• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2022 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2022 08:50

Detail zákazky Z20221868

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2022 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2022 08:50

Základné údaje

Z20221868

OF-250938

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6286316

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51318512

NOVIO-HC s.r.o.

1. mája 386/11, Leopoldov, 92041, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lieky a špecifické liečivé prípravky

vitamíny, minerálne doplnky, nápoj

  • 33690000-3 - Rôzne liečivá
  • 33600000-6 - Farmaceutické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lieky a špecifické liečivé prípravky
Funkcia
Lieky a špecifické liečivé prípravky sa požaduje dodať v uvedených typoch balení v zadaných množstvách balení alebo kusov. Ak počas plnenia zmluvy dôjde k výpadku na trhu je možné dodať náhradu (ekvivalent) lieku s rovnakou účinnou látkou a typom (resp. veľkosťou) balenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ASPIRIN 500 MG TBL 500 MG 1X20 KS bal 300
ATARALGIN TBL 325 MG 1X20 KS bal 250
IBALGIN 400 TBL FLM 400 MG 1X24 KS bal 230
MEDIPYRIN 500 TBL 1X30KS bal 290
IBALGIN DUO EFFECT CRM 1X50 G ks 120
MODAFEN TBL FLM 1X24KS bal 300
NOVALGIN 500MG TBL FLM 1X20KS bal 260
NUROFEN STOPGRIP TBL FLM 200 MG 1X24 KS bal 300
Panadol Novum 500 mg tbl flm 1x24 ks bal 250
Paracetamol Kabi 10 mg/ml sol inf 10x100 ml bal 50
PARALEN 500 TBL 500MG 1X24KS bal 300
STOPTUSSIN gto por 1x50 ml ks 280
PLEUMOLYSIN GTO POR 1X10ML ks 300
Bromhexin 12 BC gto por 30 ml ks 280
CODEIN SLOVAKOFARMA TBL 10X30MG ks 220
GUAJACURAN TBL OBD 200MG 1X30KS bal 270
MUCOSOLVAN RETARD CPS 75MG 1X20KS bal 250
PLEUMOLYSIN GTO POR 1X10ML ks 290
AVAMYS aer nau 3300 µg 1x120 dávok ks 150
MUCONASAL PLUS SPR 10ML ks 300
NASIVIN SOFT 0,05 PERCENT AER NAO 1X10ML ks 300
NASOFAN 50 NOSOVÁ AER NAU 1X120 DÁVOK ks 300
OLYNTH HA 0,1 PERCENT AER NAO 1X10ML ks 300
OTRIVIN 0,1 PERCENT AER NAO 1X10ML ks 280
SANORIN 1 PROMILE INT NAO 1X10ML ks 300
VIBROCIL SPRAY AER NAO 15ML ks 250
TANTUM VERDE 3MG 20PAST ks 200
Paradontax Extra 0,2% 300 ml ks 220
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2.3.2 Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru.
2.3.3 Príbalové letáky v slovenskom jazyku.
2.3.4 Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod do 13,00 hod.
2.3.5 Predávajúci sa zaväzuje že tovar je novovyrobený a doteraz nepoužívaný.
2.3.6 Požaduje sa, aby nemal tovar ku dňu dodania uplynutých menej ako 50% výrobcom stanovenej doby použiteľnosti (ďalej v tejto kúpnej zmluve iba uplynutá doba použiteľnosti")
2.3.7 Zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na inej, dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.6. tejto kúpnej zmluvy. V prípade, ak sa na základe návrhu dodávateľa zmluvné strany dohodnú na dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.6. tejto kúpnej zmluvy, je dodávateľ povinný každý návrh na predĺženie uplynutej doby použiteľnosti tovaru riadne odôvodniť a pokiaľ to bude potrebné a možné, tak potrebu predĺženia uplynutej doby použiteľnosti tovaru aj vhodným spôsobom preukázať.
2.3.8 Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať, ak sa nejedná o ekvivalent dodaný ako náhrada namiesto lieku, ktorý stratil registráciu, alebo je momentálne na trhu nedostupný.
2.3.9 Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil termín dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
2.3.10 Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy (rozpis položiek s uvedením jednotkových cien a exspirácii).
2.3.11 Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
2.3.12 Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
2.3.13 Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
2.3.14 Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry za dodaný tovar objednávateľovi.
2.3.15 Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
2.3.16 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.17 Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
2.3.18 Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať:
2.3.18.1Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy.
2.3.18.2 Nedodanie tovaru s uplynutou dobou použiteľnosti zmluvne dohodnutou podľa bodu 2.3.6 a 2.3.7 tejto kúpnej zmluvy
2.3.19  Nakoľko sa požiadavky na tovar uvedený v bode 2.2. „Funkčná a technická špecifikácia predmetu Zmluvy“ tejto zmluvy odvolávajú a poukazujú na konkrétneho výrobcu a značku, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar od iného výrobcu, s iným označením (obchodným názvom) ako je uvedené v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy, ktorý musí spĺňať ten istý účel použitia, musí mať rovnaké alebo lepšie kvalitatívne zloženie a nutričné hodnoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

24.03.2022 08:00 — 31.03.2022 13:00

1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy

33 192,00

30 074,20

Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Vlastný návrh musí obsahovať rozpis položiek s uvedením jednotkových cien a exspirácii.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.03.2022 13:44

23.03.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 273
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2022 12:39 - Vstupná ponuka 33 191,90 € Cena s DPH
14.03.2022 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka 33 191,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS