• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2022 11:29
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2022 14:50

Detail zákazky Z20222038

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2022 11:29
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2022 14:50

Základné údaje

Z20222038

OF-250731

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6262329

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

48267015

ArkanuS s. r. o.

Podunajská 23/A, Bratislava - mestská časť Podunajské Biskupice, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisná zmluva na výťahy

základný servis, odborná prehliadka, údržba, kontrola, čistenie

  • 50750000-7 - Opravy a údržba výťahov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servisná zmluva na výťahy
Funkcia
servisná starostlivosť o zariadenia/výťahy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
servisná starostlivosť o osobný elektrický výťah s trecím kotúčom - pravý,  typové ozanč.:KONE MonoSpace500 R4.0, PW08/10-19, výrobca KONE Industrial S.p.A, Via Figino 41, I-20016 Pero (Milan), Italy (SOI), rok výroby 2020, norma: STN EN 81-20:2015, STN EN 81-50:2015, STN EN 81-28+AC:2019, STN EN 81-58:2019 rok/obdobie trvania servisu 4
servisná starostlivosť o osobný elektrický výťah s trecím kotúčom - ľavý, typové ozanč.:KONE MonoSpace500 R4.0, PW08/10-19, výrobca KONE Industrial S.p.A, Via Figino 41, I-20016 Pero (Milan), Italy (SOI), rok výroby 2020, norma: STN EN 81-20:2015, STN EN 81-50:2015, STN EN 81-28+AC:2019, STN EN 81-58:2019 rok/obdobie trvania servisu 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základné technické parametre oboch výťahov: nosnosť 630 kg, počet osôb 8, menovitá rýchlosť 1 m/s, zavesenie 2:1, poč.vstupov 1 (nepriechodný), poč.staníc 9, poč.nástupisk 9,
Základné technické parametre oboch výťahov: riadenie Simplex, obojsmerný zber (FC) KCE, druh pohonu NMX07, elektrický s trecím kotúčom, KDL 16S, napájacia sústava TN-S/MSW-5, napätie 400 V, frekvencia 50 Hz, max.poč.štartov/hod 180/ED40%
Základné technické parametre oboch výťahov: doprav.zdvih 26,752 m,  hlava šachty 4100 mm, priehlbeň 1550 mm, znížená hlava nie, znížená priehlbeň nie,
Základné technické parametre oboch výťahov: šírka kabíny 1100 mm, hĺbka kabíny 1510 mm, výška kabiny 2100 mm, typ dverí DES201 (AMDV) - 1C, šírka dverí 800 mm, výška dverí 2000 mm
Vykonávanie servisnej starostlivosti 2 výťahov v rozsahu služieb v zmysle nižšie uvedenej stanovenej špecifikácie na obdobie 4 rokov. v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
Prehliadky a skúšky zariadení na zistenie bezpečnosti a ochrany zdravia musia byť zabezpečované pravidelne v zmysle vyhlášky 508/2009 Z.z. a v rozsahu normy STN 27 4002 - montáž, skúšanie a prevádzka výťahov. v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
Rozsah požadovaných služieb zahŕňa nasledujúci "balíček služieb" s bližšou špecifikáciou: v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
odborná prehliadka zariadenia - služba vyžadovaná vyhláškou č. 508/2009. Termíny sú dané touto normou. Odborný servisný pracovník vykoná revíziu zariadení, skontroluje funkčnosť bezpečnostných obvodov a všetkých bezpečnostných a mechanických častí zariadení v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
pravidelná preventívna údržba - služba vyžadovaná vyhláškou č. 508/2009. Termíny sú dané touto normou. V rámci pravidelnej preventívnej údržby odborný pracovník vykoná všetky úkony potrebné k zabezpečeniu prevádzkyschopnosti výťahu tzn. kompletné zriadenie zariadenia a jeho premazanie. Služba zahŕňa doplnenie oleja do prevodovky a samotné olejové náplne do samomazov či HY výťahov (služba nezahŕňa výmenu hydraulického oleja u hydraulických výťahov) v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
pravidelná kontrola - v pravidelných cykloch odborní pracovníci spoločnosti vykonajú kontrolu celého zariadenia, preveria funkčnosť bežných komponentov, ktoré slúžia potrebám užívateľov zariadení. Táto kontrola je službou poskytovanou nad rámec požiadaviek vyhlášky a je vykonaná v rámci pravidelnej odbornej prehliadky. v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
čistenie od prevádzkových nečistôt - v rámci pravidelnej preventívnej údržby servisný pracovník vykoná základné vyčistenie stropu kabíny, priehlbne šachty a strojovne od prevádzkových nečistôt suchou cestou. v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
spotrebný materiál pre pravidelnú preventívnu údržbu a čistenie od prevádzkových nečistôt v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
dopravné pre všetky činnosti - objednávateľ pri činnostiach zahrnutých v paušálnej cene nehradí náklady na dopravu spojené s týmito činnosťami v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
vyprostenie uviaznutých osôb z kabíny výťahu po dobu záruky na zariadenie zdarma - poskytované 24 hodín denne počas doby záruky poskytovanej Objednávateľovi po dodávke nových zariadení / v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
vyprostenie uviaznutých osôb z kabíny výťahu po ukončení záručnej doby po dodávke nového zariadenia je poskytované v bežných hodinových sadzbách (HZS) v pracovnej i mimo pracovnej doby v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
Školenie personálu objednávateľa - objednávateľ v prípade potreby určí dozorcu predmetných zariadení a Zhotoviteľ vykoná ich zaškolenie, vrátane zoznámenia s postupmi školenia sú vykonávané odbornými servisnými pracovníkmi Zhotoviteľa v súlade s platnými predpismi a normami. Prvé zaškolenie bude vykonané zdarma v pracovnej dobe Zhotoviteľa. v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
non stop centrálny dispečing v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
zabezpečenie pohotovosti / držanie pohotovosti v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
nástup na opravu v čase pohotovosti do 12 hodín od nahlásenia (musí byť uvedené pri hlásení): a) nástup na opravu v prac.dobe -  pracovníci Zhotoviteľa nastúpia a začnú práce na nahlásenú opravu v pracovnej dobe Zhotoviteľa najneskôr do stanoveného počtu hodín od nahlásenia na centrálny dispečing; b)nástup na pohotovostné opravy mimo prac.doby Zhotoviteľa - pracovníci Zhotoviteľa nastúpia a začnú práce na nahlásenú opravu mimo prac.doby Zhotoviteľa najneskôr do stanoveného počtu hodín od nahlásenia na centrálny dispečing. v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
poradenstvo a cenové ponuky na modernizácie - obchodní zástupcovia predaja celkových výmen a čiastočných modernizácií sú pripravení na výzvu Objednávata pripraviť a poskytnúť ucelenú rozvahu a technickú pomoc pre ďalšie kroky k predĺženiu životnosti zariadení či príprave technických informácii a podkladov pre zahájenie procesu celkovej výmeny zariadení. v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
služby Online - Zhotoviteľ poskytuje svojim zákazníkom v rámci paušálnej odmeny online prístup do webového rozhrania, kde zákazník má komplexný prehľad a možnosť analýz o pravidelných plánovaných činnostiach a vykonaných opravách s detailným popisom každého zásahu Zhotoviteľa. v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
hlasová služba (v prípade zariadenia s inštaláciou obojsmerného dorozumievacieho zariadenia) - v prípade, že je výťah vybavený obojsmerným dorozumievacím zariadením, poskytuje Zhotoviteľ vlastnú paušálnu SIM kartu do tohto zariadenia a platby operátora hradí Zhotoviteľ. v rámci štvrťročnej paušálnej platby na obdobie trvania zmluvy 4 roky od jej účinnosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet zmluvy: Zhotoviteľ  sa zaväzuje prevziať  do servisnej starostlivosti zariadenia/výťahy umiestnené na adrese Objednávateľa uvedenej v zmluve a Objednávateľ sa zaväzuje platiť Zhotoviteľovi dohodnutú odmenu. Zhotoviteľ sa zaväzuje poskytovať Objednávateľovi servisnú starostlivosť na zariadeniach v rozsahu zvoleného stanoveného "balíčka služieb", počas pracovných hodín Zhotoviteľa v pracovných dňoch pondelok až piatok od  7.00 do 15.30 h. Prehliadky a skúšky zariadení na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia sú zabezpečované pravidelne v zmysle
vyhlášky 508/2009 Z.z. a v rozsahu normy STN 27 4002 - montáž, skúšanie a prevádzka výťahov. Pre výlúčenie pochybností sa uvádza, že prevádzkovateľom zariadenia je počas trvania tejto zmluvy Objednávateľ.
Celková zmluvná paušálna cena zahŕňa rozsah služieb uvedených v zmluve (balíček služieb) vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zhotoviteľ musí byť držiteľom certifikátu ISO 9001, ktorý je povinný predložiť Objednávateľovi.
Obdobie trvania zmluvy:  doba určitá 4 roky odo dňa jej účinnosti.
Cena a platobné podmienky: Objednávateľ sa zaväzuje za služby poskytované služby  platiť Zhotoviteľovi vopred zmluvnú paušálnu cenu s DPH. Ak bude zmluva uzavretá v priebehu kalendárneho štvrťroka, objednávateľ uhradí dodávateľovi len alikvotnú časť štvrťročnej paušálnej platby.
Ostatné služby nezahrnuté v paušálnej odmene a mimoriadne práce (ďalej len "mimoriadne práce"), vrátane materiálu a náhradn.dielov, bude Zhotoviteľ  fakturovať  samostatne na základe cenovej ponuky odsúhlasenej Objednávateľom a to po ich vykonaní v bežných cenníkových sadzbách Zhotoviteľa, pričom na ľudskú prácu sa použije hodinová zúčtovacia sadzba (HZS) za 1 hodinu práce technika Zhotoviteľa. Objednávateľ berie na vedomie, že cenník Zhotoviteľa sa môže priebežne meniť.  Zhotoviteľ sa zaväzuje na požiadanie informovať Objednávateľa o aktuálnej cene konkrétneho materiálu alebo náhradného dielu
Mimoriadnou prácou  sa vždy rozumie tiež poskytovanie služieb mimo pracovné hodiny Zhotoviteľa a vykonávanie opráv zariadení, ktorých potreba vznikla v dôsledku: a) bežného opotrebenia zariadenia, b) škôd či vád na zariadení alebo jeho súčastiach v dôsledku vandalizmu, nesprávneho používania alebo prevádzkovania, nedbanlivosti alebo zavinenia Objednávateľa, nehody, abnormálnych teplotných alebo vlhkostných podmienok, c) škôd či vád na zariadení alebo jeho súčastí v dôsledku vyššej moci (záplava, povodeň, požiar a pod.), d) zásahu (najmä práce, opravy, zmeny zariadenia al. akýchkoľvek súčastí)
zo strany akejkoľvek tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Zhotoviteľa, e) akejkoľvek inej príčiny mimo kontrolu Zhotoviteľa.
Frekvencia platieb/platobné obdobie pre paušálu odmenu je : štvrťročne. Zhotoviteľ vystavuje faktúru pri paušálnej platbe vždy začiatkom mesiaca platobného obdobia a pri mimoriadnych prácach po ich vykonaní. Splatnosť je vždy 14 dní odo dňa vystavenia daňového dokladu.
V prípade služieb hradených paušálnou odmenou, má Zhotoviteľ právo účtovať popri paušálnej odmene náklady za výjazd pohotovostného technika do miesta poskytovania služieb v prípade, ak bolo poskytnutie služieb zmarené  z dôvodov na strane Objednávateľa, resp. z dôvodov neposkytnutia súčinnosti zo strany Objednávateľa, napr., ale nielen: neumožnenie vstupu a prístupu technika do objektu a k zariadeniam, uskutočnenie priameho zásahu tretích osôb na zariadení pred časom alebo v čase dohodnutom na servisný výkon Zhotoviteľa a pod.
Ak bude Objednávateľ v omeškaní s úhradou služieb podľa tejto zmluvy napriek písomnému upozorneniu Zotoviteľa a poskytnutiu priemeranej dodatočnej lehotay na plnenie, zavúzuje sa uhradiť Zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z dlžnej čiastky za každý deň omeškania. Pokiaľ omeškanie s úhradou platby presiahne 45 dní, je Zhotoviteľ oprávnený prerušiť poskytovanie služieb až do uhradenia splatnej pohľadávky, vrátane jej príslušenstva, písomn.oznámenám doručeným Objednávateľovi s uvedením dátumu, od edy prerušuje poskytovanie služieb.
Ak bude zhotoviteľ v omeškaní s posktnutím služieb podľa tejto zmluvy napriek písomn.upozornenbiu a poskytnutiu primeranej dodatočnej lehoty na plnenie, zaväzuje sa uhradiť Objednávateľovi zml.pokutu za kažný deň omeškania vo výške 0,05% z čiastky dohodn.paušálnej odmeny pripadajúcej na jeden kalend.mesiac na dotknuté zariadenie. Zmluvnú pokutu v rovnakej výške bude povinný Zhotoviteľ uhradiť Objednávateľovi aj v prípade omeškania s nástupom na opravu u nahlásených porúch.
Objednávateľ je povinný Zhotoviteľovi zaistiť prístup na miesto poskytovania služieb, poskytnúť  - bezplatne parkovanie v objekte,  2 ks kľúčov od strojovne zariadení (ak ide o výťah so strojovňou) a všetky informácie potrebné k plneniu tejto Zmluvy a k vykonaniu servisného úkonu. Podmienky prístupu na miesto poskytovania služieb budú medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom dohodnuté po uzatvorení zmluvy.
V prípade zmarenia poskytnutia služieb zo strany Objednávateľa ostáva povinnosť  Objednávateľa platiť paušálnu odmenu v celom rozsahu zachovaná.
Zhotoviteľ zodpovedá za riadne a včasné plnenie záväzkov, vyplývajúcich z tejto zmluvy. V prípade, že nebude možné vykonať servisný úkon v rámci poskytovania služieb v súlade z BOZP, Zhotoviteľ informuje Objednávateľa a ten vykoná nápravu, najneskôr do termínu nasledujúcej odbornej prehliadky, alebo po dohode vykoná túto nápravu Zhotoviteľ n na náklady Objednávateľa.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy: a) v prípade zistenia opakovaného nedodržania termínov, rozsahu a kvality služieb v Zmluve dohodnutých, a to aj napriek písomnému upozorneniu Objednávateľa, z dôvodov výlučne na strane Zhotoviteľa, ktoré by bránili bezpečnému užívaniu a prevádzkovej spôsobilosti výťahu, alebo  b) v prípade zmeny účelu a spôsobu používania, prípadne vyradenia, dotknutého zariadenia v časti Zmluvy týkajúcej sa tohto zariadenia.
(k por.č.11) Podmienkou odstúpenia v takomto prípade  je, že Objednávateľ so Zhotoviteľom vopred prerokuje uvedené skutočnosti najmenej 30 dní pred doručením oznámenia o odstúpení. Do účinnosti odstúpenia podľa tohto písm. b) je Objednávateľ
Zhotoviteľ má právo, popri dôvodoch uvedených v Obchodnom zákonníku, odstúpiť od Zmluvy: a) v prípade, že zistí na ktoromkoľvek zariadení servisné zásahy alebo poskytnutie služieb zo strany iných osôb, b) ak zistí pri vykonávaní dohodnutého predmetu plnenia nutnosť vykonania prác bezpečnostného charakteru, ktorých vykonávanie Objednávateľ odmietne, c) ak zistí, že došlo ku zmene druhu a účelu spôsobu používania zariadenia bez predchádzajúcej konzultácie tejto skutočnosti a dohody so Zhotoviteľom.
Odstúpenie od Zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane.
Záručné podmienky: v prípade vykonania servisných opráv poskytuje Zhotoviteľ záruku 6 mesiacov na vykonané práce a 24 mesiacov na inštalovaný materiál. Bez ohľadu na ustanovenia predchádzajúcej vety záručná doba sa skráti a skončí skôr, ak dôjde ku ktorejkoľvek z nasledovných udalostí: a) na zariadeniach a/alebo súčiastkach/dieloch vyrobených či dodaných Zhotoviteľom budú počas plynutia záručnej doby vykonané akékoľvek servisné, technické alebo iné zásahy zo strany inej osoby ako Zhotoviteľa, b! dôjde k prerušeniu poskytovania služieb podľa tejto Zmluvy zo strany Zhotoviteľa, c) dôjde
k predčasnému skončeniu tejto zmluvy odstúpením ktorejkoľvek zmluvnej strany.
Záruka sa nevzťahuje na tie vady, ktoré boli spôsobené vonkajšími udalosťami a nespôsobil ich Zhotoviteľ alebo osoby, s ktorých pomocou Zhotoviteľ plnil svoj záväzok. Záruka sa nevzťahuje najmä na bežné opotrebenie (vzniknuté používaním zariadenia v súlade s jeho určením), na výmenu súčiastok/dielov s ukončenou dobou ich životnosti vrátane, okrem iných, žiaroviek, žiariviek štartérov a poistiek. Záruka sa ďalej nevzťahuje na: a) skracovanie nosných a kompenzačných lán (vyvažovacích lán, prípade reťazí), b) skracovanie lanka obmedzovača rýchlosti, c) núdzovú batériu EBD 4ks batérie (núdzový
dojazd kabíny) - záruka platí len 6 mesiacov od montáže.
Ostatné dojednania: pohotovostné zásahy mimo pracovné dni: sviatky, sobota a nedeľa 24 hodín denne; vyprostenie uviaznutých osôb: 24 hodín denne. Cena za dopravný výkon sa účtuje podľa dopravného pásma SK_ZONE, ktoré budú určené  v prílohe zmluvy doplnenej Zhotoviteľom po jej uzatvorení.  Na prácu v dobe pohotovosti mimo pracovnú dobu Zhotoviteľa sa účtuje pohotovostný príplatok 100% k aktuálnej HZS za každú začatú hodinu práce servisného technika a dopravný výkon (dopravné). Vyprostenie uviaznutých osôb zo zariadenia poskytuje Zhotoviteľ v základnej záručnej dobe podľa Zmluvy na dodávku a
inštaláciu zariadení (alebo obdobnej zmluvy) a záručného listu bez nároku na osobitnú odplatu.
Zhotoviteľ sa zaväzuje nastúpiť na opravu v odsúhlasenej pracovnej dobe najneskôr do 24 hodín od nahlásenia prevádzkovej poruchy na centrálny dispečing Zhotoviteľa, pri vyprosťovaní uviaznutých osôb potom do 1 hodiny od nahlásenia na centr. dispečing Zhotoviteľa. Pokiaľ bude Objednávateľ požadovať nástup a opravu v dobe pohotovosti, musí to výslovne uviesť pri hlásení poruchy. V tomto prípade sa Zhotoviteľ zaväzuje nastúpiť na opravu najneskôr do 12 hodín od nahlásenia poruchy Objednávateľom, počítané v čase vyššie odsúhlasenej pohotovosti.
Pokiaľ bude Objednávateľ požadovať nástup na vyprostenie, musí to výslovne uviesť pri hlásení poruchy. Hlásenie porúch  a žiadosti o vyprosťovanie osôb možno hlásiť aj telefonicky na centrálny dispečing Zhotoviteľa.
Zodpovednosť Zhotoviteľa za spôsobenú škodu pri plnení predmetu zmluvy musí byť krytá poistením do výšky 15.000.000 Eur v súlade s poistnými podmienkami.
Na zhotoviteľa prechádza vlastnícke právo k demontovaným náhradným dielom použitému oleju a mazivu a na vlastné náklady zaisťuje ich riadnu likvidáciu. Na želanie Objednávateľa vydá Zhotoviteľ vymenené náhradné diely, použitý olej, či mazivá a v tomto prípade vlastnícke právo neprechádza. a Objednávateľ je zodpovedný za ich riadnu likvidáciu na vlastné náklady.
Zhotoviteľ do 3 pracovných po uzatvorení zmluvy doručí Objednávateľovi: aktualizovaný Rozpis paušálnej odmeny podľa vysúťaženej celkovej ceny zákazky, rozpísaný na štvrťročné obdobie a v sume celkom na 4 roky;   Cenník za dopravný výkon podľa dopravného pásma SK_ZONE a cenník HZS; Certifikát ISO 9001;  Rozpis osôb oprávnených zastupovať/konať v mene Zhotoviteľa, meno, priezvisko, tel.číslo, email.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kožušnícka, 71/2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

19.03.2022 00:00 — 18.03.2026 00:00

1,00 celok

7 008,00

7 008,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.03.2022 11:29

14.03.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.03.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 379
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2022 10:35 - Vstupná ponuka 7 000,00 € Cena bez DPH
14.03.2022 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka 6 997,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS