• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2022 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2022 14:06
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2022 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2022 14:55

Detail zákazky Z20222059

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2022 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2022 14:06
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2022 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2022 14:55

Základné údaje

Z20222059

OF-250969

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6301462

Objednávateľ

00331023

Mesto Svidník

Sovietskych hrdinov 200/33, Svidník, 08901, SVK

Dodávateľ

36623768

E.C.A. spol. s r.o.

Komenského 3, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drvič kuchynského odpadu

drvič, kuchynský odpad, kompostovanie

  • 43414000-8 - Drviče
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drvič kuchynského odpadu
Funkcia
Zariadenie musí zabezpečovať hygienickú manipuláciu s kuchynským odpadom, podrvenie kuchynského odpadu na frakciu 12 mm a preskladnenie v chladiacom kontajneri pred ďalším spracovaním - hygienizáciou v zmysle legislatívnej požiadavky na spracovanie vedľajších živočíšnych produktov (VŽP). Drvič má slúžiť na zabezpečenie hygienickej manipulácie s kuchynským odpadom, podrvenie kuchynského bioodpadu a na preskladnenie v chladiacom kontajneri pred ďalším spracovaním v externej hygienizačnej  v zmysle povinností zákona č. 460/2019, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č.79/2015 Z. z. o odpadoch.
Materiál použitý na zariadenie: A 316 L nerezová oceľ - dotykové súčiastky s biomasou, 11 373 konštrukčná oceľ s polyuretánovým náterom – konštrukcia, domce.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Drvič kuchynského odpadu ks 1
Výsledná frakcia spracovania mm 12
Kapacita násypky m3 9
Motor kw 15
Krútiaci moment Nm 1216
Naskladňovací gumový dopravník s násypkou pre posúvanie odpadu smerom k drviču - šírka mm 1000
Naskladňovací gumový dopravník s násypkou pre posúvanie odpadu smerom k drviču - dĺžka mm 4000
Vyskladňovací dopravník šnekový s priamym výsypom spracovanej biomasy do lyžice nakladača - dĺžka mm 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
snímanie teploty, vlhkosti, O2, vnútorného objemu áno
riadenie pomocou PLC s možnosťou exportovať dáta do PC áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Z M L U V Y č. E1177 08U03 o poskytnutí podpory z Environmentálneho fondu formou dotácie, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
2. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO má na základe dôveryhodných informácií dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom  obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
3. Verejný obstarávateľ v zmysle § 19 ods. 3 ZVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s uchádzačom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora /RPVS/  alebo ak bol vymazaný z RPVS a  ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS.
4. Ak verejný obstarávateľ neodstúpi od zmluvy uzavretej s uchádzačom z dôvodu nezapísania do RPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
5. Verejný obstarávateľ uchádzača, ktorý predloží ponuku ako  dodávateľ , ktorý  nie je platiteľom DPH,  bude považovať, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena  konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
6. Dodávateľ je povinný predložiť ako súčasť cenovej ponuky  vlastný návrh plnenia spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky resp. obchodného názvu, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania  napr. katalógový list, technický list resp. technický opis a pod., na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky.  V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov resp. špecifikácie tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
7. Na  predmet zákazky sa  neposkytne žiaden preddavok. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti  faktúr 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
8. V prípade uvedenia opisu predmetu zákazky t.j. tovaru zodpovedajúceho konkrétnej obchodnej značke platí " alebo ekvivalentný " . V prípade, ak uchádzač použije ekvivalent, jeho technické parametre a špecifikácie musia spĺňať minimálne rovnaké alebo vyššie technické požiadavky na predmet zákazky.
9. V cenovej ponuke musia byť zahrnuté všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy vrátane dodania na miesto určenia, zaškolenia obsluhy, zloženia na miesto plnenia, inštalácie na mieste plnenia.
10. Požaduje sa dodať osvedčenie výrobcu (alebo zástupcu výrobcu) a typové schválenie pre predmet zmluvy.
11. Objednávateľ požaduje záručnú dobu v dĺžke minimálne 24 mesiacov.
12. Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcu výrobcu pre predmet zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre daný predmet zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na predmet zmluvy.
13. Objednávateľ požaduje vykonanie záručných servisných úkonov, opráv a údržby do 48 hodín po odsúhlasení objednávateľom a dodávateľom, prioritne výjazdom do sídla objednávateľa.
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
16. Všetky tovary musia byť dodané ako nové tovary - je neprípustné dodať tovary staršie, použité, repasované a pod.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Areál ČOV Stročín, Svidník, Svidník, Prešovský, Slovenská republika

04.04.2022 14:09 — 04.08.2022 14:09

1,00 ks

220 000,00

182 300,00

Uchádzač uvedie celkové cenu bez DPH a cenu s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.03.2022 15:11

30.03.2022 14:06

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.03.2022 14:21

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 108
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2022 15:22 - Vstupná ponuka 219 799,99 € Cena s DPH
25.03.2022 15:22 - Najvýhodnejšia ponuka 219 799,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS