36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Archívne škatule so sklápacím vekom
Archívna krabica, sklápacie veko
Tovar, Služba
1. Archívne škatule so sklápacím vekom
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je dodávka archívnych krabíc so sklápacím vekom v zmysle čiastkových objednávok vystavovaných Objednávateľom počas trvania rámcovej dohody. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Archívna škatuľa so sklápacím vekom (napr. FE018150 alebo ekvivalent) | ks | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Opis | Stabilná škatuľa s uzatvárateľným sklápacím vekom. Bočné výrezy na uchytenie, steny spevnené zdvojenou vrstvou kartónu. |
Nosnosť | 49,2 KG |
Farba | sivo/biela |
Rozmery v cm: | 37,8 x 28 x 53,5 |
Názov |
1. Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať. |
2. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje na dodávateľom určenú poverenú osobu na komunikáciu s dodávateľom. |
3. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH (ďalej len "cenová kalkulácia"). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena. |
4. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto dohody objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Technická špecifikácia predmetu. Neodobratie predmetu dohody objednávateľom v celom množstve nezakladá práva dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť. |
5. Kontaktné osoby objednávateľa posúdia doklady a dokumenty predložené dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámia dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, následne objednávateľ elektronicky vyzve dodávateľa so žiadosťou o vysvetlenie a zároveň určí lehotu na jej doručenie. |
6. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od dohody. |
7. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
8. Predmet zákazky bude dodaný v čiastkových množstvách na základe Objednávateľom vystavených čiastkových objednávok v zmysle Rámcovej dohody. Čiastkové objednávky budú Dodávateľovi doručené e-mailom. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky predmetný tovar v požadovanom množstve doručiť na adresu Objednávateľa. |
9. Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá počas trvania rámcovej dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať za obdobie trvania rámcovej dohody väčšie, resp. menšie množstvá, ako sú uvedené v technickej špecifikácii, max. však do výšky celkovej ceny rámcovej dohody. |
10. Rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania celkovej ceny dohody alebo do 12 mesiacov od účinnosti zmluvy, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
11. Objednávateľ je oprávnený vo vzťahu k určeniu ceny Tovaru pre každú Čiastkovú výzvu počas trvania Rámcovej dohody požadovať od Dodávateľa prehodnocovanie ceny Tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než cena určená v zmysle Rámcovej dohody, zmluvné strany sú oprávnené určiť cenu pripadajúcu na príslušnú Čiastkovú zmluvu najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu. |
12. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom. |
13. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t.j. osobou,ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry. |
14. Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní tovaru Objednávateľovi, pričom splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia objednávateľovi. |
15. Podkladom pre vystavenie faktúry bude potvrdená objednávka dodávateľom a dodací list potvrdený zodpovednou osobou Objednávateľa. Deň prevzatia sa považuje deň uvedený na dodacom liste. |
16. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavky na tovar v zmysle technickej špecifikácii a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
17. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od dohody v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy. |
18. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od dohody v prípade nesplnenia podmienok v súlade s §19 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
19. Dohoda môže byť ukončená písomnou dohodu alebo výpoveďou bez uvedenia dôvodu každou zmluvnou stranou na základe písomného oznámenia doručeného druhej zmluvnej strane. Výpovedná doba je dva mesiace, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
20. Výpovedná doba začína plynúť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení výpovede. |
21. Objednávateľ môže dohodu vypovedať s okamžitou platnosťou v prípade závažného porušenia povinností vyplývajúcich z tejto dohody. Za závažné porušenia sa považuje napr., ak dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy, alebo nedodrží podmienky dodania uvedené v bode 8. tejto zmluvy. Účinky výpovede s okamžitou účinnosťou nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia dodávateľovi. |
22. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
23. Záručná doba dodaného predmetu zákazky musí byť minimálne 2 roky odo dňa prevzatia predmetu zákazky Objednávateľom. |
24. Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom (potvrdenie objednávateľa o prevzatí predmetu zákazky). |
25. Objednávateľ v prípade vyčerpania celkovej sumy zákazky je povinný do 2 pracovných dní informovať Dodávateľa o ukončení tejto dohody elektronicky, t.j. e-mailom. |
26. Uvedené podmienky majú prednosť pre obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
2 000,00 ks
18 571,20
15 476,00
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky podľa jednotlivých druhov tovarov s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.03.2022 08:25
16.03.2022 10:00
16.03.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.03.2022 11:38 - Vstupná ponuka | 18 571,20 | € | Cena s DPH |
16.03.2022 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 570,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: