• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2022 13:45
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2022 09:50

Detail zákazky Z20221940

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2022 13:45
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2022 09:50

Základné údaje

Z20221940

OF-250177

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6301468

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

36740471

Medsol Slovakia s.r.o.

Mostná 72, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova časti monitorovacieho systému pre OAIM a OP sály

monitorovací systém, monitor vitálnych funkcií

  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Modulárny lôžkový monitor - 12 ks
Funkcia
monitorovací systém pre monitorovanie fyziologických parametrov pacienta na OAIM a OP sálach
požadovaná zostava monitorovacej techniky/systému plne kompatibilná s existujúcou časťou inštalácie monitorovacieho systému SpaceLabs na oddelení OAIM a OP sálach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obrazovka oddeliteľná m 1
farebný konfigurovateľný plochý dotykový displej medicínskej triedy palec 19
možnosť zobrazenia stopy 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2 vstupmi pre moduly áno
možnosť sledovanie minimálne 18 parametrov vitálnych funkcií áno
trendy minimálne 96 hod. v grafickej a tabuľkovej podobe s rozlíšením minimálne 1 min. áno
možnosť pripojenia čítačky čiarových kódov áno
dotykové ovládanie áno
zadávanie pacientských údajov áno
možnosť sledovania alarmov a prezeranie parametrov z iných lôžkových monitorov - tzv. “plávajúca centrála“ pre prípad pokazenia sa centrály áno
3 úrovne nastavenia alarmov áno
automatické zobrazenie alarmov z vybraného monitora v sieti áno
alarmy odlišné zvukovou aj farebnou signalizáciou áno
možnosť posielania všetkých elektronicky  získaných údajov do tzv. Full Disclosure systému /Smart Disclosure/ áno
multiparametrový modul: EKG 5 zvodový, analýza arytmií, ST segmentu áno
multiparametrový modul: NIBP áno
multiparametrový modul: SpO2 áno
multiparametrový modul: respiracia áno
multiparametrový modul: 4x IBP áno
multiparametrový modul: C.O. /Cardiac Output/ áno
multiparametrový modul: teplota áno
multiparametrový modul: s káblami a ostatným príslušenstvom áno
 2. Prenosný modulárny monitor - 2 ks
Funkcia
monitorovací systém pre monitorovanie fyziologických parametrov pacienta na OAIM a OP sálach
požadovaná zostava monitorovacej techniky/systému plne kompatibilná s existujúcou časťou inštalácie monitorovacieho systému SpaceLabs na oddelení OAIM a OP sálach
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
umožňujúci použiť v plnom rozsahu rovnaký modul, aký máme zadefinovaný k modulárnym lôžkovým monitorom áno
možnosť pripojenia k centrálnej stanici áno
multiparametrový modul: EKG 5 zvodový, analýza arytmií, ST segmentu áno
multiparametrový modul: NIBP áno
multiparametrový modul: SpO2 áno
multiparametrový modul: respiracia áno
multiparametrový modul: 4x IBP áno
multiparametrový modul: C.O. /Cardiac Output/ áno
multiparametrový modul: teplota áno
multiparametrový modul: s káblami a ostatným príslušenstvom áno
 3. Centrálna stanica pre minimálne 16 lôžkových modulárnych monitorov - 1 ks
Funkcia
monitorovací systém pre monitorovanie fyziologických parametrov pacienta na OAIM a OP sálach
požadovaná zostava monitorovacej techniky/systému plne kompatibilná s existujúcou časťou inštalácie monitorovacieho systému SpaceLabs na oddelení OAIM a OP sálach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
farebný konfigurovateľný plochý displej medicínskej triedy s vysokým rozlíšením palec 22
farebný konfigurovateľný plochý displej medicínskej triedy s vysokým rozlíšením ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
možnosť zobrazenie minimálne 4 kriviek pre každého pacienta, alebo 2 kriviek a 2 trendov áno
možnosť plného zobrazenia vybraného pacientskeho monitora áno
obojsmerná komunikácia áno
tlač na pripojenej laserovej tlačiarni ako z centrálnej stanice, tak z lôžkových monitorov áno
možnosť vkladania pacientských údajov, ako aj poznámok k pacientom áno
klávesnica a myš áno
dotykový dispej áno
 4. Archivačný a komunikačný prepojovací systém /SW+HW/ s Hospital Incident Command Systemom - 1 ks
Funkcia
monitorovací systém pre monitorovanie fyziologických parametrov pacienta na OAIM a OP sálach
požadovaná zostava monitorovacej techniky/systému plne kompatibilná s existujúcou časťou inštalácie monitorovacieho systému SpaceLabs na oddelení OAIM a OP sálach
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prepojenie aplikácie ICS s monitorovacími systémami Spacelabs Healthcare áno
sumarizovanie dát o vitálnych známkach pacientov z priradených monitorov a tieto dáta vkladá do databázy portálu ICS áno
sumarizovanie dát o tvare vlny z kanálu monitora pacienta zo všetkých priradených monitorov a tieto dáta vkladá do databázy portálu ICS áno
sumarizovanie požiadavky na tlač zo všetkých priradených monitorov a tieto dáta vkladá do databázy portálu ICS áno
kontroluje špecifické hodnoty v databáze portálu k aktualizácii pacientskych dát na monitoroch Spacelabs Healthcare áno
vykonávajú správu dát v databáze portálu a odstraňuje staré dáta podľa nastavenia systému áno
poskytujú nástroje pre administráciu ICS áno
zabezpečuje diaľkové zobrazenie pacientských klinických dát uložených v databáze ICS. Klient Clinical Access extrahuje dáta z databázy ICS a prezentuje retrospektívne vitálne funkcie, vlnové priebehy a alarmy v pracovnej stanici so systémom Windows. Clinical Access pozostáva z nižšie uvedených produktov: áno
full /resp. SMART/ Disclosure -je určená na použitie v klinických situáciách, kde existuje potreba kontroly informácií o fyziologickom vlnovom priebehu a alarmových informácií do 72 hodín po ich výskyte áno
print Manager zabezpečuje užívateľom možnosť tlače vlnových priebehov a dát na sieťovú tlačiareň z priestorových monitorov Spacelabs Healthcare pripojených k pacientskej monitorovacej sieti Spacelabs, ktorá je cez rozhranie napojená na pracovnú stanicu Clinical Access a súvisiacu databázu áno
pracovná stanica tzv. Workstation / SW+HW / áno
požaduje sa plná kompatibilita s už existujúcou časťou inštalácie monitorovacieho systému na oddelení OAIM a OP sálach áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodať nové, nepoužívané, nerepasované prístroje a HW a SW systémy v predmete Zmluvy.
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu na mieste plnenia.
Objednávateľ potvrdzuje dodávku na preberacom (akceptačnom) protokole a protokole o zaškolení zamestnancov objednávateľa, ktorý pripraví dodávateľ.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov, nástup na servis do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy.
Odborná údržba - pravidelný servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržba a testovanie v intervaloch predpísaných výrobcom musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
Požaduje sa predložiť najneskôr do 1 pracovného dňa od uzatvorenia Zmluvy  ( elektronicky) objednávateľovi vyhlásenie o zhode v zmysle § 23 Zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, detto v zmysle článku 5 Rozhodnutia európskeho parlamentu a rady č. 768/2008/ES z 9. júla 2008 o spoločnom rámci na uvádzanie výrobkov na trh a o zrušení rozhodnutia 93/465/EHS.
Požaduje sa splatnosť faktúry do 60 dní odo dňa poskytnutia zdaniteľného plnenia predmetu Zmluvy. Tieto podmienky majú prednosť pred ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do 5. pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Platba: Bezhotovostným platobným stykom.
Požaduje sa v lehote najneskôr do 1 pracovného dňa od uzatvorenia Zmluvy predložiť (elektronicky) objednávateľovi podrobný rozpočet na celkové plnenie predmetu Zmluvy v položkovitej špecifikácii, presný technický a funkčný popis predmetu zmluvy / zákazky, na základe ktorého bude predmet  jasne identifikovateľný. Predložená ponuka musí obsahovať obchodný názov (značka/typ /model) pri všetkých položkách predmetu zmluvy,  návod na použitie a prospekt.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ:
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou, alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia tohto záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
Predávajúci je povinný umožniť výkon kontroly súvisiaci s predmetom plnenia tejto zmluvy ako aj s ostatnými ustanoveniami tejto zmluvy zo strany osôb oprávnených na výkon kontroly, kedykoľvek po uzavretí tejto zmluvy a počas platnosti a účinnosti Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku; oprávnenými osobami sú najmä: a.) poskytovateľ a ním poverené osoby, b.) útvar vnútorného auditu riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby,c.) Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby,
d.) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e.) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f.) orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g.) osoby prizvané orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Obnova časti monitorovacieho systému pre OAIM a OP sály

Obnova časti monitorovacieho systému pre OAIM a OP Sály - uzavretá súťaž

Obnova výraznej časti pacientskych monitorov na viazaných na starú existujúcu centrálu. Diskriminačná a v podstate uzavretý nákup od konkrétneho zástupcu požadovaných produktov. Požadujeme umožnenie predloženia ekvivalentné ho riešenia s nahradenie starej centrály a systému prepojenia s Windows systémom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

06.04.2022 00:00 — 06.06.2022 23:59

1,00 celá požadovaná zostava

177 000,00

177 000,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Bližšie inštrukcie k požadovanému vlastnému návrhu plnenia zákazky sú uvedené v opisnom formulári v časti osobitých požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.03.2022 13:45

30.03.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.03.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2022 03:35 - Vstupná ponuka 162 000,00 € Cena bez DPH
25.03.2022 03:35 - Najvýhodnejšia ponuka 162 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS