.
17. Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa Antikorupčnú doložku zverejnenú na webovom sídle Objednávateľa.
18. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením Objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že Dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si Objednávateľ voči Dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
18. Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta, 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

30 252,00

30 000,00

- rozpis jednotkových cien Tovaru bez DPH a s DPH zaokrúhlených na dve (2) desatinné miesta a cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH a s DPH (ďalej len "Návrh na plnenie") , - presné názvy (obchodné značky) a produktové čísla ponúkaného Tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.03.2022 13:04

30.03.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.03.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 587
 68
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2022 08:47 - Vstupná ponuka 30 251,90 € Cena bez DPH
29.03.2022 16:38 - Najvýhodnejšia ponuka 29 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS