• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2022 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2022 09:50

Detail zákazky Z20221963

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2022 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2022 09:50

Základné údaje

Z20221963

OF-250590

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6308360

Objednávateľ

00329321

Mesto Levoča

Námestie Majstra Pavla č. 4, Levoča, 05401, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30199770-8 - Stravné poukážky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obstaranie stravných poukážok v papierovej forme
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v papierovej forme v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa v termíne od účinnosti zmluvy do 31.12.2022.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky EUR 5,00
2. Predpokladané množstvo stravných poukážok ks 22 600
3. Výška provízie na jednej stravnej poukážke EUR 0,12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
2. Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu
3. Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
4. Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke.
2. Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 72 hodín od podania objednávky.
3. Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom internetu.
4. Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v EUR a výškou provízie v EUR vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na tri desatinné miesta. Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu.
5. Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi, balným, dane a všetkých ďalších prípadných nákladov dodávateľa spojených s plnením predmetu zákazky.
6. Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
7. Celková suma na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
8. Požaduje sa, aby dodávateľ doručil objednávateľovi do piatich (5) pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy rozpis štruktúry ceny za 1 stravnú poukážku vrátane všetkých poplatkov a DPH v štruktúre:
a) nominálna hodnota stravnej poukážky v EUR
b) výška provízie z jednej stravnej poukážky v EUR
c) daň z pridanej hodnoty (DPH) v EUR z ceny služby
Cena poskytnutých služieb s DPH v EUR
Celková cena jednej stravnej poukážky v EUR
9. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi; súčasťou faktúry je aj dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty .
10. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa.
11. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
12. Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi do 15 dní od ich vrátenia.
13. Počas trvania zmluvy sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu jeho stravnými poukážkami s minimálne 25 zariadeniami v okrese Levoča a s minimálne 5 reštauráciami na území mesta Levoča. Ich zoznam predloží dodávateľ objednávateľovi do piatich (5) pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. Ďalej objednávateľ požaduje, aby jeho stravné poukážky bolo možné použiť v rámci SR.
14. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobrané množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
15. Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva zaniká uplynutím času, na ktorý bola uzatvorená alebo vyčerpaním maximálneho finančného objemu. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral dohodnuté množstvo.
17. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
18. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
20. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie stravných poukážok v prípade, že nespĺňajú ním požadované podmienky (nominálnu hodnotu, počet kusov) alebo budú poškodené. Dodávateľ je v tom prípade povinný do 24 hodín dodať objednávateľovi nové stravné poukážky. Dodávateľ si pri vrátení, ani pri výmene stravných poukážok nebude účtovať žiadne poplatky.
21. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPET, časť. 2 - Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV., bod 4.4).
Názov Upresnenie
1. Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
2. Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi Najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
3. Interval objednávania stravných poukážok Podľa potrieb objednávateľa, približne raz mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Majstra Pavla 4/4, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

9

22 600,00 ks

115 712,00

115 260,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.03.2022 10:51

01.04.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 611
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2022 11:01 - Vstupná ponuka 115 711,99 € Cena s DPH
17.03.2022 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka 115 711,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS