• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    16.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.03.2022 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.03.2022 10:05

Detail zákazky Z20221958

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    16.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.03.2022 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.03.2022 10:05

Základné údaje

Z20221958

OF-251084

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6267352

Objednávateľ

00161594

Stredná priemyselná škola Považská Bystrica

Ul. slovenských partizánov 1132/52, Považská Bystrica, 01701, SVK

Dodávateľ

53747747

HTONER SLOVAKIA s. r. o.

Javorová 9001/87B, Trnava, 91705, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup 15 kusov stolových počítačov s príslušenstvom do modrej učebne.

stolový počítač, zobrazovacia jednotka, klávesnica, optická myš

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30231300-0 - Zobrazovacie jednotky (obrazovky)
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolový počítač.
Funkcia
Stolový počítač.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolový počítač. kus 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Intel Core i5; AMD Ryzen 5; alebo ekvivalent.
Pamäť, HDD. 8 GB DDR4 - SSD PCle, 256GB MVNe + HDD 1 TB SATA III.
Grafická a zvuková karta. NVIDIA GeForce GTX1650 4 GB OC, alebo ekvivalent, integrovaná zvuková karta.
Optická mechanika. DVD±R/RW DL.
Porty. 4 xUSB, 2 x USB 3.0, Gb LAN.
Operačný systém. Windows 10 Pro 64-bit.
Počítačové káble. Ku každému počítaču sieťový kábel 230 V a kábel HDMI.
Záruka. Minimálne 24 mesiacov; každý počítač musí byť  zapečatený štítkom z výroby na ktorom bude uvedené výrobné číslo.
 2. Zobrazovacia jednotka - LCD monitor.
Funkcia
Zobrazovacie jednotka - LCD monitor.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LCD monitor. kus 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky na LCD monitor. LCD monitor, minimálne 24", Full HD, 1920x1080, IPS, 16:9, kontrast 1000:1, HDMI, D-Sub, VGA, LED podsvietenie, sieťový kábel 230 V a kábel na prepojenie s počítačom.
Záruka. Záruka minimálne 2 roky. Na monitore musí byť štítok z výroby na ktorom bude uvedené výrobné číslo.
 3. Klávesnica k počítaču.
Funkcia
Klávesnica k počítaču.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Klávesnica. kus 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Klávesnica. USB SK.
 4. Optická myš.
Funkcia
Optická myš.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Optická myš. kus 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Optická myš. Optická káblová myš.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Konečná suma s DPH bude vrátane dopravy na miesto určenia - sídlo verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nepožaduje inštaláciu.
Verejný obstarávateľ požaduje dodať tovar úplne nový, doposiaľ nepoužitý, nepoškodený, v prvej akostnej triede, v originálnom obale, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. Tovar musí vyhovovať príslušným technickým normám a všeobecne záväzným predpisom.
Lehota na dodanie tovaru je do 31.03. 2022, resp. po dohode s verejným obstarávateľom.
V cene sú všetky náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú pri plnení zmluvy.
Platba sa uskutoční na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 21 dní, ktorej súčasťou bude dodací list. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovú fakturovanú sumu bez DPH aj s DPH.
Pri prípadnej reklamácii v rámci bežnej záruky (2 roky), sa požaduje osobné prebratie reklamovaného tovaru v sídle verejného obstarávateľa a následné doručenie tovaru späť do sídla verejného obstarávateľa, na náklady dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slov. partizánov 1132/52, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

24.03.2022 08:00

60,00 kus

14 607,00

14 607,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uvedené požiadavky na plnenie zmluvy boli akceptované a splnené. Lehota plnenia zákazky do 31.03. 2022, resp. po dohode s verejným obstarávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.03.2022 08:07

16.03.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.03.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 82
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2022 16:21 - Vstupná ponuka 14 390,40 € Cena s DPH
16.03.2022 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 12 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS