• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2022 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2022 10:50

Detail zákazky Z20221827

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2022 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2022 10:50

Základné údaje

Z20221827

OF-250394

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6262301

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

47837519

FACTUM EXTREMUM SK, s. r. o.

Vyšehradská 15, Bratislava, 85106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čelové lampy a ochranné prilby

lampa, prilba

  • 18444111-4 - Ochranné prilby
  • 31520000-7 - Lampy/svietidlá a príslušenstvo k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranná prilba
Funkcia
Zabezpečenie osobných ochranných pracovných prostriedkov pre  posádky záchrannej služby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Ochranná prilba ks 135
1.1 Univerzálne nastavenie veľkosti prilby cm 53 63
1.2 Hmotnosť g 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.3 Farba: žiarivá červená s reflexnými vzormi
1.4 Odvetrávanie otvory na ventiláciu prilby: Predmet zmluvy musí mať túto technickú vlastnosť
1.5  Systém na uchytenie svetla, slúchadiel: modulárna prilba
1.6 Možnosť uchytenia svietidla sponou alebo pruhmi: Predmet zmluvy musí mať túto technickú vlastnosť
1.7 Ochrana proti nárazu: EN 397, EN 12492, ANSI Z89.1
1.8 Ochrana proti prepichnutiu: EN 397, ANSI Z89.1
1.9 Ochrana proti roztaveným kovom EN 397
1.10 Ochrana proti plameňu: EN 397, ANSI Z89.1
1.11 Pevnosť podbradníka: EN 397(3), EN 12492, ANSI Z89.1
1.12 Odvetrávanie: EN 12492
1.13 Bočné deformácie: EN 397
1.14 Ochrana pred nízkymi teplotami: EN 397, ANSI Z89.1
 2. Prídavné čelové svietidlo
Funkcia
Zabezpečenie osobných ochranných pracovných prostriedkov pre posádky záchrannej služby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Prídavné čelové svietidlo ks 150
2.1 IP ochrana (chránené proti striekajúcej vode) IPX 4
2.2 Maximálna hmotnosť bez batérií g 90
2.3 Doba svietenia hod. 100
2.4 Svetelný výkon lm 300
2.5 Minimálny dosvit: m 65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.6 Robustné telo svietidla, materiál: Plast
2.7 Uchytenie na čelo: Ergonomické, s regulátorom stiahnutia popruhu
2.8 Fosforeskujúci reflektor pre ľahšie nájdenie vypnutej čelovej lampy v tmavom prostredí Predmet zmluvy musí mať túto technickú vlastnosť
2.9 Režim svietenia: 3 módy pre svietenie na malú vzdialenosť, pohyb, alebo ďaleký dosvit
2.10 Ovládanie svetelných režimov jedným tlačidlom Predmet  zmluvy musí mať túto technickú vlastnosť
2.11 Červené svetlo pre pohyb v prírode Predmet  zmluvy musí mať túto technickú vlastnosť
2.12 Certifikačné požiadavky: ATEX zóny 1/21
2.12.1 Certifikačné požiadavky: (II 2 GD Ex ib IIB T4 Gb IIIB T135 ̊C Db) pre prácu vo výbušnom prostredí
2.13 Typ batérie: max 3x AA batéria LR06
2.14 Kampatibilita čelového svietidla s ponúkanou ochrannou prilbou Predmet zmluvy musí mať túto technickú vlastnosť
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu kúpnej zmluvy (KZ).
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru, 1.tr. kvality a v originálnom balení.
3. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2 zmluvy.
4. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie faktúry je podmienené kompletným  dodaním celého predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
5. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode pre položky predmetu zákazky, pre ktoré platí povinnosť predkladať "Vyhlásenie o zhode". Doklad vystavený v inom ako slovenskom alebo českom jazyku musí byť doplnený úradným prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
6. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v  EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v  rozsahu: Názov  položky predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku, vyobrazenie výrobku.
7. Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy.
8. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť  svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
9.  Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom predložiť všetky doklady vzťahujúce sa k tovaru a potrebné na jeho správne používanie (záručný list, návod na obsluhu etc.)
10. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť faktúru a dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných  náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za  počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
12. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa, v lehote dodania o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr v lehote dodania tovaru písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
13. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa bodu 14. Osobitných požiadaviek na plnenie.
14. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi.
15. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy (KZ) vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto  KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi  akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa.
16. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci  Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
17. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy, prípadne vyžadovať jeho výmenu za požadovaný tovar, ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej Objednávateľom a to na náklady Dodávateľa.
18. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
19. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti KZ bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
20. Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od KZ a udelenie neuspokojivej referencie.
21. Ak sa po uzatvorení tejto KZ preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto KZ a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto KZ, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa KZ a nižšou cenou.
22. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

21.03.2022 08:00 — 11.04.2022 15:00

1,00 súbor

15 156,14

12 630,12

Verejný obstarávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.03.2022 14:41

14.03.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.03.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 678
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.03.2022 15:37 - Vstupná ponuka 14 110,38 € Cena s DPH
07.03.2022 15:37 - Najvýhodnejšia ponuka 14 110,38 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS