00315524
Mesto Liptovský Mikuláš
Štúrova 1989/41, Liptovský Mikuláš, 03142, SVK
36623768
E.C.A. spol. s r.o.
Komenského 3, Lučenec, 98401, SVK
Drvič kuchynského odpadu
drvič, kuchynský, odpad,
Tovar, Služba
1. Drvič kuchynského odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Drvič na spracovanie kuchynského odpadu za účelom kompostovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Drvič | ks | 1 | ||
Výsledná frakcia spracovania | mm | 12 | ||
Chladiaci predskladňovací kontajner | m3 | 9 | ||
Motor drviča | kW | 15 | ||
Krútiaci moment | Nm | 1216 | ||
Naskladňovací gumový dopravník s násypkou pre posúvanie odpadu smerom k drviču - šírka | mm | 1000 | ||
Naskladňovací gumový dopravník s násypkou pre posúvanie odpadu smerom k drviču - dĺžka | mm | 4000 | ||
Vyskladňovací dopravník šnekový s priamym výsypom spracovanej biomasy do lyžice nakladača - dĺžka | mm | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Chladenie biomasy podľa požiadaviek na dočasné preskladnenie v optimálnych teplotných podmienkach na uchovanie | áno |
Vstup a výstup biomasy z chladiaceho preskladňovacieho kontajnera pomocou šnekového dopravníka | áno |
Dotykové súčiastky s biomasou | A 316 L nerezová oceľ |
Konštrukcia drviča | 11 373 konštrukčná oceľ s polyuretánovým náterom |
Riadenie pomocou PLC | áno |
Možnosť exportovať dáta da PC | áno |
Snímanie teploty, vlhkosti, O2, vnútorného priestoru | áno |
Názov |
Požadovaný tovar musí byť dodaný nový a nepoužitý a plne funkčný a spôsobilý. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu min. 1 hodiny |
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z dotácie z Environmentálneho fondu a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. |
Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky resp. obchodného názvu, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania napr. katalógový list, technický list resp. technický opis a pod., do 2 kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia zmluvy v EKS, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky. V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov resp. špecifikácie tovarov zo strany dodávateľa , objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom. |
Na predmet zákazky sa neposkytne žiaden preddavok. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti faktúr 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi |
Verejný obstarávateľ v zmysle § 19 ods. 3 ZVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s uchádzačom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora /RPVS/ alebo ak bol vymazaný z RPVS a ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS. |
Ak verejný obstarávateľ neodstúpi od zmluvy uzavretej s uchádzačom z dôvodu nezapísania do RPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.) potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru. |
V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
V prípade, ak uchádzač použije ekvivalent, jeho technické parametre a špecifikácie musia spĺňať minimálne rovnaké alebo vyššie technické požiadavky na predmet zákazky. |
Objednávateľ požaduje záručnú dobu v dĺžke minimálne 24 mesiacov. |
Objednávateľ požaduje odstránenie vady tovaru v záručnej a pozáručnej dobe, predávajúci je povinný zabezpečiť, že servisný technik sa dostaví na opravu max. do 48 hodín od nahlásenia poruchy. Pod nástupom technika na opravu sa rozumie osobná návšteva technika na pracovisku oznámenom objednávateľom |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie vady v zmysle jeho plného sfunkčnenia na vlastné náklady, s odbornou starostlivosťou, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa nahlásenia vady v záručnej a pozáručnej dobe. |
Záručná doba neplynie po dobu, počas ktorej sú na tovare v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ a Objednávateľ nemôže predmet zmluvy používať. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky a zaškolenie osôb verejného obstarávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Družstevná 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
01.06.2022 08:00 — 30.06.2022 14:00
1,00 ks
234 000,00
195 000,00
Objednávateľ požaduje v prílohách vlastného návrhu predložiť finančnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov resp. dokumentov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.03.2022 13:23
29.03.2022 13:30
29.03.2022 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.03.2022 16:39 - Vstupná ponuka | 233 998,80 | € | Cena s DPH |
18.03.2022 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 233 550,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: