• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2022 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2022 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2022 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2022 16:05

Detail zákazky Z20221977

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2022 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2022 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2022 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2022 16:05

Základné údaje

Z20221977

OF-250963

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6290962

Objednávateľ

00641383

Mestská časť Bratislava - Podunajské Biskupice

Trojičné nám. 11, Bratislava, 82561, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup stravných poukážok

stravná poukážka

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytnutie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stravná poukážka - množstvo ks 30000
stravná poukážka - nominálna hodnota EUR 4,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka je účelovo viazaná cenina v papierovej forme
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ dodá objednané množstvo stravných poukážok na miesto dodania podľa objednávky, ktorým je Bratislava.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od podania objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou alebo elektronickou poštou (e-mail).
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, podľa potrieb objednávateľa do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok, alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a uskutoční sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa.
Výška provízie je vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, 2. z provízie za stravné poukážky, 3. DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH
Celková cena je konečná, vrátane dopravy do miesta dodania, poštovného a manipulačných poplatkov.
Výška provízie za jednu stravnú poukážku v EUR (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca: VP = (4 x VP v %) : 100.
Názov Upresnenie
Balenie stravných poukážok po 20 ks v obálke
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Doba platnosti stravných poukážok pri objednávke v novembri a decembri príslušného kalendárneho roka, do konca nasledujúceho kalendárneho roka
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Preplatenie vrátených stravných poukážok dodávateľ preplatí vrátené stravné poukážky v sume nominálnej hodnoty

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trojičné námestie 11, Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

30 000,00 ks

120 000,00

120 000,00

Stanoviť výšku provízie za jednu stravnú poukážku v EUR (VP) s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca: VP = (4 x VP v %) : 100.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.03.2022 14:05

25.03.2022 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.03.2022 15:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2022 14:10 - Vstupná ponuka 120 000,00 € Cena s DPH
15.03.2022 08:15 - Najvýhodnejšia ponuka 119 988,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS