• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2022 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2022 11:20

Detail zákazky Z20221942

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2022 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2022 11:20

Základné údaje

Z20221942

OF-251015

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6264956

Objednávateľ

00691038

Mestská časť Košice-Nad Jazerom

Poludníková 7, Košice-Nad jazerom, 04012, SVK

Dodávateľ

31670873

UNIKOL spol. s r.o.

Tehelná 53/1142, Vranov nad Toplou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sklápací prívesný vozík

prívesný vozík

  • 34220000-5 - Prívesy, návesy a pojazdné kontajnery
  • 34000000-7 - Prepravné zariadenia a pomocné výrobky na prepravu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prívesný vozík dvojnápravový  sklápací
Funkcia
Prívesný vozík sklápací
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
celková hmotnosť kg 2650 2800
ložná plocha - dĺžka mm 3000 3300
ložná plocha - šírka mm 1750 1900
zakladací klin ks 2
kolesá pod ložnou plochou  165R13C ks 4
rezervné koleso s držiakom ks 1
záručný servis rok 2
Prívesný vozík dvojnápravový  sklápací ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednostranné vyklápanie áno
bočnice ZN 350 áno
kolesá pod ložnou plochou  165R13C áno
brzdený dvojnápravový  príves áno
oporné koleso s držiakom áno
podlahové oko zapustené 6x áno
elektrohydraulické čerpadlo vrátane batérie áno
podlaha preglejková áno
ochranný zinkovaný plech na preglejkovej podlahe áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje dodať riadne a včas nový, nepoužívaný a neopravovaný prívesný sklápací vozík v  súlade so špecifikáciou opísanou vyššie opisného formulára, odsek technické vlastnosti bez vád, poškodenia alebo iného opotrebenia.
Požaduje sa do 2 pracovných dní po zazmluvnení predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky e-mailom kontaktnej osobe.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi, platnými technickými normami a náležitou dokumentáciou.
Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Splatnosť faktúry je 14 kalendárnych dní od doručenia faktúry.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný záručný servis počas 2 rokov  a garantovať pozáručný servis v autorizovanom servisnom stredisku.
Dodacia lehota je 6 týždňov  od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Záručná doba 2 roky začína plynúť odo dňa dodania predmetu zákazky, t.j. odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zákazky. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže užívať predmet zákazky pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. Objednávateľ je povinný oznámiť dodávateľovi vady na predmete zákazky bez zbytočného odkladu po tom, čo vady zistil.
Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej súčasti odstrániť, má objednávateľ právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Záručná doba sa pri oprave predmetu zákazky automaticky predlžuje o dobu opravy t.j. o dobu, po ktorú dodaný predmet zákazky nemohol byť riadne využívaný v súlade s účelom jeho využitia. Ak dôjde k výmene predmetu zákazky, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového predmetu zákazky. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky predmetu zákazky, na ktorú bola poskytnutá záruka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Poludniková 7, Košice - mestská časť Nad jazerom, Košice IV, Košický, Slovenská republika

21.03.2022 10:00 — 29.04.2022 12:30

1,00 ks

5 000,00

4 166,66

Podľa technickej špecifikácii.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.03.2022 14:26

15.03.2022 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2022 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 191
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2022 07:41 - Vstupná ponuka 4 990,80 € Cena s DPH
08.03.2022 07:41 - Najvýhodnejšia ponuka 4 990,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS