• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2022 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2022 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2022 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2022 14:30

Detail zákazky Z20222074

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2022 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2022 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2022 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2022 14:30

Základné údaje

Z20222074

OF-251115

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6297528

Objednávateľ

00315524

Mesto Liptovský Mikuláš

Štúrova 1989/41, Liptovský Mikuláš, 03142, SVK

Dodávateľ

36623768

E.C.A. spol. s r.o.

Komenského 3, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drvič kuchynského odpadu

drvič, kuchynský, odpad,

  • 43414000-8 - Drviče
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drvič kuchynského odpadu
Funkcia
Drvič na spracovanie kuchynského odpadu za účelom kompostovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Drvič ks 1
Výsledná frakcia spracovania mm 12
Chladiaci predskladňovací kontajner m3 9
Motor drviča kW 15
Krútiaci moment Nm 1216
Naskladňovací gumový dopravník s násypkou pre posúvanie odpadu smerom k drviču - šírka mm 1000
Naskladňovací gumový dopravník s násypkou pre posúvanie odpadu smerom k drviču - dĺžka mm 4000
Vyskladňovací dopravník šnekový s priamym výsypom spracovanej biomasy do lyžice nakladača - dĺžka mm 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Chladenie biomasy podľa požiadaviek na dočasné preskladnenie v optimálnych teplotných podmienkach na uchovanie áno
Vstup a výstup biomasy  z chladiaceho preskladňovacieho kontajnera pomocou šnekového dopravníka áno
Dotykové súčiastky s biomasou A 316 L nerezová oceľ
Konštrukcia drviča 11 373 konštrukčná oceľ s polyuretánovým náterom
Riadenie pomocou PLC áno
Možnosť exportovať dáta da PC áno
Snímanie teploty, vlhkosti, O2, vnútorného priestoru áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadovaný tovar musí byť dodaný nový a nepoužitý a plne funkčný a spôsobilý.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a  inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu min. 1 hodiny
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z dotácie z Environmentálneho fondu a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky resp. obchodného názvu, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania napr. katalógový list, technický list resp. technický opis a pod., do 2 kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia zmluvy v EKS,  na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky. V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov resp. špecifikácie tovarov zo strany dodávateľa , objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Na predmet zákazky sa neposkytne žiaden preddavok. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti faktúr 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi
Verejný obstarávateľ v zmysle § 19 ods. 3 ZVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s uchádzačom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora /RPVS/ alebo ak bol vymazaný z RPVS a ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS.
Ak verejný obstarávateľ neodstúpi od zmluvy uzavretej s uchádzačom z dôvodu nezapísania do RPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.) potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru.
V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
V prípade, ak uchádzač použije ekvivalent, jeho technické parametre a špecifikácie musia spĺňať minimálne rovnaké alebo vyššie technické požiadavky na predmet zákazky.
Objednávateľ požaduje záručnú dobu v dĺžke minimálne 24 mesiacov.
Objednávateľ požaduje odstránenie vady tovaru v záručnej a pozáručnej dobe, predávajúci je povinný zabezpečiť, že servisný technik sa dostaví na opravu max. do 48 hodín od nahlásenia poruchy. Pod nástupom technika na opravu sa rozumie osobná návšteva technika na pracovisku oznámenom objednávateľom
Dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie vady v zmysle jeho plného sfunkčnenia na vlastné náklady, s odbornou starostlivosťou, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa nahlásenia vady v záručnej a pozáručnej dobe.
Záručná doba neplynie po dobu, počas ktorej sú na tovare v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ a Objednávateľ nemôže predmet zmluvy používať.
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky a zaškolenie osôb verejného obstarávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

01.06.2022 08:00 — 30.06.2022 14:00

1,00 ks

234 000,00

195 000,00

Objednávateľ požaduje v prílohách vlastného návrhu predložiť finančnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov resp. dokumentov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.03.2022 13:23

29.03.2022 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2022 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 108
 24
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2022 16:39 - Vstupná ponuka 233 998,80 € Cena s DPH
18.03.2022 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka 233 550,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS