• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2022 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2022 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2022 10:15

Detail zákazky Z20221815

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2022 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2022 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2022 10:15

Základné údaje

Z20221815

OF-250527

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6283641

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky

kancelárske stoličky

  • 39112000-0 - Stoličky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske stoličky
Funkcia
doplnenie skladových zásob- kancelárske stoličky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
celkové množstvo- kancelárske stoličky kus 180
nosnosť kg 120 kg
hĺbka sedadla mm 470 mm
šírka sedadla mm 500 mm
výška operadla mm 550 mm
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba čierna
prevedenie- látka
výškovo nastaviteľné podrúčky
výškovo nastaviteľná stolička + fixačný mechanizmus
univerzálne kolieska na tvrdú podlahu aj koberec
pevná konštrukcia stoličky- kov v kombinácii s plastom
kovový kríž
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť zmontovaný, nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, zabalený do igelitu s príslušnou dokumentáciou ( návod na obsluhu a údržbu v SK alebo CZ jazyku).
Vrátane dopravy na miesto plnenia: BA 2x, 60a40ks, BB 1x, 30 ks; KE 1x, 35ks; PO 1x, 15ks
Záruka 24 mesiacov, záručný list doložiť ku každému dodaciemu listu.
Tovar bude doručený / vynesený až na miesto určenia.
Požadujeme dodať protokol/ vyhlásenie o skúške na deklarované nosnosti.
Presné miesta dodania, ako aj presné množstvá vyšpecifikuje dodávateľovi kontaktná osoba objednávateľa po uzavretí zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť presnú kalkuláciu ceny za mernú jednotku na každý druh tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, montážou a vynáškou.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: značku/typ predmetu zmluvy, s technickými parametrami a fotografiou. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky odsúhlasia ponúkaný tovar.
Objednávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo a to iba v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hod.
Termín a čas dodania oznámiť objednávateľovi aspoň 1 deň vopred.
Predložená ponuka musí obsahovať cenu vrátane DPH aj bez DPH. hodnota zákazky sa zaokrúhľuje na dve desatinné miesta.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo bude vykazovať vady.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Ak dodávateľ nie je platcom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke.
Na predmet zákazky verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Akékoľvek nesplnenie povinnosti dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky-technickej špecifikácie a osobitých požiadaviek ako aj nepredloženie vlastného návrhu plnenie zákazky sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

23.03.2022 09:30 — 31.03.2022 00:00

180,00 kus

20 178,18

16 815,15

Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu tovaru preukazujúcu splnenia všetkých technických parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.03.2022 08:10

22.03.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 67
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2022 07:47 - Vstupná ponuka 20 175,00 € Cena s DPH
22.03.2022 07:47 - Najvýhodnejšia ponuka 20 175,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS