• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  • Základné údaje
  • Objednávateľ
  • Dodávateľ
  • Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky
  • Položky opisného formulára
  • Osobitné požiadavky na plnenie
  • Rozpory k zákazke
  • Zmluvná špecifikácia
  • Podmienky súťaže
  • Hodnotiace kritériá
  • Výzva na účasť v elektronickej aukcii
  • Ponuky
  • Zmluvné dokumenty
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2022 14:42
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2022 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2022 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2022 15:35

Detail zákazky Z20221976

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2022 14:42
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2022 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2022 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2022 15:35

Základné údaje

Z20221976

OF-250784

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6264988

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

31625657

UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť

Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Amfotericín B

J02AA01-amfotericín B, antimykotické antibiotiká

  • 33651200-0 - Antimykotiká na systémové použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Amfotericín B
Funkcia
lipidový komplex amfotericínu B,  liečba závažných invazívnych kandidóz,  liečba závažných systémových plesňových infekcií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo účinnej látky v mernej jednotke mg 100
objem mernej jednotky ml 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC skupina J02AA01
názov účinnej látky Amfotericín B
cesta podania intravenózne
lieková forma infúzna disperzia
merná jednotka liekovka injekčná sklenená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
- plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb,
- termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod
- za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom,
- súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky, ŠUKL kód tovaru, X-kód (ak bol pridelený),
- ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po neodkladnom odsúhlasení objednávateľom (telefonicky, resp. e-mailom) dodať tovar v náhradnom termíne, alebo jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa.
3. Zazmluvnený rámec plnenia nie je pre zmluvné strany záväzný a predstavuje len predpokladané množstvo tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto rámcovej dohody dodávateľom objednávateľovi dodané. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia.
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo tovaru, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody.
5. Platobné podmienky:
- kupujúci uhradí kúpnu cenu na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru,
- splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak,
- dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
6. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy:
a) kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť:
- ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je schopný z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov plniť dodávky tovaru,
- ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky,
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi,
c) kupujúci je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť naň dobropis.
7. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho (bezodkladne, najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny) :
- o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. ŠUKL kód)
- o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov,
- k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonávaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví.
8. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ predloží kópiu povolenia na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
9. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ predloží čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované, majú pridelený ŠUKL kód, sú zaradené v zozname kategorizovaných liekov a v zozname liekov s úradne určenou cenou.
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami.
11. Objednávateľ je oprávnený vrátiť tovar dodávateľovi v prípade, že bol tovar dodaný v lehote 1/3 doby pred ukončením exspirácie.
12. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s:
- so zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov,
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou (cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov),
- aktuálne platným zoznamom kategorizovaných liekov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne,
- porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
13. Požaduje sa predložiť aktualizovaný podrobný rozpočet do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
14. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
17. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

130,00 liekovka

24 058,27

24 058,27

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh plnenia je v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.03.2022 14:42

15.03.2022 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2022 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 13
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.03.2022 13:59 - Vstupná ponuka 24 058,27 € Cena bez DPH
15.03.2022 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka 24 058,26 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Pracujem...
NázovDátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť
Návrat hore

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.

Upresniť nastaveníe cookies