• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2022 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2022 12:38
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2022 13:15
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2022 13:30

Detail zákazky Z20221837

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2022 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2022 12:38
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2022 13:15
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2022 13:30

Základné údaje

Z20221837

OF-250913

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6252602

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Konzervované a sterilizované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda

Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda, kompót, šalát

  • 15332400-8 - Konzervované ovocie
  • 15331460-9 - Konzervovaná zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15871230-5 - Paradajkový kečup

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda
Funkcia
Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda pre kuchyňu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cesnaková pasta 850g kg 1
Červená repa 3400g kg 20
Červená repa 660g kg 20
Fazuľkové struky 3500g kg 10
Fazuľkové struky 660g kg 80
Konzervovaná lúpaná fazuľa biela, červená kg 20
Feferóny guľaté 340g kg 40
Feferóny guľaté 620g kg 10
Hrášok sterilizovaný slaný 180g kg 10
Hrášok sterilizovaný slaný 680g kg 50
Kukurica sterilizovaná lahôdková kg 40
Chren v sladkokyslom náleve 650g kg 10
Červená paprika kápia rezy 340g kg 20
Červená paprika kápia rezy 660g kg 20
Kečup kg 50
Kapusta sterilizovaná kvasená 3500g kg 20
Čalamáda 3400g, 660g kg 30
Kôpor v soli kg 2
Lečo 720g kg 90
Olivy čierne bez kôstky kg 10
Olivy zelené bez kôstky kg 10
Paradajkový pretlak 700g kg 80
Šalát sterilizovaný mix moravský, rimavský a pod. 660g kg 20
Šalát sterilizovaný mix moravský, rimavský a pod. 3400g kg 20
Mexický šalát sterilizovaný kg 10
Šampiňóny sterilizované 800g, 300g kg 50
Uhorky sterilizované 3500g kg 250
Uhorky sterilizované 660g kg 20
Zelenina sterilizovaná 3500g, 700g kg 10
Džem jahodový kg 30
Džem ríbezľový kg 20
Džem marhuľový kg 30
Lekvár slivkový kg 30
Kompót ananásový (kocky, kolieska) kg 40
Kompót mandarínkový kg 20
Kompót broskyňový kg 40
Kompót hruškový kg 30
Kompót jahodový kg 30
Kompót slivkový kg 30
Kompót jablkový kg 20
Kompót marhuľový kg 40
Kompót višňový bez kôstky kg 40
Kompót brusnicový 280g kg 30
Kompót jablko strúhaný 3500g kg 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 2xtýždenne počas platnosti zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 11,00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách, po uplynutí minimálnej trvanlivosti tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín produktov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky, elektronickou poštou, podľa potrieb objednávateľa, pričom množstvá odobratého tovaru si určí objednávateľ. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to do 31.12.2022 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie, napr. dodanie tovaru za kalendárny polrok.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Požaduje sa zasielanie originál podpísanej faktúry s pečiatkou ( nie scan). Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukučínova ul č. 5272, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

09.03.2022 13:40 — 31.12.2022 11:40

1,00 podľa technickej špecifikácie- súbor, (kg)

2 754,28

2 295,23

Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technikckú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.03.2022 12:54

08.03.2022 12:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2022 12:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 137
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2022 11:58 - Vstupná ponuka 2 754,28 € Cena s DPH
04.03.2022 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka 2 754,28 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS