• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2022 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2022 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2022 09:15

Detail zákazky Z20221841

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2022 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2022 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2022 09:15

Základné údaje

Z20221841

OF-250856

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6262267

Objednávateľ

00738344

Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby

Mierové námestie 1, Ilava, 01917, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby a kancelárske zariadenia

Kancelársky papier

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A4
Funkcia
Kancelársky papier vhodný na každodennú tlač, vhodný do atramentových, laserových tlačiarní a kopírok, formát A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier A4 - počet bal 1060
Kancelársky papier A4 - gramáž g 80
Kancelársky papier A4 - počet hárkov v 1 balení ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelársky papier A4 Vhodný na každodenné používanie, laserovú, atramentovú tlač, kopírovanie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. (Predmet obstarávania bude dodaný jednorazovo)
Cena za dopravu na miesto plnenia musí byť premietnutá do jednotkovej ceny tovaru.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní predmetu zákazy na základe viacerých doručených faktúr v závislosti od požiadavky objednávateľa, v zmysle objednávok, s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH so splatnosťou 30 dní. Objednávateľ požaduje vystavenie viacerých kusov faktúr na základe objednávok.
Jednotkové ceny za jednotlivé položky musia byť na faktúre uvedené spolu s DPH.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch mimo sviatkov /pondelok až piatok/ v čase od 07:00 do 14:00 hod. /. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru.
Tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa návrhu plnenia "Objednávkového formulára" v zmysle bodu III. Technická špecifikácia predmetu zákazky, nebude verejným obstarávateľom odobratý.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
Doprava na miesto plnenia Požiadavky na dopravné vozidlo: Max výška 2,80 m, Max. šírka 2,40 m

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 1, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

21.03.2022 08:00 — 01.04.2022 14:00

1,00 zákazka

4 300,00

3 578,00

Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári; prípadne doloží obrázok, fotku, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.03.2022 08:05

14.03.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.03.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 98
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.03.2022 18:04 - Vstupná ponuka 4 300,00 € Cena s DPH
13.03.2022 20:01 - Najvýhodnejšia ponuka 4 299,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS