30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie služieb stravovania formou stravných poukážok
stravné poukážky, stravné lístky
Služba
|
1. Zabezpečenie služieb stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 4,30 | ||
| Množstvo | ks | 32 500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
| Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
| stravná poukážka obsahuje | rok platnosti sttravovej poukážky |
| Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
| Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
| Názov |
| 1.Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na adresu sídla Objednávateľa a regionálnych pracovísk, |
| 2.Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 dní od doručenia objednávky. |
| 3.Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať prostredníctvom e- mailu alebo poštou. |
| 4. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
| 5. Celková cena stravnej poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky a provízie vyjadrenej v EUR vrátane DPH/ ak dodávateľ je platcom DPH/, ktorá do výpočtu vstupuje zaokrúhlene na dve desatinné miesta. |
| 6. Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude. |
| 7. V provízii sú všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zmluvy, vrátane obstarávacích nákladov na sprostredkovanie, prípadne akékoľvek ďalšie finančné plnenie spojené splnením zmluvy. |
| 8. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvyje právom objednávateľla a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
| 9. Daňový doklad - faktúra za dodané stravné poukážky na základe objednávky bude dodaná objednávateľovi súčasne so stravnými poukážkami. |
| 10. Objednávateľ uhradí oprávnene vyfakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
| 11. Sadzba DPH je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
| 12. Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
| 13. Miestom dodania stravných poukážok je sídlo Objednávateľa a regionálne pracoviská Objednávateľa: Bratislava, Dunajská Streda, Trnava, Trenčín, Dolný Kubín, Žilina, Levice, Nitra, Nové Zámky, Rimavská Sobota, Zvolen, Poprad, Prešov, Košice a Michalovce. |
| 14. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať akceptáciu stravných poukážok v mestách: Bratislava, Dunajská Streda, Trnava, Trenčín, DOlný Kubín, Žilina, Levice, Nitra, Nové Zámky, Rimavská Sobota, Zvolen, Poprad, Prešov, Košice a Michalovce. |
| Názov | Upresnenie |
| Vrátenie nopoužitých stravných poukážok | Najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti. |
| Interval objednávania | mesačne |
Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
32 500,00 ks
139 750,00
139 750,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.03.2022 08:00
22.03.2022 10:00
22.03.2022 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.03.2022 08:49 - Vstupná ponuka | 139 749,99 | € | Cena bez DPH |
| 14.03.2022 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 139 749,97 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: