35912651
Letisko Poprad - Tatry, a.s.
Na letisko 100, Poprad, 05898, SVK
00685810
J O L L Y J O K E R , a.s.
Ďumbierska 3, Bratislava, 83372, SVK
Dodávka novej hangárovej skladacej brány vrátane montáže
hangárová brána, montáž
Tovar, Služba
1. Dodávka jednej novej hangárovej skladacej brány vrátane montáže
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie jednej novej hangárovej skladacej brány - posuvnej, so spodným a horným vedením vrátane jej dopravy na miesto plnenia. Súčasťou je dodanie všetkých komponentov podľa špecifikácie, montáž/inštalácia a revízia brány vrátane odovzdania príslušnej dokumentácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hangárová skladacia posuvná brána | kus | 1 | ||
Jednotlivé sekcie posuvnej skladacej brány musia byť vybavené panelmi sendvičovej konštrukcie, hrúbka v mm | mm | 50 | ||
Nadpražie | mm | 300 | 500 | |
Rozmery – šírka | mm | 38 000 (+/-1 m) | ||
Rozmery – výška | mm | 7 000 (+/-1 m) |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Brána musí spĺňať základné požiadavky podľa zákona č. 178/1998 Z.z. o podmienkach predaja výrobkov a poskytovania služieb na trhových miestach a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov. | vyžaduje sa |
Hangárový otvor musí byť zvislo rozdelený na rovnaký počet vrátových krídel podľa veľkosti stavebného otvoru. | vyžaduje sa |
Spoje medzi jednotlivými krídlami vrát musia byť zosilnené oceľovou výstužou zapustenou v sendvičovej konštrukcii, ktorá zaručí bezpečné upevnenie pántov. | vyžaduje sa |
Tesnenie vrát medzi jednotlivými krídlami vrát musia zaistiť špeciálne gumové profily alebo ekvivalent. | vyžaduje sa |
Posuvné skladacie vráta môžu byť zavesené v nadpraží otvoru, v C profile, spodné vedenie zaistí zapustený profil v podlahe (topný kábel a odvodnenie je súčasťou ceny za montáž). | vyžaduje sa |
Jednotlivé zvislé sekcie sa pri pohybe vrát vodorovne posúvajú na kraje stavebného otvoru - za otvor, zložia sa kolmo k osteniu. | vyžaduje sa |
Dvojkrídlo pre stavebný otvor v mm: 38 000 mm x 7 000 mm s bočným priestorom 2 650 mm, 16+16 krídel - maximálne. | vyžaduje sa |
Vstavané dvere so samozatváračom. | vyžaduje sa |
Elektrický pohon s ovládaním, TOTMAN s nudzovým odblokovaním, alebo ekvivalent. | vyžaduje sa |
Okno hranaté v čiernom plastovom rámčeku – 10 kusov, minimálne rozmery v mm: 600 x 300 mm. | vyžaduje sa |
Príslušná technická dokumentácia, a to návod na montáž, obsluhu a servis zariadenia, certifikát a všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie zariadenia. | vyžadujú sa |
Názov |
1. Záruka je minimálne 24 mesiacov. |
2. Záručná doba neplynie po dobu, počas ktorej dodávateľ nemôže užívať tovar pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoužívaný tovar a príslušenstvo. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru a príslušenstva v uvedených technických špecifikáciách, resp. ekvivalenty s kvalitatívne rovnakými alebo lepšími technickými parametrami. |
4. Cena je vrátane zaškolenia v minimálnom počte 2 hodín bez ohľadu na počet účastníkov a vrátane poskytnutia riadnej súčinnosti pre stavebné úpravy, ktoré budú zrealizované u objednávateľa pred montážou brány. |
5. Faktúra bude obsahovať cenu bez DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu vrátane DPH v mene EURO. |
6. Dodávateľ garantuje bezplatný záručný servis. Pozáručný servis je potrebný po dobu minimálne ďalších 36 mesiacov. |
7. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky, cestovné náhrady a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
8. Cena musí byť stanovená vrátane cla, dovoznej prirážky, vykonania predpredajného servisu a dopravy na miesto dodania, prípadne ďalších obstarávacích nákladov. |
9. Dodávateľ dodá predmet zákazky v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou a s požadovaným vybavením uvedeným v zmluve. Súčasťou dodania bude aj dodanie návodu na údržbu a použitie; výbavy a príslušenstva v rozsahu podľa technickej špecifikácie. |
10. Dodávateľ predloží do 3 kalendárnych dní od vygenerovania zmluvy v EKS v papierovej forme na adresu objednávateľa obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru vrátane príslušenstva.Dodávateľ túto podmienku splní predložením napr. prospektového materiálu vrátane podrobnej technickej špecifikácie, technických listov a pod. |
11. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia. |
12. Cena je vrátane montáže. |
13. Spôsob financovania za dodaný tovar s montážou: |
13.1 Úhrada za dodané zariadenie sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. |
13.2 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
13.3 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
13.4 Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky najneskôr do 14 týždňov od účinnosti zmluvy po obdržaní objednávky od objednávateľa. O prevzatí a odovzdaní zariadenia bude vyhotovený zápis, ktorý potvrdia obe zmluvné strany a tento bude súčasťou vyhotovenej a doručenej faktúry. |
13.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí zariadenia, ktoré spĺňa technické parametre a požiadavky na jeho technické vybavenie v zmysle zmluvy. |
13.6 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
13.7 Ak bude faktúra vrátená dodávateľovi, lehota splatnosti neplynie a začína plynúť až po jej vystavení a doručení bez vád. |
14 Povinnosti dodávateľa: |
16.1 Dodávateľ je povinný dodať zariadenie a príslušenstvo v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako tovary nové, nepoužívané treťou osobou ani dodávateľom. |
16.2 Predmetom dodávky môže byť len nové zariadenie, ktoré ku dňu odovzdania spĺňa ustanovenia § 11 ods. 12 písm. a) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
16.3 V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar - zariadenie a príslušenstvo neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s jeho dodaním. |
17. Zodpovednosť za vady, reklamácie: |
17.1 Dodávateľ sa zaväzuje v prípade poruchy/reklamácie sfunkčniť predmet zákazky bez zbytočného odkladu najneskôr do 15 (slovom pätnástich) pracovných dní odo dňa uplatnenia (t.j. doručenia) písomnej reklamácie i keď neuznáva, že za vadu predmetu zákazky zodpovedá. |
17.2 V prípade, že sa reklamácia objednávateľa bez pochybností preukáže ako zjavne neopodstatnená, je objednávateľ povinný znášať náklady na opravu predmetu zákazky. O odstránení reklamovaných vád alebo porúch predmetu zákazky dodávateľ vyhotoví reklamačný list, ktorý podpíšu oprávnené osoby oboch zmluvných strán. V prípade stavu ohrozujúceho bezpečnosť civilného letectva je dodávateľ povinný odstrániť vadu predmetu zákazky bezodkladne, najneskôr však do 24 h a ak to nebude technicky a/alebo personálne možné, najneskôr do 48 h od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
17.3 V prípade, ak sa jedná o reklamáciu, pri ktorej je na odstránenie vady potrebný náhradný diel od výrobcu/distribútora, lehota na odstránenie vady je podľa výrobcom/distribútorom potvrdeného dodacieho termínu. Dodávateľ bude na základe písomnej reklamácie objednávateľa písomne informovať objednávateľa, akým spôsobom chce vadu predmetu zákazky odstrániť s tým, že zodpovedá za jej riadne a kvalitné odstránenie. Objednávateľ je oprávnený pripomienkovať, resp. namietať spôsob odstránenia vady v prípade, ak má pochybnosti o správnosti postupu dodávateľa. |
17.4 V prípade ak dodávateľ nezačne odstraňovať reklamovanú vadu v lehote uvedenej v písomnej informácii dodávateľa je objednávateľ oprávnený vady odstrániť sám a/alebo prostredníctvom tretieho subjektu a tým spôsobené náklady vyúčtovať dodávateľovi, pričom naviac má právo vyúčtovať 10 % prirážku k vyúčtovanej cene za odstraňovanie vady (tretí subjekt musí byť výrobcom certifikovaná osoba, aby nedošlo k porušeniu záručných podmienok), alebo môže požadovať primeranú zľavu z ceny predmetu zákazky, alebo dodanie náhradného predmetu zákazky, alebo odstúpiť od tejto zmluvy. |
18. Zmluvné pokuty: |
18.1 Nedodržanie ktorejkoľvek uvedenej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo uplatniť zmluvnú pokutu za: |
18.1.1 za každé podstatné porušenie zmluvy, a to vo výške 300 eur za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky samostatne, |
18.1.2 ak bude dodávateľ v omeškaní s vybavením reklamácie, má kupujúci nárok na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 75,- € za každý aj začatý deň omeškania. Nárok na náhradu škody čo aj v rozsahu prevyšujúcom výšku zmluvnej pokuty tým nie je dotknutý. |
18.2 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
18.3 Účastníci zmluvy sa dohodli, že za podstatné porušenia tejto zmluvy sa považuje: |
18.3.1 také porušenie zmluvy, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu zmluvy, |
18.3.2 opakované menej závažné porušenie zmluvy, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát, |
19. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
19.1 riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním tovaru vrátane montáže podľa zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách, |
19.2 odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
19.3 odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, |
19.3.1 ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme, |
19.4 ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, |
19.4.1 ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, |
19.4.2 pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán, |
19.5 výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov, |
19.5.1 ukončenie zmluvy podľa bodu 19.5 nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi, |
19.5.2 výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy. |
19.6 Dodávateľ dodá tovar podľa tejto zmluvy na základe písomnej objednávky objednávateľa. |
20. Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky, spĺňal aj ďalšie, v tomto opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem Slovenskej republiky a Európskej únie, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa právnej úpravy požadované. |
21. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Na letisko 100, 058 98 Poprad, Slovenská republika, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
04.04.2022 00:00 — 08.07.2022 00:00
1,00 kus
95 520,00
95 520,00
Dodávateľ predloží sken dokladu, ktorý bude obsahovať obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru vrátane príslušenstva.Dodávateľ túto podmienku splní predložením napr. prospektového materiálu vrátane podrobnej technickej špecifikácie, technických listov a pod. Následne dodávateľ podľa bodu 10. predloží do 3 kalendárnych dní od vygenerovania zmluvy v EKS originál dokladov papierovej forme na adresu objednávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2022 08:48
28.03.2022 10:00
28.03.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.03.2022 11:48 - Vstupná ponuka | 95 432,05 | € | Cena bez DPH |
25.03.2022 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 95 432,05 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: