00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Nákup licencií platformy Microsoft Office 365 Enterprise plán 3 a rozšírenie o ďalšie licencie Microsoft 365
Softvér, Microsoft Office 365, Microsoft 365, Teams, PowerPoint, Outlook, Word, Excel, Windows
Tovar, Služba
1. Licencie Microsoft Office 365 Enterprise plán 3 a ďalšie licencie Microsoft 365
|
|
---|---|
Funkcia |
Predĺženie platnosti a obstaranie doplnkových licencií Microsoft Office 365 E3, Power BI pro, Project Plan E1, Project Plan E3, Project Plan E5 a Visio Plan 2 s dobou platnosti licencií 3 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet Microsoft Office 365 E3 | ks | 1075 | ||
Predpokladaný počet Microsoft Power BI pro | ks | 10 | ||
Predpokladaný počet Project Plan E1 | ks | 62 | ||
Predpokladaný počet Project Plan E3 | ks | 30 | ||
Predpokladaný počet Project Plan E5 | ks | 7 | ||
Predpokladaný počet Visio Plan 2 | ks | 22 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zabezpečenie plnej funkcionality aktuálneho prevádzkového prostredia Microsoft Office 365 aj po predĺžení platností licencií, e-mailová komunikácia, zdieľané kalendáre, kontakty, zdieľané úlohy, DLP politika, informácia o dostupnosti a prepojenie s kalendárom, okamžité správy, audio a video konferencie, zdieľané miesto pre spoluprácu, tímové stránky, vytváranie pracovných postupov (workflows), centrálne vyhľadávanie v rámci celej platformy, možnosť kontrolovaného zdieľania obsahu s externým prostredím. | áno |
Licencie oprávňujúce nasadenie platformy tak v cloudovej, hybridnej a aj on-premise variante (lokálne nasadenie). | áno |
Súlad poskytovaných služieb s certifikáciami ISO 27001, ISO 27018 a štandardnými zmluvnými doložkami EU pre ochranu osobných údajov. | áno |
Špičková antivírová a antispamová ochrana e-mailov, synchronizácia kontaktov, e-mailov, kalendárov a úloh do mobilných zariadení. | áno |
eDiscovery nástroje pre možnosť interného vyšetrovania. | áno |
Priama integrácia s lokálnym Microsoft Active Directory vrátane Single Sign-On a s podporou viac faktorovej autentifikácie. | áno |
Možnosť vytvárania virtuálnych tímov priamo užívateľom (bez potreby zásahu administrátora) poskytujúcich zdieľanú emailovú schránku, kalendár, úložisko dokumentov, poznámkový blok a plánovač úloh. | áno |
Kancelársky balík Microsoft Office pre užívateľa v poslednej verzii obsahujúci minimálne Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook s možnosťou inštalácie na PC, Mac, Android, iOS a Windows Mobile vrátane práv na komerčné využívanie mobilných aplikácií a možnosťou inštalácie na viacero PC, Mac, Android, iOS, Windows Mobile súčasne. | áno |
Možnosť zálohovania užívateľských dokumentov z PC na cloudové úložisko, synchronizácia medzi zariadeniami a aplikácie pre prístup z Windows, OSX, Android, iOS, a Windows Mobile. Kapacita cloudového úložiska 1TB pre každého používateľa. | áno |
Šifrovanie dokumentov a emailov s možnosťou stanovovať kvalitatívne parametre ako nedá sa vytlačiť, nedá sa preposlať, nedá sa upravovať, ktorý používatelia majú prístup, a podobne a zároveň možnosť centrálneho nastavenia firemných vzorov šifrovania využiteľných v Office aplikáciách. | áno |
Automatické verziovanie a história práce s každým dokumentom priamo v rozhraní kancelárskeho balíka Microsoft Office. | áno |
Poštová schránka s veľkosťou 100 GB pre každého používateľa a neobmedzený archív s možnosťou nastavenia automatických archivačných pravidiel a DLP politík | áno |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje nákup licencií Microsoft Office 365 E3, Power BI pro, Project Plan E1, Project Plan E3, Project Plan E5 a Visio Plan 2 vo forme Rámcovej dohody. |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na 3 mesiace, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať maximálny počet licencií uvedený v tejto Rámcovej dohode. |
3. Čerpanie prostredníctvom elektronického zasielania Čiastkových výziev počas platnosti Rámcovej dohody s periodicitou najviac 1x mesačne, zasielané na adresu oprávnenej osoby Dodávateľa. |
4. Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér s inštaláciou v mieste sídla objednávateľa. |
5. Certifikácia dodávateľa - Microsoft Gold partner, preukáže úspešný uchádzač na vyzvanie objednávateľa. |
6. Dodávateľ predloží do 24 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody cenový rozpočet, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za licencie na 1 užívateľa za mesiac v Eur bez DPH a v Eur s DPH. |
7. Objednávateľ požaduje predložiť kontaktné údaje osôb oprávnených konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody do 24 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia. |
8. Prvé plnenie (dodanie licencií) nastane do 24 hodín odo dňa predloženia cenového rozpočtu. Dodávateľ do uvedeného času preukáže predĺženie licencií v požadovanom počte a uvedie ich nový dátum platnosti. |
9. Dodaný produkt musí byť plne kompatibilný s existujúcou infraštruktúrou a systémom objednávateľa. Plnenie predmetu Rámcovej dohody musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov Objednávateľa. |
10. Ponuka musí zohľadňovať̌ náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Objednávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby. |
11. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch od 08:00 hod. - 16:00 hod. |
12. Inštalácia licencií: do 1 pracovného dňa od elektronického doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie zaslanej Objednávateľom. Požiadavky na zmeny počtov licencií bude Objednávateľ oznamovať Dodávateľovi elektronicky a to na adresu oprávnenej osoby. |
13. Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru s 30 (tridsať) dňovou splatnosťou. Fakturácia za licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien licencií. |
14. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
15. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
16. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
17. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
18. Práva a povinnosti neupravené touto Rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi. |
19. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z Rámcovej dohody, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
20. Zmluvná pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služby podľa popisu uvedenom v objednávkovom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky splatná do 10 pracovných dní na účet objednávateľa uvedený v Rámcovej dohode. |
21. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od Rámcovej dohody. |
Primaciálne námestie č. 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1 206,00 ks
104 000,00
86 181,89
Aby aktualizácia licencií prebehla bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby, verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad preukazujúci oprávnenosť na distribúciu a predaj predmetných licencií.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2022 10:33
30.03.2022 10:00
30.03.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.03.2022 10:29 - Vstupná ponuka | 103 992,77 | € | Cena s DPH |
30.03.2022 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 79 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: