• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2022 10:50

Detail zákazky Z20221826

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2022 10:50

Základné údaje

Z20221826

OF-250860

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6283627

Objednávateľ

30794323

Pôdohospodárska platobná agentúra

Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie služieb stravovania formou stravných poukážok

stravné poukážky, stravné lístky

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie služieb stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky EUR 4,30
Množstvo ks 32 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
stravná poukážka obsahuje rok platnosti sttravovej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na adresu sídla Objednávateľa a regionálnych pracovísk,
2.Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 dní od doručenia objednávky.
3.Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať prostredníctvom e- mailu alebo poštou.
4. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve.
5. Celková cena stravnej poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky a provízie vyjadrenej v EUR vrátane DPH/ ak dodávateľ je platcom DPH/, ktorá do výpočtu vstupuje zaokrúhlene na dve desatinné miesta.
6. Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude.
7. V provízii sú všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zmluvy, vrátane obstarávacích nákladov na sprostredkovanie, prípadne akékoľvek ďalšie finančné plnenie spojené splnením zmluvy.
8. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvyje právom objednávateľla a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
9. Daňový doklad - faktúra za dodané stravné poukážky na základe objednávky bude dodaná objednávateľovi súčasne so stravnými poukážkami.
10. Objednávateľ uhradí oprávnene vyfakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
11. Sadzba DPH je aktuálna hodnota sadzby DPH.
12. Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
13. Miestom dodania stravných poukážok je sídlo Objednávateľa a regionálne pracoviská Objednávateľa: Bratislava, Dunajská Streda, Trnava, Trenčín, Dolný Kubín, Žilina, Levice, Nitra, Nové Zámky, Rimavská Sobota, Zvolen, Poprad, Prešov, Košice a Michalovce.
14. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať akceptáciu stravných poukážok v mestách: Bratislava, Dunajská Streda, Trnava, Trenčín, DOlný Kubín, Žilina, Levice, Nitra, Nové Zámky, Rimavská Sobota, Zvolen, Poprad, Prešov, Košice a Michalovce.
Názov Upresnenie
Vrátenie nopoužitých stravných poukážok Najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti.
Interval objednávania mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

32 500,00 ks

139 750,00

139 750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.03.2022 08:00

22.03.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 101
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2022 08:49 - Vstupná ponuka 139 749,99 € Cena bez DPH
14.03.2022 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka 139 749,97 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS