00738344
Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby
Mierové námestie 1, Ilava, 01917, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelárske potreby a kancelárske zariadenia
Kancelársky papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier vhodný na každodennú tlač, vhodný do atramentových, laserových tlačiarní a kopírok, formát A4 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky papier A4 - počet | bal | 1060 | ||
Kancelársky papier A4 - gramáž | g | 80 | ||
Kancelársky papier A4 - počet hárkov v 1 balení | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelársky papier A4 | Vhodný na každodenné používanie, laserovú, atramentovú tlač, kopírovanie. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. (Predmet obstarávania bude dodaný jednorazovo) |
Cena za dopravu na miesto plnenia musí byť premietnutá do jednotkovej ceny tovaru. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní predmetu zákazy na základe viacerých doručených faktúr v závislosti od požiadavky objednávateľa, v zmysle objednávok, s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH so splatnosťou 30 dní. Objednávateľ požaduje vystavenie viacerých kusov faktúr na základe objednávok. |
Jednotkové ceny za jednotlivé položky musia byť na faktúre uvedené spolu s DPH. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch mimo sviatkov /pondelok až piatok/ v čase od 07:00 do 14:00 hod. /. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru. |
Tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa návrhu plnenia "Objednávkového formulára" v zmysle bodu III. Technická špecifikácia predmetu zákazky, nebude verejným obstarávateľom odobratý. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Upresnenie |
Doprava na miesto plnenia | Požiadavky na dopravné vozidlo: Max výška 2,80 m, Max. šírka 2,40 m |
Mierové námestie 1, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
21.03.2022 08:00 — 01.04.2022 14:00
1,00 zákazka
4 300,00
3 578,00
Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári; prípadne doloží obrázok, fotku, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.03.2022 08:05
14.03.2022 08:00
14.03.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.03.2022 18:04 - Vstupná ponuka | 4 300,00 | € | Cena s DPH |
13.03.2022 20:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 299,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.