• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2022 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2022 09:50

Detail zákazky Z20221833

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2022 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2022 09:50

Základné údaje

Z20221833

OF-250911

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6294042

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete – HW

podpora, údržba, support

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 50324100-3 - Údržba systémov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova podpory pre existujúci centrálny bezpečnostný systém FortiNet
Funkcia
Obnova supportu existujúcich licencií FortiGate D600 na obnovie od 4.4.2022 do 3.4.2023
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Enterprise Protection (24x7 FortiCare plus Application Control, IPS, AV, Web Filtering, Antispam, FortiSandbox Cloud, FortiCASB (60 users included), Industrial Security and Security Rating) ks 2
 2. Obnova podpory pre existujúci centrálny bezpečnostný systém NetShield
Funkcia
Obnova supportu existujúcich zariadení NetShield na obdobie 20.11.2022 do 19.11.2023
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Enterprise 100 - 1Y - support ks 1
Nano 254 - 1Y Premium - support ks 16
Nano 25 - 1Y Premium support ks 8
BranchPro - 1Y Premium - support ks 2
Nano 100 - 1Y Premium - support ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní akceptačného protokolu a doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodá vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov, ktoré musia súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami existujúcich zariadení a služieb, s uvedením jednotkových cien a množstiev tak, aby zodpovedali celkovej zmluvnej cene.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom výrobcu zariadení NetShield formou predloženia certifikátu alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky.
Dodávateľ do siedmich pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje certifikátmi o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27001. Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať aktivované supporty spolu s akceptačným protokolom, a to bezodkladne po emailovom odsúhlasení podkladov k plneniu zo strany objednávateľa.
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícii.
Dodávateľ zahrnie do ceny predmetu zákazky všetky náklady spojené s obnovou supportu (vrátane aktivácie supportu, reaktivácie podpory, prípadne zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku).
Nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. Vzhľadom na používané HW a SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie.
V prípade porušenia povinností dodávateľa je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty v súlade s čl. XIII platných obchodných podmienok elektronického trhoviska; nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.04.2022 00:01 — 19.11.2023 23:59

1,00 v celom rozsahu

116 400,00

97 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.03.2022 08:33

28.03.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.03.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 756
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2022 11:25 - Vstupná ponuka 116 388,00 € Cena s DPH
21.03.2022 11:25 - Najvýhodnejšia ponuka 116 388,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS